Stel je persoonlijke vraag #18

Oh oepsie!

Heb jij tijdens een langdurige liefdesrelatie wel eens gevoelens gehad voor iemand anders (anoniem)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, is die relatie uiteindelijk uitgegaan (om die reden of om een heel andere reden)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De V&D Schoolcampus was ook voor mij en mijn vriendinnetjes destijds echt een walhalla :joy: Oh, de herinneringen…

Toen ik ouder werd en neutralere kantoorspullen wilde hebben bleef ik bij V&D kopen vanwege de prijs en de kwaliteit. Wel jammer dat dat nu niet meer kan.

15 likes

Ik ging met mijn moeder, en dan deden we in 1 dag alles (want we woonden in een dorp zonder V&D).
Dan gingen we behalve schoolspullen ook nieuwe kleding kopen voor het schooljaar, eventueel een schooltas, en daarna iets lekkers eten bij HEMA. :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Ja bij mij ging dat precies hetzelfde, behalve dat mijn oma meestal ook mee ging (wij woonden ook in een dorp). Dat zijn echt de fijnste herinneringen :smiling_face_with_three_hearts: En dan gingen we met de vriendinnen alles aan elkaar laten zien op de eerste schooldag, terwijl we alles eigenlijk al gezien hadden bij de V&D, want het kiezen was zooo moeilijk :joy:

6 likes

Ik heb met volle teugen genoten.
De lyrics
De 2000s RnB vibe
Het C&A shirt dat de vrouwelijke rapper aan heeft op het podium
De lelijke vent wiens dick geroken moet worden en ook even een rap eruit gooit
Feit dat hij vreemd gaat met een witte bimbo met lang blond haar

Tens across the board, brengt me helemaal terug naar de Dismissed/Cribs/Roomraiders tijd van MTV

9 likes

Boeken kaften. Wat een verschrikking. Gelukkig had ik een handige oudere zus want ik kan het nog steeds niet.

Kreeg gevoelens voor m’n huidige vriend. Maar die relatie zat al een tijdje niet goed.

Het is nu ook wel heel warm hoor, als je dat nog niet had gemerkt hahah

Hebben jullie ook hier dat je mensen soms echt niet uit elkaar kunt houden en ze in je hoofd eigenlijk 1 persoon zijn?

20 likes

Hahahaha ja maar hallo jij hebt niet eens een parasol mee met dit weer. :joy:

Dat is geen kamperen, dat is overleven.

7 likes

Ik zou @Zemraluani met het Woerden-topic associëren als dat zou bestaan

2 likes

Ik zou best een Woerdentopic willen waar heel consequent iedereen uit blijft en alleen @Zemraluani af en toe komt mopperen.

17 likes

Pff ja met name blonde meisjes vind ik super lastig, terwijl ze (als ik ze eenmaal een maand ken ofzo) echt helemaal niet op elkaar vind lijken

1 like

Oh ja ik bedoel hier-hier :smiley: dat er twee gebruikers zijn die in je hoofd 1 iemand lijkt te zijn haha

als ik dit zou vermoeden kan ik eindelijk mijn innerlijke samantha loslaten

11 likes

Ik heb dat eigenlijk niet, maar meer gewoon twee groepen: weet wie ze zijn en weet niet wie ze zijn

1 like

Wow zoveel mensen die het zouden vragen. Ik zou dat echt niet doen want als hij stiekem een affaire kan hebben kan hij er ook over liegen als het op de man af wordt gevraagd :joy:
Ik zou echt even harde bewijzen verzamelen, telefoon screenshotten, achtervolgen met een camera met zo’n zoomlens en foto’s maken en dan op een avond een PowerPoint presentatie geven met de bewijzen.
Nee maar ik zou serieus niet op zijn antwoord vertrouwen

16 likes

Ja dit eerst en dán vragen of ie vreemdgaat. Dat is natuurlijk het mooiste.

4 likes

Ik ben nog nooit in Ierland geweest maar na het kijken van de serie “normal people” (overigens echt een tip als je van liefdesverhalen houdt), ben ik helemaal om. Het accent, de landschappen; het staat nu sowieso op m’n lijstje.

5 likes