Stel je persoonlijke vraag #18

Ik wil binnen Europa eigenlijk alleen nog met de trein/de auto reizen. Zou ook niet zo snel buiten Europa reizen, maar als de kans zich voordoet zou ik ook geen nee zeggen.

3 likes

Ja, snap ik hoor! Is ook lastig. Ik zat een beetje na te denken over hoe je kan voorkomen dat men zo veel en zo ver vliegt, maar je hebt dan eigenlijk altijd wel een probleem met mensen wiens directe familie ver weg woont.

Het vliegen duurder maken vind ik geen goede oplossing, als je maar genoeg geld hebt kun je dan alsnog zoveel vliegen als je wil. Vooral in het geval het vliegen om familiebezoek gaat zou ik dat schrijnend vinden.

Zou zelf liever iets doen waarbij mensen een soort van maximum aantal vliegkilometers krijgen en daarmee dan maximaal 1 keer in de 5 jaar een verre reis kunnen maken, ook niet als je heel veel bijbetaalt. Maar ook dan moet je waarschijnlijk uitzonderingen maken voor directe familie in het buitenland etc.

Dat zie ik eigenlijk als het midden-oosten! Maar je hebt wel gelijk dat dat niet helemaal correct is!

OMG JAAAAAAAA dit meen je niet!!!
Altijd als ik een rotbrief moet schrijven zet ik rammstein op en knal ik ze zo eruit :sob: mijn collega’s lachen me altijd uit maar ik wist wel dat er ergens iemand was net zoals ik :sob:

2 likes

Lijkt me echt superlekker maar DRIE BOLLEN KNOFLOOK?! Dit is een recept dat tijdens de lockdown goed uit had gekomen haha.

2 likes

Ja zo doe ik het nu ook inderdaad, binnen Europa met de trein e.d. en eens in de zoveel jaar op ‘grote’ vakantie. Ik wilde eigenlijk dit jaar gaan, maar de vraag is of het land volgend jaar überhaupt al weer open is.

1 like

Hahah ja precies, dan kom ik in een soort flow en gaat het ineens heel makkelijk en snel. :joy:

Alleen wel oppassen met Rammstein achter het stuur, want dan duw ik ongemerkt het gaspedaal harder in. Dus achter het stuur hou ik het bij wat minder opzwepende muziek.

2 likes

Maakten jullie vroeger je eigen foto agenda via de Hema website?

• Ja
  • Wel eens een jaar gedaan
  • Nee
  • Ik plakte mijn eigen agenda wel vol met foto’s

0 stemmers

Ik ben van de generatie dat je voor een agenda en schoolspullen naar de V&D (RIP :sob:) moest. Wist ook niet dat een foto-agenda een ding was.

HEMA had destijds ook wel agenda’s maar die waren zonder thema.

47 likes

M’n moeder doet dit nog steeds :grimacing: en dan vraagt ze ook nog om leuke foto’s van mij en m’n vriend voor daarin

8 likes

Ik had altijd die agenda’s met insteekhoesjes (ook van de hema volgens mij) en dan deed ik daar foto’s in.

15 likes

Aaah zo lief!

Een is geen

whuuut?!? Dat kan ik me niet voorstellen :scream:

Dank, dank voor deze uitslag :heart_eyes:. Ik denk dat ik ga winnen vanavond en heb alvast ingeslagen

27 likes

Ja idd ik had bijv een kleine ringbandagenda van de Hema, gewoon een kaft in blauw ofzo en de binnenkant wit en leeg met gewoon het bekende ronde Hema-lettertype

2 likes

Echt verre reizen doe ik sowieso al niet zo vaak, maar ik wil dat in de toekomst nog wel kunnen blijven doen. 1 keer in de 5 jaar ofzo max.
Maar ik wil wel echt gaan minderen op vliegreizen die juist dichterbij zijn, denk aan ‘weekendje Barcelona’.
Met de trein zijn ook echt zoveel mooie plekken binnen Europa te bereiken.

1 like

Ja echt. Midden jaren 90 waren de schoolspullen van HEMA behoorlijk saai.
Voorkant had eventueel een kleurtje of in hele wilde gevallen streepjes of stipjes of zo, maar de binnenkant was zonder thema of versieringen. Die waren ook wel goedkoper, ik denk zo’n 10-15 gulden.

Bij V&D had je wel veel keuze, ik geloof dat ik een jaar een Hitkrant-agenda heb gehad en een keer een poezenagenda.

1 like

Sorry ik moet echt lachen om die naam. Dj @Otzi

2 likes

Postte @Eddie een mening in het biecht topic :scream:
:crazy_face::crazy_face:

27 likes