Stel je persoonlijke vraag #18

Hier is een pizzeria die pizza spaghetti en pizza patat verkoopt. Stel je MOET 1 van de 2 kiezen welke zou je dan doen?

• Pizza spaghetti
  • Pizza patat

0 stemmers

Ik heb best wat vrienden op mijn werk die ik al kende voordat ik er werkte en sinds 2 weken is 1 van mijn beste vrienden er ook. :partying_face:

1 like

Wie denk je dat de HEMA binnenkort gaat kopen?

• AHOLD
  • JUMBO
  • BLOKKER
  • Een random inversteerder

0 stemmers

Heb jij wel eens iets gekocht bij Miss Etam?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Zijn hier meer mensen die

• dachten dat MS Mode en Miss Etam hetzelfde waren.
  • Positief verrast waren dat deze ketens tegenwoordig meer met de tijd meegaan.
  • Niks

0 stemmers

Het is een bedrijf met allemaal verschillende werkplekken (ICT, hout, metaal etc.). Eigenlijk doet bijna niemand hetzelfde daar maar we zitten wel vaak samen te roken enz.

1 like

Haha nee! Ik bedenk vaak vragen die ik jullie wil stellen en dan post ik ze later samen in 1 post :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb wel eens bij de kringloop kleren gekocht van Miss Etam omdat ik verkleed ging als kortpittige huisvrouw naar een themafeestje. Ik weet niet of dat telt…

4 likes

Pizza met patat is best lekker, vooral goed katervoer. Maar pizza spaghetti (bolognese) lijkt me ook wel lekker. Love carbs on carbs

2 likes

Pizza patat is serieus echt lekker, een keer gegeten op vakantie :heart:

Tosti kaas met friet :heart: Wel ernaast.

3 likes

Van de week eindelijk weer eens op! Had een stokbroodje van een too goo to go en friet gehaald dus het kon weer eens :tada: Probeer het ook altijd aan anderen te verkopen, maar het lijkt velen niet lekker :woman_shrugging:t4:

1 like

Nog nooit gehad maar klinkt goed

2 likes

Ik had dit bij mijn ex wel vaak: voornamelijk hoe hij zich gedroeg in sociale contacten. Gelukkig nu bij mijn huidige vriend niet meer.
Bij mijn ex zei het wel heel over hoe hij is als persoon, vind dat bij een hobby wel anders.

1 like

In spanje een broodje tortilla :heart_eyes:

5 likes

Zacht, wit bolletje met paprikachips :heart_eyes:

3 likes

ik ben hier echt heel (misschien te?) stellig in maar ik merk dat als je het subtiel brengt betreffende vriend/vriendin het altijd wel weet goed te praten/mooier in te kleuren

dan heb je meer aan iemand die zegt waarop 't op staat

5 likes

Ik weet dat mijn vriendinnen zo over mijn ex dachten en het is zo pijnlijk om dat te horen. Juist door het uit te spreken gaat je vriendin zo hard haar best doen om te bewijzen dat het echt niet zo is en duw je diegene alleen maar dieper de relatie in en kom je op het punt dat zij niks meer deelt over haar relatie. Laf al mijn vriendinnen en heb echt het beste met ze voor, maar het is haar relatie en niet die van mij.

(Tenzij ze echt wordt mishandeld, dan is het een ander verhaal.)

4 likes

Ik vind dit zo lastig, want ben in het verleden ook wel eens een vriendin verloren omdat ik duidelijk negatieve mening had over hem. Hij was gemeen tegen haar, schreeuwde tegen haar, ging vreemd als een gek, zette haar altijd voor schut in grote groepen. Zo pijnlijk. Ze zijn ook nog steeds samen, ik hoop dat de situatie beter is nu maar ik betwijfel het.

1 like

Mensen, ik heb een lastige kwestie, en ik ben benieuwd wat jullie zouden doen. Haal mn post misschien later wel weg vanwege herkenbaarheid.

Vroegah at ik wel eens een tarwebolletje met naturelchips. Maar friet of aardappelen op brood lijkt me dan weer goor?

1 like

Ik heb geen goed advies voor je, maar wat bij mij opkomt is: waarom wil je nog afspreken met vegan vriendin? Dit klinkt beetje judgemental, zo bedoel ik het niet. Maar ze klinkt als een dominant en vermoeiend persoon. Ik eet zelf ook grotendeels vegan, maar kom op, ik zou nooit EISEN dat er alleen vegan gegeten wordt, anders kom ik niet opdagen. Dat vind ik geen evenwaardige vriendschap en inderdaad hypocriet als ze het bij anderen niet doet.

17 likes