Stel je persoonlijke vraag #18

Batavia stad is dichterbij voor mij. Daar wel een aantal keer geweest

Ik ben er wel eens geweest als ik in de buurt was. Op de terugweg vanuit duitsland, op de terugweg van een weekendje maastricht. Ik zou er nooit zomaar een dagje heen gaan vanuit noord holland

Lijkt me kut met hoofdletter K, ongeacht welke winkel ook

2 likes

Haha tubula rasa in echt ingeprent in m’n hasses. Jaaa OF je werd als een ongeschreven blad geboren of ja toch niet met allerlei DNA whatever van je ouders. Aldus mijn biologie op de middelbare school.

1 like

Thanks guys. M’n vriend zat me belachelijk te maken hoe weinig ik van m’n appel op at, toen zei ik dat ik geloofde dat de meeste mensen zoveel aten als ik.

En uit de pol blijk ik gelijk te hebben! Nu word ik getrakteerd op een ijsje

15 likes

Een weekendje of midweek zonder kids prima, maar m’n schoonopa nam zijn twee dochters pas mee op vakantie als ze 4 waren (en mijn schoonmoeder is dus ook een tijdje niet mee gegaan terwijl haar zus wel meeging) en dat vind ik toch echt wel heel raar en zielig.

1 like

Ik hoorde dit laatst in een podcast van volgens mij NRC, heel raar wel. Al snap ik niet echt wat steekpenningen zijn.

1 like

Hoe lang doe jij gemiddeld met een vaatdoek?

• 1 dag
  • 2 dagen
  • 3 dagen
  • 4 dagen
  • 5 dagen
  • 6 dagen
  • langer dan een week

0 stemmers

voor een gemiddelde

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

0 stemmers

na 24 uur zitten er meer bacteriën op dan op de wcbril van een gemiddeld openbaar toilet

1 like

In de microgolf, wat???

3 likes

Magnetron. Even nuken

1 like

Oh ja dat weet ik haha, ik bedoelde eigenlijk waarom???

1 like

Als je doekje in de magnetron gooit doodt het bacteriën.

1 like

Ik dacht vroeger altijd dat het soort medailles waren :’) van goud ofzo, die je dan bij de bank kon inwisselen voor geld.
Maar het is het ontvangen van een gift (in geld of reisjes of goederen) en zorgen dat die ander dan een voordeel krijgt boven de rest. Bijvoorbeeld een projectontwikkelaar bij verkrijgen van een vastgoedproject bij een overheid.

2 likes

Oh grappig, dat zou ik nou nooit bedenken.

Soort van fik erin, maar dan in de microgolf

groetjes aan je vriend!

8 likes

Op een gemiddelde avond (doordeweeks)…

• Kan ik mezelf prima vermaken en ben ik achteraf tevreden over de invulling van mijn tijd
  • Kan ik mezelf vermaken, maar achteraf voelt het als nutteloos bestede tijd
  • Vermaak en verveel ik mij 50/50
  • Verveel ik me vooral

0 stemmers

1 like

Het is wel vaak nutteloos, maar dat heb ik echt nodig haha. Tevreden dus

21 likes

Mijn ouders zijn gescheiden dus dat maakt het wel wat makkelijker (à la, we dumpen de kinderen 4 weken bij hun moeder). Ze wilden ons nooit meenemen op verre reizen omdat we het anders toch zouden vergeten, zonde van het geld. Werd er toen uiteraard boos om, maar geef ze nu groot gelijk :joy:

Hij zegt ‘da’s nog beter dan die eettechniek van jou man’