Dat 'ie horrorfilms kijkt zou ik alleen maar leuk vinden, maar als ze op de gang moeten werken moet er geen ruimte zijn om zulke dingen te bekijken dus daar zou ik de docent wel op aanspreken.
Die horror films kijken we dan thuis wel
Wat niet is kan altijd nog komen he
Wauw dezelfde jeugd hier, echt mân favoriete films waren dat ja
Op het VIVA forum kozen ze zeker voor de laatste optie (die van naar het schoolhoofd stappen)?
Geen boyband maar ik luisterde vroeger altijd Jesse McCartney en dan liep ik heel dramatisch met tranen in mân ogen mijn krantenwijk te doen terwijl ik nadacht over mijn verkering die âslecht gingâ of net uit was ofzo of een onbereikbare jongen ofzo. Voelde echt als bloedserieuze shit toen.
Hier een pareltje:
Bij ons mogen telefoons helemaal niet gebruikt worden, ook niet in de pauze. Ze mogen 'm meenemen op eigen risico, maar ik wil 'm niet zien of horen en dat gebeurt ook eigenlijk nooit.
Daardoor ben je ook geen outsider als je geen telefoon bij je hebt. Ze vinden het in de bovenbouw soms wel een beetje gek als iemand nog geen smartphone heeft (verschilt ook per klas hoeveel ze daarmee bezig zijn).
Bij mijn school hebben we een telefoonzak met iedereen een eigen vak voor de telefoon. Daar gaat hij âs ochtends in en komt hij pas na schooltijd uit.
Een deel heb ik zelf bedacht, een deel kwam van mensen in mân omgeving (dat schrijven deed ik bijvoorbeeld samen met mân nicht, en bij die smartphonechallenge ging zij een maand vegan eten â we hadden toen elkaar uitgedaagd). Ik heb hier ook eens om ideeĂ«n gevraagd maar ik weet niet meer zeker of ik die heb gebruikt. Ik sta in ieder geval open voor suggesties!
Veel plezier met je challenge!
Wat vind je van deze actie (het plaatsen van stickers over de reclamezuilen)? Even los van wie dit heeft gedaan (wat ook onduidelijk is)
- Terecht, vreemdgaan zou niet gepromoot mogen worden
- Niet terecht, laat mensen zelf bepalen of ze vreemd willen gaan
- De manier waarop is niet netjes, maar ik vind wel een goede boodschap uitdragen
- Een vorm van vandalisme
- Neutraal/geen mening
- Anders
0 stemmers
Ik vind het niet netjes maar alsnog prima dat ze 't doen
Ben jij lid van een vakbond?
- ja
- nee
0 stemmers
hou jij van vijgen?
- ja
- medium
- nee
0 stemmers
Hahhahaa deze 2 vragen samen, is er een verband dat ik niet zie?
We hebben ook een stad (? volgens mij is t een stad) die Sexbierum heet
Ik heb meerdere goede vriendinnen en mijn vriend overgehouden van mijn vorige werk. En sommige collegaâs mis ik een jaar later nog. Was echt een leuk team!
Dit. Dat zijn de beste collegaâs
AndersâŠ
Leuke vorm van communicatie.
Ik heb zelfs een hele vriendinnengroep met alleen maar collegaâs. Dat is zo leuk. Toen het nog kon gingen we ook weekendjes weg enzo. Allemaal jaloerse blikken als we op maandag weer binnenkwamen dan
Ik heb 1 favoriete (ex-)collega en dat is een 40-jarige man die elke dag even aan mijn bureau kwam om te roddelen. We spreken elkaar nog steeds om te roddelen over mijn ex-collegaâs. Ik werk daar al 2,5 jaar niet meer.
Met een andere favoriete collega kan ik heel goed haten op mijn baas, ook heel fijn.
In dezelfde gemeente is er een dorp met een straat. En het dorp heet heenweg.
Hoevaak de grap niet gemaakt wordt âmaar waarom is er geen terug wegâ.
Ik vind de boodschap wel goed, maar ik vind ook dat iedereen zelf moet weten wat 'ie doet.