Ik vind het zo raar als mensen me meisje noemen, maar ik snap het ook niet als mensen me vrouw noemen.
Het is gewoon nooit goed 
Bij meisje moet ik altijd denken aan jonger dan 18 dus 18+ is voor mij vrouw. Maar sta er verder eigenlijk nooit echt bij stil bij mezelf. Ik denk nooit echt oh ik voel me vrouw of oh ik voel me een meisje.
Het ligt bij mij vooral aan wat voor kleding ik draag. In een hoodie en een joggingbroek, voel ik me naast een slons vooral een meisje. Maar als ik best netjes gekleed ben voel ik me een vrouw, en in die ārolā voel ik me nu nog wat ongemakkelijker. Ik denk ook altijd dat lange meisjes/vrouwen zich sneller een vrouw voelen want naast al mān lange vriendinnen voel ik me dan zoān meisje en ook niet sexy. Ik heb 3 echt lange vriendinnen en dan voel ik me zoo niet vrouwelijk. Verschrikkelijk gewoon.
Same @Jumpsuit ik ben 1.86 en ik voel me nog eerder een vent dan een vrouw/vrouwelijk/sexy
Maarja dus wel ook nog eerder een āmeisjeā dan een vrouw
Ja die vriendinnen waar ik het over heb zijn 1.80 + , al vind ik 1.80 ook echt lang voor een vrouw hoor. En dan moet je blij zijn dat mij niet bent, want ik kom niet eens aan 1.75 met hakken vrees ik. Maar ik houd van lange mensen! Ik weet niet waarom.
Ik voel me ook nog echt een meisje maar soms bedenk ik me dat ik bijvoorbeeld in het nieuws zou komen als ik vermist raak of zo (lekker luguber maar goed) en dat er dan echt niet zal staan āmeisje van 34 vermistā oid 
Kleding verkopen:
- United Wardrobe
- Vinted
- Marktplaats
- Anders
0 stemmers
Ik hou van lange mannen en ik ben dan ook altijd een beetje boos (jk) als ze met een kleine vrouw lopen!
Nemen jullie alsjeblieft alle wesley Sneijders want wij lange mensen kunnen daar niks mee,
Een man onder de 1.80 is gewoon echt geen optie. Is mijn enige harde eis die ik stel aan dates. Als je kleiner bent dan ik, is het 100% een nee. Heel lullig, en ze kunnen er niks aan doen, maar ik kan je dan gewoon niet zien als aantrekkelijke man. Liefst 1.90+ , vind het zo geweldig als je op je tenen moet staan voor een zoen, maar dat gebeurt 1x per 100 jaar helaas.
180 is wel de lengte van een modelš
United Wardrobe duurt te lang en Marktplaats zitten teveel geile mannen op
Ik vind meid altijd wel treffend, en dan niet op de sarcastische manier. Bij meisjes denk ik aan alles tot 18. Meiden zie ik als twintigers en alles boven de 30 zie als vrouwen (even heel zwart-wit gezegd dan he). Omg ben bijna een vrouw dus
Ouder maar dat is verder ook iedereen met me eens 
Word consequent een jaar of 10 jonger geschat maar dat geldt voor meer mensen hier geloof ik, ik heb het al vaker gelezen.
Hahahaha ohh nee ik snap je helemaal! Ik heb dus een vriend die echt beweert dat ALLE lange mannen JUIST kleine vrouwen uitkiezen hij wordt daar helemaal lijp om. En ja zoo blijft er toch niks meer over?
Als mijn relatie uitgaat neem ik een relatie met iemand van 1.65 cm maximaal. Nou maar hopen dat het nooit uitgaat.
Waarom kan je er dan niet heen fietsen?
Maar jij bent ook lang, ik denk dat dat er ook mee te maken heeft. Het slaat nergens op, maar volgens mij denken mensen als je kleiner bent ook sneller dat je jonger bent.
In van die amerikaanse series zijn tienerpersonages (bv 16 jaar) meestal ook kleiner dan hun ouders terwijl dat in de realiteit bijna nooit zo is.
Hoe aardig vinden jullie jezelf?
- Heel aardig
- Aardig
- Mwah
- Niet aardig
- Echt niet aardig
0 stemmers
Hebben jullie wel eens ruzie met een medewerker in een winkel gemaakt?
- Ja
- Nee
- Met een andere klant
- Met een medewerker Ʃn een klant
0 stemmers
Hoe vaak posten jullie humblebrags over jullie lengte?
- Heel vaak, want ik ben 5.26m
- Soms om mensen eraan te herinneren dat ik maar 1m ben
- Nooit
0 stemmers
Ik heb als bijbaan bij de servicebalie van de rode elektronicazaak gewerkt. Meer dan genoeg ruzie gemaakt met klanten en collegaās. Alle vertrouwen in de mensheid daar ook achtergelaten.
Ik doe dat nooit maar ik moest net wel springen om op beantwoorden te kunnen klikken.
Ik wilde net op @Zemraluani reageren om te zeggen dat een van de voordelen van klein zijn is dat ik 9/10 keer als ik met iemand zoen op mijn tenen moet staan maar dit voelt nu als een humblebrag
Ach nu heb je het toch nog gezegd