Stel je persoonlijke vraag #18

“Vintage/kringloop” wel maar niet dit specifieke plaatje haha

Dit is m'n woonkamer, allemaal kringloop/andere oude meuk maar heel anders dan die foto

24 likes

Ikea

5 likes

Ik leef in mid century modern maar dan via de kringloop

2 likes

Ik doe regelmatig dit soort challenges omdat ik het leuk vind om te kijken wat voor invloed zo’n aanpassing heeft op mijn leven en hoe ik mijn dagen invul. Niet omdat ik per se vind dat iets anders moet of slecht gaat, maar gewoon als experiment, als een soort zelfonderzoek. En soms ontdek ik dan dat zo’n nieuwe gewoonte me heel goed bevalt en verander ik structureel iets.

Ik vind het ook leuker om iets heel radicaal/drastisch aan te pakken, door bijvoorbeeld te zeggen: ik ga 30 dagen niet op internet in mijn vrije tijd, in plaats van gewoon te zeggen: ik ga vaker offline.

Maar goed ik denk dat ik hierin dan weer een special snowflake ben.

Misschien moet je het gewoon een keer proberen Penny, dertig dagen extreme zelfzorg bijvoorbeeld?

12 likes

Industrieel, scandinavisch en vtwonen vind ik leuk. En ik ben heel slecht in 1 stijl aanhouden, dus hier in huis is van alles een beetje en daardoor is het net niks

2 likes

Ik vind dit juist wel tof. Aal heb ik zelf niet echt de discipline, maar het voelt alsof je dan uiteindelijk wel weet wat voor je werkt of wat niet. In plaats van dat je het je afvraagt en niet doet, of langer probeert vol te houden terwijl het niks is.
Deze Youtuber had ook een jaar maandelijkse dingen gedaan en ik vond zijn inzichten wel interessant (maar ook heel persoonlijk, dus meer als motivatie om zulke dingen te proberen dan echt de waarheid te kennen want die is voor iedereen anders)

Samenvatting

https://youtu.be/kRr9LQ7mZ_A

3 likes

Ben je wel eens in het Designer Outlet in Roermond geweest

  • Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Zo ja, moest je daar meer dan 20 km voor reizen?

  • Ja
  • Nee
  • Ik zei al dat ik er nooit ben geweest

0 stemmers

1 like

Batavia stad is dichterbij voor mij. Daar wel een aantal keer geweest

Haha heb nog nooit positieve ervaringen gehoord van ex-medewerkers

1 like

Ik ben er wel eens geweest als ik in de buurt was. Op de terugweg vanuit duitsland, op de terugweg van een weekendje maastricht. Ik zou er nooit zomaar een dagje heen gaan vanuit noord holland

Lijkt me kut met hoofdletter K, ongeacht welke winkel ook

2 likes

Haha tubula rasa in echt ingeprent in m’n hasses. Jaaa OF je werd als een ongeschreven blad geboren of ja toch niet met allerlei DNA whatever van je ouders. Aldus mijn biologie op de middelbare school.

1 like

Thanks guys. M’n vriend zat me belachelijk te maken hoe weinig ik van m’n appel op at, toen zei ik dat ik geloofde dat de meeste mensen zoveel aten als ik.

En uit de pol blijk ik gelijk te hebben! Nu word ik getrakteerd op een ijsje

15 likes

Een weekendje of midweek zonder kids prima, maar m’n schoonopa nam zijn twee dochters pas mee op vakantie als ze 4 waren (en mijn schoonmoeder is dus ook een tijdje niet mee gegaan terwijl haar zus wel meeging) en dat vind ik toch echt wel heel raar en zielig.

1 like

Ik hoorde dit laatst in een podcast van volgens mij NRC, heel raar wel. Al snap ik niet echt wat steekpenningen zijn.

1 like

Hoe lang doe jij gemiddeld met een vaatdoek?

  • 1 dag
  • 2 dagen
  • 3 dagen
  • 4 dagen
  • 5 dagen
  • 6 dagen
  • langer dan een week

0 stemmers

voor een gemiddelde

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

0 stemmers

na 24 uur zitten er meer bacteriën op dan op de wcbril van een gemiddeld openbaar toilet

1 like

In de microgolf, wat???

3 likes

Magnetron. Even nuken

1 like

Oh ja dat weet ik haha, ik bedoelde eigenlijk waarom???

1 like

Als je doekje in de magnetron gooit doodt het bacteriën.

2 likes