Stel je persoonlijke vraag #18

Op dat soort momenten realiseer ik me meestal dat Nederlanders echt een stom volk zijn

8 likes

Hahaha ja als ik zo’n ekte Nederlandse toerist zie denk ik altijd ā€œOmg zie ik er ook zo uit :sob:ā€

8 likes

Dat vind ik soms afbreuk doen aan de vakantiesfeer (hypocriet ja haha). Bijv. die keer dat ik achter een soort Geert en Anja zat die werkelijk Ɣlles wat ze vanuit de bus zagen, moesten benoemen. Nouja, de Anja dan vooral, want de Geert leek het ook een beetje beu te zijn.

9 likes

Ik ben altijd bang voor Belgen. Die óók Frans spreken.
Want dan weet je dus nooit of ze je kunnen afluisteren als je Nederlands aan het praten bent en denkt dat je in een niet-Nederlands gezelschap zit haha.
(Hoeft dus niet perse over die mensen te gaan he, haha).

Leek me ook altijd leuk als je dat kan, om dan Frans te praten en als je door hebt dat ze het over jou hebben ineens lekker Nederlands (Vlaams dus?) Te gaan praten hihi. Zo van: dan moet je maar niet roddelen :tipping_hand_woman:t3:

3 likes

Argh, ik zit binnen mijn team ook in een subteam met alleen maar vrouwen. Dus bijvoorbeeld een marketingcommunicatie-afdeling waar ik met nog 3 collega’s de social media verzorg.* We worden steevast ā€˜de dames van social’ genoemd. En dat zit echt onder de rode knop bij mij. We worden zowel op deze manier direct aangesproken en er wordt ook zo over ons gepraat. Het voelt alsof we een theekransje zijn. Meisjes die ā€˜een baantje’ hebben dat ze zelf serieus nemen, maar die je bij belangrijke beslissingen ook prima kunt overslaan. Aargh, we zijn een nogal cruciaal onderdeel van de afdeling.

*Fictief

1 like

Ja random vraag, schoot mij ineens te binnen. Voor de mensen met een relatie/vaste scharrel whatever. Ben jij jonger of ouder dan je vriend?

• Ouder
  • Jonger
  • Even oud

0 stemmers

1 like

Ik ben zelf jonger trouwens maar het scheelt echt maar 2 maanden dus eigenlijk is het bijna even oud. Ik ga bij nader inzien toch maar wel voor even oud want over 2 maanden hebben we toch weer dezelfde leeftijd.

1 like

Dan is goed in deze zin! :slight_smile:

2 likes

Jeej ik begin het te leren. Dankje! Dan haal ik het onderste gedeelte ook weg haha.

2 likes

Beetje zelfde als wat ik heb dus haha.

2 likes

Wij schelen precies 5 maanden (bijna op de dag, hij is bijv de 5e jarig en ik de 4e). Hij is al jarig geweest en ik niet, dus ik heb nu gestemd dat hij ouder is.

2 likes

Nee ik zou nooit op vakantie gaan met een backpack of uberhaupt een tas gebruiken waar ik dingen op zou naaien

30 likes

De meeste mensen naaien vlaggetjes van de plekken waar ze op reis zijn geweest op hun tas dus als ik dat zou zien zou ik denken dat iemand in Canada op vakantie is geweest en niet dat het een Canadees is.

Apart dat mensen dat doen overigens, ik heb dat fenomeen zelf nooit ervaren eigenlijk. Ik ben tijdens het backpacken alleen maar leuke Amerikanen tegengekomen en heb ook nooit meegemaakt dat mensen raar deden over/tegen toeristen/backpackers alleen omdat ze uit de VS kwamen.

4 likes

Behalve dat ze wel eens luidruchtig kunnen zijn vind ik Amerikanen wel een van de leukste toeristen. Aardig en ze geven goed fooi. Dus ik snap ook niet wat mensen er zo tegen hebben.

Ik zou me eerder schamen als Brit in Amsterdam.

10 likes

Niet specifiek maar hier vind je vaak van dat soort post: https://www.reddit.com/r/blunderyears/comments/hujw3v/the_pic_that_started_it_all_and_yes_its_really_me/

2 likes

Nee precies, er zitten echt wel vervelende tussen maar die heb je uit elk land. Dat ligt meer aan het gedrag dan aan de nationaliteit.

2 likes

Oh ik vind amerikanen ook altijd irritant met backpacker! Altijd super bubbly en overdreven vriendelijk en ze komen altijd uit cali.

2 likes

Hoe erg vind jij het als iemand een serie, film, afloop van een boek etc. spoilt?

Ik haat het.

• Echt vreselijk! Wal-ge-lijk! Pleur op met je spoilers! Dit verpest het echt voor me.
  • Ik zou het absoluut niet leuk vinden, maar het zou het niet echt verpesten.
  • Ligt eraan welke serie, film, boek het is
  • Ik vind dit totaal niet erg
  • Ik spoil zelf wel eens/vaak aan anderen
  • Ik zoek wel eens zelf een spoiler op, omdat ik te nieuwsgierig ben naar wat er gaat gebeuren of hoe het afloopt.
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik lees van een boek altijd al, wanneer ik halverwege ben, de laatste bladzijde

17 likes

Ik ben nog steeds boos op de jongen uit mn MSN-lijst die in z’n persoonlijke bericht het einde van Harry Potter deel 6 spoilerde

spoiler

Echt letterlijk: Snape kills Dumbledore

IN DE WEEK DAT HET ENGELSE BOEK WAS UITGEKOMEN :mad: :mad: :mad:

18 likes