Stel je persoonlijke vraag #18

2 panda’s van ons zoontje die nog bij ons in bed slaapt :heart::heart_eyes:

3 likes

love alle panda’s :heart_eyes:

Draaiorgelmuziek

• Gezellig
  • Alleen leuk als ze top40 muziek draaien
  • Soms wel leuk
  • Ligt aan mijn humeur
  • Stom
  • Heel stom
  • Verbannen!
  • Ik geef soms geld

0 stemmers

Ik heb zo’n hekel aan die dingen. Soms staat die op zaterdag de halve dag bij mij op de hoek, en dan hoor ik het zelfs binnen in mijn eigen huis,echt irritant.

Is volgens mij idd streekgebonden. Ik ken het uit (delen van) Overijssel en Drenthe als ‘maand’.

Taaltechnisch best raar, want ik zeg wel ‘hij is twee jaar’ ipv ‘jaren’.

Ik vind het wel iets gezelligs hebben als ik er langs loop maar wordt altijd ook een beetje verdrietig van de oude mannen die met centenbakjes staan te schudden waar niemand geld in stopt. Ik beeld me dan altijd in dat dit hun enige bron van inkomen is en ze op een houtje moeten bijten nu niemand meer contant geld heeft en vooral met zichzelf bezig is en ja… lekker dramatisch allemaal in mijn hoofd :cry:

11 likes

Didgeridoo vind ik wel magisch dat lage gehum, ik voel me dan net zo’n slang van een fakir

14 likes

Mijn droom is nog steeds om een draaiorgel in een ravijn te gooien.

16 likes

Is er geen SBS of RTL show waarbij je dat als wens kan laten uitkomen? Ik zou het wel willen zien!

1 like

Nou ik heb een paar jaar terug wel een forum trend gestart (Origins drink up intensive masker) en ben daar nog steeds trots op. :sunglasses:

3 likes

Volgens mij is dit toch best lastig om voor jezelf te bepalen. Ik zie nu al sommigen die best wel invloed op me hebben of waar ik tegenop kijk.

Ja ze zijn ook heel lief en lekker zacht​:heart_eyes: Een rode panda en een zwart witte. De zwart witte noemt hij ‘ambulance panda’ omdat hij die kreeg in de ambulance :joy:

1 like

Het forum zelf niet per se (al leer ik hier wel altijd veel leuke en soms minder leuke nieuwe dingen), maar wel sommige mensen die ik via het forum heb leren kennen! De meeste contacten stammen nog uit EGF-tijd

2 likes

Denk jij dat je ooit een (naar jouw standaarden) fatsoenlijk huis zal kunnen kopen?

• Ik heb al een huis gekocht
  • Ja, dit moet wel lukken
  • Nee, ik denk niet dat dit haalbaar is (zonder partner)
  • Nee, ik denk niet dat dit haalbaar is (met partner)
  • Ik kan dit niet inschatten
  • ik wil dit helemaal niet en wil er ook niet over nadenken of het haalbaar is
  • Anders

0 stemmers

Ik vind ook dat het veel over gaat en voor mijn gevoel hebben/willen hier ook veel meer mensen koophuizen dan in mijn omgeving. Ik vroeg me daarom af of dat klopt.

1 like

Ik denk eigenlijk dat veel mensen denken/zeggen dat ze geen huis kunnen kopen maar dat dat in de praktijk allemaal wel meevalt.

Alleen als ik de loterij win of een nieuw soort Harry Potter schrijf

1 like

Maar dat lijkt mij nú? Ik kan op dit moment ook nog geen huis kopen, ook niet samen met mijn partner. Maar als ik dadelijk mijn opleiding heb afgerond en werkzaam ben, ga ik er van uit dat ik uiteindelijk toch echt wel een huis kan kopen (als alles redelijk gaat zoals ik wil). En ook al is dat misschien pas over 10 jaar… dat komt dan wel.

Door mijn haat op Woerden heb ik een stad waar ik eigenlijk nooit mee geconfronteerd werd laten uitgroeien tot iets waar ik wekelijks op dit forum mee geassocieerd wordt.

Congratulationsyouplayedyourself.gif

24 likes

Niet iedereen gaat ooit een opleiding afronden of werkzaam zijn toch

5 likes