Glamping tent
Oh nee ik denk ook niet dat dit echt gebeurt, ik zat er gewoon voor mezelf over na te denken. Misschien dat ze het nog zouden kunnen testen als ze nog niks zouden weten van het ziekteverloop/incubatietijd, maar lijkt me niet erg ethisch.
Oprechte vraag: code oranje betekent toch niet dat er geen vluchten meer gaan? De grenzen zijn niet dicht? Ik zou zelf niet gaan, omdat ik de kans op rood niet wil lopen (want ik denk, weet het niet zeker, dat de grenzen dan wel dicht gaan). Weet iemand of dit zo klopt? Kan het niet heel duidelijk vinden! Ik heb zelf Spanje geboekt en dat gaat om een iets groter bedrag
Hoeveel onderbroeken neem je mee voor een 10-daagse vakantie?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
Ik draag overdag altijd andere dan snachts dus ik zou er een stuk of 22 meenemen
Oh haha, ik doe hetzelfde maar ik doe een wasje halverwege dus neem er iets van 10 - 12 mee
Nou ja het zou misschien een beetje eraan liggen wat voor soort vakantie/of ik groot koffer mee heb. Bij een stedentrip zou ik geen tijd hebben om wasjes te draaien maar in Azië bracht ik inderdaad gewoon mijn was naar een wasserette
De Waard
wie een low-budget tent niet eert is een Nederlandse klassieker niet weerd.
Dat is waar. Ooit eens in Schotland gekampeerd in een tent voor 1.5 persoon met zijn tweeën zonder binnentent.
Geen, ik heb liever een fiets die niet 5 stallingsplekken in beslag neemt omdat er een roze mand ter grootte van Rusland voorop zit
Date-topic is mijn community
@Konijntje Ik ben dol op mijn droger maar beddengoed doe ik echt ophangen. Wordt niet goed droog en gaat kreuken. Gewoon nee.
Ik ben altijd trouwe meelezer (geweest, en nu nog steeds) in het datetopic, zelf niet heel veel gepost maar ik leef wel altijd met iedereen mee en ken alle verhalen haha. Iedereen is altijd zo lief en behulpzaam ook daar, echt een fijn forumplekje
Ja en dan is die kussensloop die ergens helemaal in de knoop onderin het dekbedovertrek zat nog klam.
Wekelijkse ergernis.
Ja en dit is de reden dat ik dit dus niet merr in de droger doe😅
Welke spelletjes vind jij leuk om met twee personen te spelen (die ook makkelijk mee kunnen op vakantie):
- Qwixx
- Regenwormen
- Catan kaartspel
- Catan dobbelspel
- Carcassonne
- Saboteur
- Halli Galli
- Lost Cities
- Yahtzee
- Uno
- Exploding Kittens
- Beverbende
- Clever
- Skipbo
- Ligretto
- Rummikub
- Triominos
- Allemaal nooit gespeeld
- Allemaal niet leuk
- Anders, namelijk:
0 stemmers
@Eddie Ik heb echt veel herinneringen aan de topics! (Ik kan allemaal dates herinneren die ik in de topics heb besproken en die dates gaan dus 5 jaar terug). (Heb je ook gemist als je er tijdelijk niet was @lapzwans).
Ik wil niet voorgoed weg hoor. Ik ga uit huis en de weekenden terug naar huis (oftewel ik blijf mee lezen en vast ook posten).
Ook aantal hiervan aangeklikt, maar tegenwoordig zijn ticket to ride New York en guillotine mijn nieuwe favorieten voor 2 personen.