Ik deed acrogym en turnen, haha! Dus dat laatste komt meest in de buurt.
Ja ik neig ook meer naar Hamburg!
Handige poll en fijne uitkomst, want ik ga in augustus een weekendje naar Hamburgđ
Ah leuk! Gewoon 1 nachtje of? Mân vriend had het direct over 3 nachten wat ik te lang vind.
Ik vertrek zaterdagochtend en kom maandagavond weer terug! Twee nachtjes dus. Ik heb ook een hele lijst met tips gehad van een vriendin, mocht je die willen dan stuur ik je een pm!
Ik woon in een stad waar Duitse toeristen altijd Duits tegen je praten. Praat ik Nederlands? Zij praten Duits. Praat ik Engels? Zij praten Duits. En dan zijn ze altijd beledigd dat ik, als Nederlander in een Nederlandse stad, geen Duits spreek
Ugh ja dit is ook de reden dat ik ze niet zo leuk vind. Ik werkte vroeger op een plek waar af en toe Duitsers kwamen eten en dan sprak ik gewoon netjes Engels (had Frans gekozen op de middelbare dus kan ook amper Duits) en ze waren altijd zo beledigd dat ik geen Duits sprak?? En dan gingen ze ook gewoon alsnog Duits terug praten echt rot op gebruik gewoon een lingua franca. Duits is geen wereldtaal stelletje nationalisten.
Anders, ik verdraag Duitse toeristen beter dan bejaarde e-bikers.
Alleen op de snelweg. Flikker ff op van de middelste baan mijn god.
Duitsers geven over het algemeen veel fooi, dus die zagen we graag in de horeca!
Nee maar mijn ervaring is wel gekleurd want vorige week kwam ik Duitse toeristen in de tram tegen en die wilde heel graag netjes een kaartje kopen maar hadden geen klein geld dus de man vroeg of hij kon wisselen maar dat kon ik niet dus heb ik hem gewoon 2 euro gegeven en toen wilde hij dat absoluut niet accepteren en drukte een briefje van 5 in mân handen haha En nu ben ik 3 euro rijker, dus nu hou ik van Duitse toeristen.
- Draaiorgeldraaiers met zoân blik met centen die lekker tegen je gehoorgang lopen te rammelen.
- Influencers met coachingspraktijken / mensen die een random coachingspraktijk hebben opgezet
- Covid-19
Volgende week met de auto op vakantie gaan naar Frankrijk of Duitsland
- Kan wel, mits je uitkijkt
- Niet verstandig
0 stemmers
Op Reddit posten mensen vaak fotoâs waarop ze ontzettend overdreven blij lachen terwijl ze iets hebben uitgepakt/gekregen voor kerst/sinterklaas/verjaardag etc.
Bestaan er ook zulke fotoâs van jou?
- Ja
- Geen idee
- Wij pakten nooit zo flink uit
- Nee ik keek vooral sacherijnig
- AndersâŠ
0 stemmers
Toen ik nog in een stad werkte met âDuitse koopzondagenâ - de zondagen dat half Duitsland dicht was - kon ik ze Ă©cht niet handelen.
Anders; gewoon nee!
Waarom vergat ik nee :â)
Ik vind dat echt stom maar ik vind het ook hypocriet van mezelf dat ik dat vind
Naja je hebt ââ"âNederlandse toeristenâ""""" en toeristen die toevallig ook uit Nederland komen. De eerste: irritant, het tweede soort is prima
Op mijn afdeling werken alleen vrouwen en mijn leidinggevende heeft het altijd over âde meidenâ.
Bij meiden denk ik aan tieners, mijn collegaâs zijn allemaal 45+.