Niet echt naar huis gestuurd, maar ik ben bij een lerares op de middelbare school de les uitgestuurd omdat ze m’n topje te sexy vond (het was een haltertopje, ik was 14 en had nog vrijwel geen borstgroei (niet dat dat er überhaupt toe zou moeten doen)).
Ik kan er nu nog boos om worden.
Ik was mijn werkschoenen in het ziekenhuis vergeten en mocht niet op laarzen werken.
Iemand had een poging gedaan om mij op het matje te roepen maar de hogerhand had bepaald dat mijn outfit (leren skinny, lange witte blouse en een cropped zwarte wollen trui, + zwarte docs) geen probleem was. 
Ik moest me zakelijker kleden en mijn sieraden af. Meerdere jonge mensen op mijn werk kregen dat commentaar maar zij hadden schijt. Ik niet helaas, durfde het niet
Haha Jezus dat iemand de moeite doet om een ander op het matje te laten roepen. Je zou denken dat diegene geen leven had.
@Teigetje wtf, ik vind dat zo stom. Wees daar gewoon uniform in.
@Luzarl sieraden af? Had je zulke uitbundige sieraden dan?
Ik had zo’n tattoo choker om (al zes jaar ofzo) en na vier weken stage moest die af! Maar je mocht daar eigenlijk nul zichtbare sieraden
Nee, maar wel een keer de ‘vraag’ gekregen of ik niet wat make up op kon doen. 3 weken later kwam mijn baas aanzetten met allerlei make up voor iedereen (werkten alleen jonge vrouwen). Iedereen vond het zooo attent/leuk van haar. Blegh, nog steeds intense haat voor die vrouw (dit was niet het enige voorval). Gelukkig werk ik er al heel lang niet meer!
Oh wauw. Ik zit nu net als je profielfoto te kijken. Wat attent😐
Wat heeft business class ermee te maken?
Heb jij een naambord met je achternaam bij je deur of plek waar de brievenbus is als je in een appartementencomplex woont?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat leuk, dat wist ik niet.
Keken jullie vroeger ook altijd zo uit naar de schoolcampus in de V&D?
- Ja!
- Nee
- Wtf is dat
0 stemmers
We mochten in het begin kiezen wat we op dat bordje wilde hebben. Alleen voornamen gekozen. Genoeg voor mensen om te zien dat ze op de juiste plek zijn.
Wat doe jij om de aarde te redden?
- Ik heb zonnepanelen / een energiezuinig huis
-
- Ik eet geen of nauwelijks vlees
-
- Ik eet (vrijwel) volledig plantaardig
-
- Ik vlieg bewust niet of vrijwel nooit
-
- Ik reis bewust met OV en weinig of niet met de auto
-
- Ik gebruik ecologische of natuurlijke schoonmaakmiddelen
-
- Ik gebruik zo min mogelijk plastic
-
- Ik recycle / scheid m’n afval
-
- Ik koop bewust veel tweedehands
-
- Ik let op mijn waterverbruik (was op 30graden, kranen dicht, niet 100x zwembadjes vullen etc)
-
- Ik zit bij een groene bank of beleg m’n geld duurzaam
0 stemmers
Ik koop niet veel tweedehands, maar probeer wel meer kleding via Vinted etc. te kopen.
Probeer duurzaam speelgoed te kopen, wat lang mee kan (dus hout, grimms/holztiger).
Voordat alles in dozen ging, was ik net aan het experimenteren met kleur. Daarvoor gewoon hoe ik het goed vond staan, dus niet echt een systeem.
Vind rainbow shelves echt prachtig, denk dat ik dat eerst weer probeer zodra mijn kasten weer staan.
Op thema(boeken over dieren, boeken over een reis, non-fictie) en tijdperk
Ik kijk waar ruimte is en daar prop ik het boek tussen. Ik ben niet zo georganiseerd