Stel je persoonlijke vraag #18

Hoe kan je leven met zo weinig knoflook eten :scream:

27 likes

Het is het wel mn favo topic hahah.

1 like

Haha ik moet denk ik maar eens mensen vinden met wie ik in real life over seks kan praten.

2 likes

Ik vind het ook heel kut en smakeloos om zo weinig dagen knoflook te kunnen eten, maar ik werk in een klein kantoortje waar ik maandenlang in de knoflooklucht van een stagiair heb gezeten. En nu wil ik dat zelf mijn andere 2 collega’s niet aan doen. Hm, als we allemaal knoflook zouden eten, zou niemand elkaar meer ruiken :thinking:

1 like

Als je tandarts bent en dus de hele dag met je giechel boven de mond/neus van anderen hangt, snap ik dat je geen knoflook eet de dag ervoor. Maar voor je collega’s? Daar zit je tegenwoordig minimaal anderhalve meter naast (voor zover dat lukt) en het zijn je collega’s dus don’t care.

4 likes

Nou kijk eens aan, 1 en al positiviteit :ghost:.

Dr was ook eens meisje die altijd bijna alleen maar in het wayrw today topic postte. Maar kan zo niet op de naam komen.

1 like

Nou precies!!! Deze poll uitslag gaat me echt helpen vanavond

1 like

@safkina ? Die d’r posts vallen altijd op van wege haar stijl. Maar die post ook wel ergens anders.

Bedoel je misschien @Clarity ? Ik ben fan van al haar outfits

3 likes

Ja zij idd!

3 likes

Is this you?

• Yesh
  • Slechts af en toe
  • Neen, ik luister andere foute muziek
  • Sorry maar ik wel een stuk betere muzieksmaak, afschuwelijk verschrikkelijk hoe durf je jezelf feminist te noemen

0 stemmers

Edit: dit is momenteel echt mijn jam https://www.youtube.com/watch?v=Qqlw8iQeTHs Speciale aandacht voor de videoclip

4 likes

Ik heb gisteren de clip van Megan Thee Stallion en Cardi B gestuurd naar een collega met de vermelding NSFW. Heeft hij dat toch niet op kantoor bekeken :joy:

1 like

Hahaha oke die ga ik vanavond even kijken zin in

1 like

ik ben aangenaam verrast door deze link
tevens deel ik graag deze met je:

8 likes

Als ik veel Excel-werk heb is Rammstein favoriet.

Voor corona draaide ik op een dag Rammstein redelijk luid (op mijn eigen kantoortje, ik zat alleen) en dacht ik dat mijn manager er niet was. Die was er wel en keek echt zo toen hij binnenliep: :flushed:
Hij vindt Rammstein ook goed maar blijkbaar heb ik niet ‘de look’ van een typische Rammstein-fan (wat dat dan ook mag zijn).

11 likes

ooooh ik vond sneeuwwitje in die clip altijd zo knap!
en vet sneu voor die mannen dit leven

2 likes

Ik wil zo graag kijken he, maar mijn beeldscherm is echt zichtbaar voor iedereen.
Het is eigenlijk al ernstig dat ze continu een scherm open zien bij mij met in koeienletters ‘Stel je persoonlijke vraag’, ‘Het leed dat daten heet’ of erger, ‘Het sekstopic’

15 likes

Ja, maar buiten “Let me be your guide when you eat my pussy out/ 'Cause I’ve had one or two, even a few / Yeah, more than you” komt er dan ook nog onzin langs al la “My shattered bones and blackened heart will tear your fuckin faith apart”. :joy:

2 likes

ik moet zeggen dat sinds thuiswerken mn werklaptopgame echt schaamteloos is geworden.
als we weer terug moeten naar kantoor ga ik 100% slecht dat fullscreen web whatsapp en inderdaad al deze topics niet meer kunnen

2 likes

Ik zet het foute uur op als ik energie nodig heb.

Deze banger kan ik daardoor half meezingen:

10 likes