Stel je persoonlijke vraag #18

Ik kom net uit de douche, dus mijn antwoord is nu nee. Vraag me deze vraag over tien minuten en het antwoord is vast veranderd.

6 likes

Toch wel met gefotoshopte openingsfoto he? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Heb jij je haren met dit weer vaker vast dan normaal gesproken?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb het sowieso altijd opgestoken/ n.v.t.

0 stemmers

Ik haat het om m’n haar vast te hebben maar het is niet te doen.

Haha ik ook exact hetzelfde. Ik zit nu met een hele hoge knot midden op m’n hoofd.

1 like

Volgens mij heeft zanger rinus een nummer over mij gemaakt! :hot_face:

1 like

Ik heb het juist bijna nooit los. Heb zĂł veel haar, is zelfs in de winter genoeg voor een zweet nek als ik het los heb. :joy:

2 likes

Toeter toeter toeter toeter
 :motor_scooter:

Maar je kan het ook uitdunnen? Dit deden ze bij mij als kind altijd. Dat die schaar dus ertussenin een hele hap eruit knipt waardoor het wat luchtiger wordt. Maar ik durf dit bijna niet te zeggen want volgens mij ben jij een beauty expert of ik haal je in de war met iemand anders.

Welk ijsje zou jij kiezen?

0 stemmers

1 like

Hahahaha nou ik ben alles behalve een beauty expert hoor😂 Heb gewerkt als visagist maar met haar kan ik dus helemaal niks. Het erge is dat m’n haar al is uitgedund maar het alsnog super veel en dik is. + ik heb krullen en dat is echt een drama om mooi te houden met dit soort weer dus ik ben de uitvinden van haar elastieken eeuwig dankbaar

Ik ben de wasbeurt al 3 weken aan het stretchen omdat ik mijn haar niet zelf wil wassen. Het is veel te warm om 1 uur in te douche te staan. Gelukkig maandag wel een afspraak bij de kapster.

1 like

Nee, maar ik heb wel sterke vermoedens. Ruik echt onraad bij de vriend van een vriendin. Ze zegt ook dat hij vaak met ex flings afspreekt en zijn hele manier van doen vind ik suspicious (wat ik ervan meekrijg).

Ik Netflix op de tv en forum op mn mobiel. Wat moet ik dan met m’n laptop? Ding ligt al drie weken onaangeraakt in de kast, zo lekker in de vakantie.

:hot_face: het is die in een luchtballon! hij spreekt het wel anders uit, dus misschien telt het niet

1 like

Wat was er gister? Weinig van meegekregen denk ik :scream:

Hahaha ooooh dit, dit zag ik vandaag nog voorbij komen, maar vergeten.

Ik zal die vriendin eens aanraden aan z’n piemel te snuiven.

Heb jij een zwembad in je tuin?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je afgelopen dagen gaan zwemmen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoeveel muggenbulten heb je?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10+

0 stemmers

Drink je met dit warme weer minder frisdrank?

• Ja
  • Nee
  • Mwah niet perce minder
  • nvt, ik drink nooit frisdrank

0 stemmers

Waarom is nul muggenbulten geen optie.

Ik word echt nooit gestoken, ze moeten altijd mijn vriend hebben.

16 likes

Ik vind calippo’s zo overgewaardeerd. Dat is gewoon keihard bevroren water met een mini beetje smaak.

10 likes

Zit er in jullie stad een Makado winkelcentrum?

• Ja, heel gezellig
  • Ja, erg sneu
  • Gewoon ja
  • Nee, maar ben wel naar een geweest
  • Nee, nog nooit van gehoord
  • Gewoon nee

0 stemmers