Stel je persoonlijke vraag #18

Ik heb een foto van dat ik 10 ben en een fietsmandje uitpak met daarin een sleutel van een nieuwe (voor mij :p) fiets en jeetje ik kijk zo gelukzalig op die foto :’)
Dus enkel toen ik een kind was. Denk dat ik als volwassene nooit zo blij met iets ben geweest. Het kinderlijke enthousiasme is verdwenen.

3 likes

Dat kinderlijke enthousiasme heb ik alleen een keer gehad als volwassene toen ik mijn eerste kat aanschafte. Heel even leek ik toen op een Amerikaanse kind uit de suburbss die overladen werd met cadeaus. OMG IK HEB EEN KATTTTTT OMGGG YOU ARE SO CUTE :joy:

4 likes

Snurk jij?

• Ja
  • Nee
  • Af en toe
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

Ik heb vorig jaar een keer 2 weken lang elke dag mijn slaap opgenomen met zo’n sleep talk recorder app :joy: Elke ochtend meteen teruggeluisterd en conclusie: ik snurk echt nooit, ik draai me zelfs amper om 's nachts.

3 likes

Ik trek elke 5 minuten zo’n hoofd als ik door de IKEA loop “OMG KIJK HOE LEUK DIT IS!!!”. Ik kan heel enthousiast worden van triviale dingen haha.

2 likes

Ik moet al wennen als ik een andere profielfoto neem. Met een nieuwe naam zal het nog lastiger worden :sweat_smile:

1 like

Volgens mij niet, ik heb er iig nooit opmerkingen over gehad. Ik schijn wel soms te praten in mijn slaap

1 like

Ik snurk af en toe wel. Ik kan het zelf soms wel horen van mezelf als ik dan bijna in slaap val en dan zo’n harde snurk eenmalig heb :joy:

Maar verder voel ik vooral dat mijn adem zo anders is als ik samen met mensen in een kamer/bed lig. Ik kan dan echt niet relaxt ademhalen en weet spontaan niet meer hoe ik dat normaal gesproken doe, als ik gewoon alleen ben. Ben me er echt veel te bewust van.

Ik geloof trouwens wel dat snurken in mijn toekomst ligt, want allebei mijn ouders snurken en ik heb dezelfde lichaamsbouw (overgewicht, waarbij het risico al groter is).

1 like

Ik maak me persoonlijk nog geen zorgen, maar ben op mijn werk wel alvast wat bestellingen gaan plaatsen om voorbereid te zijn voor de tweede golf.

Haha dit heb ik al eens gepost volgens mij, maar een moeder van school (haar kind zit in mijn klas) appt mij wel eens zo.
Hey meis, (naam kind) is ziekjes blah blah.

Niks meis :joy::joy: haha past wel perfect in het standaard type persoon dat je voor je hebt hoor

5 likes

ahaha dit heb ik ook, eenmalig zo’n harde snurk als ik bíjna slaap en dan schrik ik weer helemaal wakker van mezelf want omg embarrassing :joy:

1 like

Ik spoot vroegah graffiti en die tekende ik dan eerst thuis.Ik kan niet realistisch tekenen (als in portretten van mensen).Maar toen ik op school zat hadden we echt zo’n typische docent die alleen maar mensen tekende en landschappen etc. die graffiti en cartoons niet kon waarderen.Dat was geen kunst en ze zei ook een keer tegen me dat ik heel creatief was maar totaal niet kon tekenen.Toen ben ik ermee gestopt.Later nog wel eens met mensen uit de graffiti wereld wezen tekenen en wat opdrachten gaan doen maar nu al jaren niet meer gedaan.

3 likes

Doe nu sinds maart/april online boodschappen en soms stuur ik mijn vriend erop uit.

1 like

Heb gestemd dat ik momenteel muziekles krijg maar ik ben een soort praatpaal voor m’n vriend die 24/7 muziek maakt/studeert dus weet daardoor veels te veel over muziektheorie haha. Oh en ik wil heel graag een theremin leren bespelen. Prachtinstrument.

4 likes

Ik twijfelde ook of ik wel ‘geschoold’ kon stemmen, ook met theorie voor Hafabra A/B/C. Echt leuk om te zien dat iemand anders dat ook gedaan heeft, als ik er mensen over vertel dan zie ik vooral heel veel vraagtekens. En als je een diploma haalde, mocht je ook weer een rijtje opschuiven in het orkest, dat was ook tof. Hoeveel ik er nu nog van weet durf ik niet te zeggen, maar ik denk wel dat het weer snel boven komt als ik ermee bezig ga

2 likes

Ik voel een Instagramcursus muziektheorie aankomen? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Mijn allergrootste jeugddroom (naast dolfijnentrainster worden) was om een verbazingwekkende goede zangeres te zijn die dan ontdekt wordt bij een talentshow. Dat ik op kom en dan beetje Susan Boyle achtige taferelen qua sensatie maar dan wel hipper.

Ik heb helaas alleen mss wel, zonder overdrijven, één van de lelijkste zangstemmen ooit (zit in de familie, mijn moeder is ooit uit het kerkkoor gezet).

Maar soms zet ik Whitney Houston op (goede contender voor mijn auditielied) en doe ik alsof.

30 likes

Haha oke oke. Wel leuk dat je meer wil doen met muziek. Zijn er geen muziekscholen met bandjes bij je in de buurt oid?
Kan natuurlijk ook via de kerk/fanfarevereniging maar dat moet maar net je ding zijn.

Vind het wel super mooi als mensen helemaal opgaan in muziek maken, dat is echt tof om te zien.

Mijn respect heb je

3 likes

Haha ah nee dat je moeder uit het koor is gezet.

Ik had die droom ook maar ik wilde niet bij Idols ofzo optreden dus ik ging heel hard zingen in mijn slaapkamer met het raam open en dat er dan een ‘zangscout’ langsliep en mij en mijn talent hoorde en dat ik heel bekend zou worden.

En nee ik kan ook echt niet zingen of toon houden.

7 likes