Stel je persoonlijke vraag #18

Het is wel gezongen tijdens lokale kleine optredens maar denk niet dat iemand buiten mijzelf dit meer kan herinneren na 14 jaar ofzo :rofl:

1 like

Voel me alleen niet echt bijzonder want de Volendamse artiesten hebben hetzelfde liedje nog eens gecomponeerd met een andere naam.

2 likes

Mijn naam is uniek bitches!

19 likes

Hahah ik snap het sentiment wel. Ik was ook heel trots dat mijn vriendje op het podium stond en hij bij mij hoorde Ă©n hij een liedje over mij geschreven had. Ik weet nu zelfs nog een deel van de tekst :’) Denk hij zelf niet meer :’) Nostalgisch en sentimenteel yes that’s me.

2 likes

Ik luister niet meer naar Lange Frans en baas B maar elke keer als ik Diemen zie, dan krijg ik Mee naar Diemen Zuid in mijn hoofd.

9 likes

Nee, mijn eigen achternaam is een regiogebonden naam. Ik heb in mijn geboorteplaats wel een buurman gehad met dezelfde voorletter en achternaam als ik, en kreeg voor hem regelmatig deurwaarders aan de deur.

De achternaam van mijn man (en die ik tegenwoordig voer) is net zo doorsnee als De Vries dus ik voer de combi getrouwde naam-eigen naam omdat het dan wel uniek is.

1 like

Ja helaas wel.

1 like

Ik woon boven een winkel waar ze een grote airco hebben. Deze is zo oud dat ie de hitte niet trekt en er wordt de hele dag water op de airco gesproeid. Met het oog op het watertekort, wat zou je doen?

• Het zou me niks kunnen schelen, dus niks.
  • Ik zou het wel stom/erg vinden, maar niks doen.
  • Ik zou het stom/erg vinden en even bellen.
  • Ik zou het stom/erg vinden en de politie bellen.

0 stemmers

Een lied van kinderen voor kinderen heeft mijn voornaam als titel, maar niemand kent dat lied

Niet een eigen liedje, maar wel een liedje/cover gezongen en online gezet. Met deze jongen heb ik één date gehad, we dronken chocomel en aan het einde heb ik gezegd dat ik het liever bij deze ene date wilde houden. Paar dagen later stuurde hij mij redelijk passief agressief alleen het linkje van dat nummer op. Het nummer was Wicked Game, lekker dramatisch :joy:

3 likes

Ik heb geen naamgenoot, maar mijn vriend wel. Ze hebben beiden een e-mailadres met hun naam; de een heeft dan achternaamvoornaam@
 en de ander voornaamachternaam@
 Ik heb die naamgenoot zooo vaak gemaild. :joy: Hij kwam op een gegeven moment ook als eerste suggestie bij het intypen van mijn vriends naam en dan klikte ik erop zonder te kijken. Hij stuurde dan weleens wat terug, zeker als ik foto’s stuurde o.i.d. (gelukkig nooit selfies of pikante plaatjes). Die jongen heeft wat smeuïge mails gehad, zeker toen mijn vriend en ik ver uit elkaar woonden. :sweat_smile:

19 likes

Ik heb helemaal geen kasten maar overal random stapels (soms in een kledingkast, plank inbouwkast) etc. En alles ligt eigenlijk op dit moment op noodzakelijkheid. Zowel studieboeken als gewoon ‘leesboeken’.

1 like

Ik vind het superleuk om jou eens zo te zien schrijven. Ik herken je van je super goed uitgedachte (of zo lijkt het iig) zinnen en perfect uitgelegde mening. Leuk om je te zien ratelen haha

1 like

Sem, lekker makkelijk uit te spreken in het Engels. Luuk vond ik altijd al een leuke naam, maar zo heet mijn ex schoonbroertje en daar heb ik wat minder leuke associaties bij. :upside_down_face:

Ik mis de hit ‘jonge moeders’

2 likes

Ik heb ze laatst eindelijk op kleur gesorteerd en ik word er elke dag weer blij van :blush:

Foto

Bovenste plank zijn fotoboeken, grijs en zwart staan in het rechterkastje

22 likes

*zoekt nu dit liedje op. Nooit gehoord idd :sweat_smile:

3 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Hoe doe je dit met series?

1 like

Accepteren dat ze niet bij elkaar staan ): als ik ooit meer ruimte heb zou ik er wel een aparte plek voor maken denk ik!

1 like

Ik ben totaal niet serieus dus zou het raar vinden als mensen mij serieus over vinden komen :joy:

1 like