Het is een bedrijf met allemaal verschillende werkplekken (ICT, hout, metaal etc.). Eigenlijk doet bijna niemand hetzelfde daar maar we zitten wel vaak samen te roken enz.
Haha nee! Ik bedenk vaak vragen die ik jullie wil stellen en dan post ik ze later samen in 1 post
Ik heb wel eens bij de kringloop kleren gekocht van Miss Etam omdat ik verkleed ging als kortpittige huisvrouw naar een themafeestje. Ik weet niet of dat teltā¦
Pizza met patat is best lekker, vooral goed katervoer. Maar pizza spaghetti (bolognese) lijkt me ook wel lekker. Love carbs on carbs
Pizza patat is serieus echt lekker, een keer gegeten op vakantie
Van de week eindelijk weer eens op! Had een stokbroodje van een too goo to go en friet gehaald dus het kon weer eens Probeer het ook altijd aan anderen te verkopen, maar het lijkt velen niet lekker
Nog nooit gehad maar klinkt goed
Ik had dit bij mijn ex wel vaak: voornamelijk hoe hij zich gedroeg in sociale contacten. Gelukkig nu bij mijn huidige vriend niet meer.
Bij mijn ex zei het wel heel over hoe hij is als persoon, vind dat bij een hobby wel anders.
In spanje een broodje tortilla
Zacht, wit bolletje met paprikachips
ik ben hier echt heel (misschien te?) stellig in maar ik merk dat als je het subtiel brengt betreffende vriend/vriendin het altijd wel weet goed te praten/mooier in te kleuren
dan heb je meer aan iemand die zegt waarop 't op staat
Ik weet dat mijn vriendinnen zo over mijn ex dachten en het is zo pijnlijk om dat te horen. Juist door het uit te spreken gaat je vriendin zo hard haar best doen om te bewijzen dat het echt niet zo is en duw je diegene alleen maar dieper de relatie in en kom je op het punt dat zij niks meer deelt over haar relatie. Laf al mijn vriendinnen en heb echt het beste met ze voor, maar het is haar relatie en niet die van mij.
(Tenzij ze echt wordt mishandeld, dan is het een ander verhaal.)
Ik vind dit zo lastig, want ben in het verleden ook wel eens een vriendin verloren omdat ik duidelijk negatieve mening had over hem. Hij was gemeen tegen haar, schreeuwde tegen haar, ging vreemd als een gek, zette haar altijd voor schut in grote groepen. Zo pijnlijk. Ze zijn ook nog steeds samen, ik hoop dat de situatie beter is nu maar ik betwijfel het.
Mensen, ik heb een lastige kwestie, en ik ben benieuwd wat jullie zouden doen. Haal mn post misschien later wel weg vanwege herkenbaarheid.
Vroegah at ik wel eens een tarwebolletje met naturelchips. Maar friet of aardappelen op brood lijkt me dan weer goor?
Ik heb geen goed advies voor je, maar wat bij mij opkomt is: waarom wil je nog afspreken met vegan vriendin? Dit klinkt beetje judgemental, zo bedoel ik het niet. Maar ze klinkt als een dominant en vermoeiend persoon. Ik eet zelf ook grotendeels vegan, maar kom op, ik zou nooit EISEN dat er alleen vegan gegeten wordt, anders kom ik niet opdagen. Dat vind ik geen evenwaardige vriendschap en inderdaad hypocriet als ze het bij anderen niet doet.
Je hebt een heel goed punt en ik ben er inderdaad ook moe van om elke keer al het vegangedoe aan te horen. Ik ben bang dat ze wat dat betreft best wel een alles of niets-type is, ze moet bijvoorbeeld ook de hele tijd benoemen dat er pus in melk zit en dat soort dingen. Sinds ze vegan is, is ze volgens mij nogal geradicaliseerd en ze heeft ook veel mensen in haar omgeving die er ook zo in staan en haar ideeƫn de hele tijd bevestigen. Daarom komen we steeds verder van elkaar af te staan. Het is natuurlijk superirritant, maar ik geloof niet dat ze een slecht persoon is, ze heeft ook een hele lieve, grappige en zorgzame kant.
Ik herken het wel in mān omgeving, met name onder mensen die net vegetarisch/vegan zijn gaan eten. Dat preachy aspect komt natuurlijk uit een overtuiging en ik zelf sta ook achter die boodschap, maar dan kan het voor anderen nog steeds gewoon irritant zijn haha. Misschien trekt het wel weg, maar je kan het misschien ook met haar bespreken.
Niet helemaal hetzelfde maar ik had zelf een vriendin die plotseling van gematigd Christen naar heftig evangelisch, ging ook de straat op om āzieltjes te winnenā enzo. Zij was ook lief, zorgzaam, slim, hartelijk etc. Maar ik kon gewoon niet meer met haar omgaan want elke keer als ik haar zag ging het weer over Godās Redding en wat God betekende voor mij, en of ik een keer mee wilde naar de kerk. En dat deed ze vanuit de overtuiging dat ik anders naar de hel ging en ze gaf om mij dus dat wilde ze niet. Het was dus lief bedoeld maar man ik zat daar als atheĆÆst gewoon niet op te wachten, continu die discussie. Bepaalde ideologieĆ«n kunnen dan toch je vriendschap breken ofzo.
Maar ik heb geen relatie dus elke man die ik in mijn bed heb wil ik zo dicht mogelijk tegen me aan haha. Als het structureel werd zou ik wel een iets groter bed willen denk ik, ligt eraan hoe hij slaapt
Ik ben eens goed eerlijk geweest over een off on relatie van een vriendin toen het off was. En later bleek ze dus ook me niks meer te vertellen. Wat ik op zich wel snapte, ik veroordeelde die relatie nogal openlijk. Maar ik vond dat wel erg jammer, had wel invloed op de vriendschap natuurlijk.
Toen het met die gast helemaal uit de hand is gelopen dacht ik inderdaad wel van zie je nou. Ze had het al jaren kunnen zien aankomen. Vond en vind het alleen gewoon zo zonde. Jaren in shit blijven hangen terwijl je ook wel de shitheid kan inzien op nuchtere momenten of op zoān moment dat de relatie tijdelijk uit is. Ik kan me dan niet zo goed inhouden dat iemand veel meer verdient en waard is dan een eikel eerste klas.