Stel je persoonlijke vraag #18

Meer dan 10 maar ik heb bij een horlogemerk gewerkt.

1 like

Het hangt ervan af wat ik wil benadrukken eigenlijk. Soms ogen, soms meer focus op de lippen, soms de focus op de huid met een heftigere blush etc.

Heb jij birkenstocks?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoeveel tenen knoflook eet jij gemiddeld per dag?

• Geen peil op te trekken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • meer

0 stemmers

Normaliter draag ik wel 3-4 dagen minimaal makeup, maar nu met de hittegolf helemaal niks. Makeup smelt nogal snel weg, samen met mijn levenslust in dit weer

3 likes

Ik probeer een gerecht te verzinnen waar ik geen knoflook in doe in welke vorm dan ook en dat zijn er maar heel weinig. Eerste wat ik doe voor 90% van de gerechten is een knoflook en ui fruiten.

14 likes

Huh, tenzij je een kom aioli naar binnen giet ruik je dat echt niet de volgende dag hoor? Als je gewoon je tanden poetst en niet de kleding draagt die je aan had met koken.

Koken zonder knoflook doe ik echt zelden.

41 likes

Ik ruik echt nooit knoflook bij mensen eigenlijk?? En dat eten ze vast wel

17 likes

Ik ook niet, eet dat ook rustig op een date eigenlijk

3 likes

Ik stond ooit een x met kerst met mijn toenmalige date te kletsen, toen dacht ik wel hmm die heeft vast knoflook(saus) gegeten met kerstdiner, maar toen we zoenden proefde ik er niks van.
Ik ruik het eigenlijk ook nooit bij mensen

1 like

Door deze discussie heb ik besloten dat in vanavond gepofte knoflooksoep ga maken met bruschetta #leef

44 likes

Recept plz

Haha zal het melden als ik Maastricht ben, gaan we de hele dag over seks praten :ghost:

1 like

Gepofte knoflooksoep heel basic van de AH maar deze is de bom: https://www.ah.nl/r/597280

Bruschetta: https://vm.tiktok.com/J6sALth/
Sowieso deze chick heeft beste Italiaanse recepten en Italiaanse accent :heart:

7 likes

Ogen, omdat ik daar het meest creatief mee kan zijn en het gewoon altijd goed blijft zitten (ipv lipstick die afgeeft of zo)

1 like

Ben jij wel eens buiten Europa geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, op welke continenten?

• Oost Azië/Zuid Azië/Zuid-Oost Azië
  • Midden-oosten
  • Noord Afrika
  • Afrika ten zuiden van de Sahara
  • Noord Amerika
  • Zuid of midden Amerika
  • Oceanië/Australië

0 stemmers

Hoeveel keer ben je buiten Europa op reis geweest?

• 1 keer
  • 2 keer
  • 3 keer
  • 4 keer
  • 5-10 keer
  • 10 keer of vaker

0 stemmers

Voel je je achteraf wel eens schuldig over je verre reizen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je van plan om in de toekomst/vanaf nu minder of geen verre reizen voor je plezier (meer) te maken i.v.m. de impact op het klimaat?

• Ja, geen verre reizen meer
  • Ja, minder vaak een verre reis
  • Nee

0 stemmers

Ik ben in dubio. Ik wil eigenlijk niet vliegen, maar mijn familie woont aan de andere kant van de wereld.

5 likes

Maak sowieso geen (verre) reizen want ben skeer :joy:

11 likes

Heb nee gestemd, maar vooral omdat ik al zelden/nooit verre reizen maak en dat wil blijven volhouden.

10 likes

Ik mis noord / west / centraal Azië in je poll!

En ik heb bij je laatste poll op “nee” gestemd omdat ik al weinig verre reizen maak, ik wil dat nog wel af en toe kunnen blijven doen maar net als nu sporadisch.

3 likes