Ik wil in de nieuwste Spice Girls! Geen idee wat voor spice ik zou zijn. Untalented Spice?
Ik vind het wel echt moeilijk maar zou zó bang zijn dat ik daar ‘vast’ zou komen te komen zitten. Dan maar jammer van die berg geld.
Met de auto zou ik misschien nog wel gaan omdat je dan de vrijheid hebt om naar huis te gaan wanneer je wil/het moet. Met het vliegtuig ben je zo afhankelijk, dat zou ik niet doen.
Edit: dan wel naar een land op redelijke rij-afstand dus Frankrijk/Duitsland/Zwitserland/etc, niet dat je nog 3 dagen moet rijden en de halve balkan door moet omdat je vanuit Oost-Roemenië komt
Welke snelbinders vind jij fijner?
0 stemmers
dit zijn geen snelbinders dit zijn moordwapens
Thanks nu moet ik na 3 gebruikersnamen weer iets nieuws bedenken om niet verraden te worden.
Weet dat je niet verzekerd bent in zo’n situatie (dus als je gaat en er gebeurt iets waar je normaal je reisverzekering oid voor nodig hebt). Dat zou ik wel even goed uitzoeken.
Dit verhaal komt me bekend voor
PAS OP WANT DAARMEE KUN JE JE OOG UITSTEKEN ALS HIJ LOSSCHIET!
- aldus mijn moeder, continu mijn gehele jeugd
Is dit een strikvraag?? Alleen optie 1 zijn toch snelbinders?
Jup maar als alternatief.
De klassieke snelbinders zijn na drie keer gebruiken al uitgelubberd als je ze voor iets groters gebruikt dan een fles wijn.
De spinnenpoten hebben zo weinig rek dat je er niets mee kan vast zetten tenzij het precies de goede maat, bv. een Kiplingrugzak op een rekje.
Dus dan maar een fietstas waar je geen grote dingen in kan vervoeren, maar wel handig zijn voor boodschappen en de voeten van bagagedragerpassagiers.
Zou je voor 5000 euro besmet raken met corona (voor de wetenschap)? Je moet daarna in ieder geval twee weken in quarantaine in afwachting van symptomen en als je ziek wordt dus nog langer. Je werk betaalt je ook gewoon door en je kunt thuis werken als je je goed genoeg voelt (ook als je een baan hebt waarbij je niet kunt thuis werken, stel dat). Je eventuele huisgenoten raken gegarandeerd niet besmet door jou.
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Gewoon alleen zo’n rekje
Vind al die manden irritant met fiets in een rek zetten als er al veel fietsen staan.
Niet dat ik een fiets bezit maar ok
5000 euro is echt weinig gezien de kans dat je extreem ziek kan worden met blijvende schade of zelfs dood kan gaan.
Wat is jouw tentpersoonlijkheid?
-
Pop-up tent
-
koepeltent
-
trekkerstent
-
speeltent
-
kartonnen doos
0 stemmers
Ja misschien had ik het bedrag wat hoger moeten maken. Zou je het doen voor 20000 euro?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers