Ik heb gestemd op bruin:
Iets van brood / havermout sochtends, of droog of met chocolade hagel haha.
Dan met lunch misschien bruine rijst met teryaki saus, waarom niet
Savonds pasta met (vega) gehakt
En zelfs chocola na afloop
Ik heb gestemd op bruin:
Iets van brood / havermout sochtends, of droog of met chocolade hagel haha.
Dan met lunch misschien bruine rijst met teryaki saus, waarom niet
Savonds pasta met (vega) gehakt
En zelfs chocola na afloop
haha ik dacht chips, kaas en wijn (is soort van gelig toch?)
Ik heb ze 2x gezien, waaronder het afscheidsconcert (wat eigen een beetje triestig was in een heel klein zaaltje met allemaal huilende kinderen/tieners, ouders die dachten: wtf waar ben ik beland, en K-otic zelf had er volgens mij ook niet heel veel zin meer in ).
Ik werd door klasgenootjes altijd een beetje uitgelachen dat ik zoān fan was, maar zat laatst weer eens wat liedjes terug te luisteren en die zijn gewoon nog steeds heel catchy haha. En het was ook een beetje in de tijd dat ik meer op internet ging en volgens mij was mijn eerste keer op een forum ook op een k-oticforum! Zat daar echt uren op. Good memories!
En kaassoufflees, chardonnay, patat, kaas, maĆÆsbrood, banaan, mango, etc
Geel overheerst vaak in mijn boodschappen
Sowieso geel.
Gepofte aardappel, gekookte aardappel, gebakken aardappel, aardappel uit de oven, aardappelpuree, patat, chips. Ik zie geen problemen. Oh ja en vanillevla toe
Groen! Andijvie, komkommer, Granny Smith appels, witte druiven, kiwi, quacamole, groene pesto, avocado
Mag je van meerkleurige producten alleen je gekozen kleur eten?
Ja heb toch maar bruin gekozen. Ontbijt is altijd eiwitreep die hebben zoān vaag bruinig kleurtje, lunch is altijd twee boterhammen met pindakaas en avondeten kan dan vegaburger zijn.
Verder drink ik altijd koffie. Zal nu dan ook wel thee drinken want water is niet bruin natuurlijk
Nouja beetje saai maar heb al heel veel bruine dagen.
Ik had bruin maar ga nu switchen naar geel.
Geel! Kaas, vla, Franse frietjes, bananen, bananenvla, bananensnoepjes, chips, sinas. Ja. Absoluut geel.
Ah shit, ik heb wit, maar kan geen koffie drinken dan. Maarja, zwart schiet ook niet op. Koffie en drop, wordt wel lekker poepen die dag.
Bij wit mag je alleen maar melk drinken denk ik
Ja, dat is wel karig idd. Zou water niet ook mogen, bij elke kleur?
De belangrijkste vraag bij die voedselkleur was toch: is cola bruin of zwart?
bruin
Dat dacht ik ook, chocola was een mooie bijkomstigheid
GeĆÆnspireerd op een VIVA-topic:
Stel je was (of bent) moeder van een 11 jarige jongen die op school op de gang moet werken en met klasgenootjes trailers kijkt van horrorfilms. Je zoon geeft achteraf aan dat hij het niet eng vond en spreekt met een opgewonden stemmetje (niet mijn woorden).
0 stemmers
Ik vond horrorfilms ook al te gek op die leeftijd en ben ook geen Freddy Krueger geworden.
The Gremlins was een van de eerste films die ik als eerst zag en Chucky. Ik vond ze zeer vermakelijk als zesjarige.
Ik had Goosebumps helemaal uitgekeken toen ik 8 was.
Als een kind horror echt leuk vindt, dan gaan die nachtmerries wel meevallen denk ik.