Stel je persoonlijke vraag #18

Pesten

1 like

Categorieën en zo snel mogelijk invullen met een letter van het alfabet. Mn favo spelletje :blush:

3 likes

Ik mis keer op keer!

3 likes

“Altijd” is misschien wat veel gezegd want het is niet iets waar ik me al mijn hele leven sterk bewust van ben/mee bezig (hoi white privilige, dus ik vind niet dat ik voor de optie ‘altijd’ kan gaan eigenlijk), maar ik houd me er al wel een stuk langer dan alleen de afgelopen 2 maanden mee bezig (ook al voor de massale bewustwording die is ontstaan na de dood van George Floyd), en ben ook zeker van plan dat te blijven doen in de toekomst. Die optie mis ik in de poll, het is nu een beetje alles of niets.

2 likes

Ik heb hier per ongeluk op geklikt en krijg mijn stem niet weg :sweat_smile:. Over je vorige poll: ik hou me niet actief bezig met zelfstudie rond BLM, maar ik krijg wel wat mee over racisme (en seksisme) via Instagram door accounts als zeikschrift ed.

Ik denk trouwens dat je eerlijkere stemmen krijgt als de stemmers niet zichtbaar zijn.

1 like

Memory en patchwork zijn ook leuk! En er is ook een Sudoku spel van 999 games. Ook leuk! Als je houdt van verhalen is story cubes ook heel leuk.

1 like

Extreem links bestaat niet in deze bubbel

4 likes

Monopoly deal, ook heel leuk :smiley:

2 likes

Lees wel veel over BLM op twitter en ga soms voorzichtig discussie aan met mensen die een andere mening hebben, maar mogelijk wel nog ruimte hebben voor een ander inzicht. Maar ik zou er zelf niks over posten op mijn socials ofzo? Van mijn vriendenkring is er ook vrijwel niemand mee bezig en ik ben wel iemand met een sterke mening, maar ben totaal niet activistisch.

Vooroordelen heb ik wel, voornamelijk ontstaan door persoonlijke ervaringen op school/de buurt en op mijn werk. Maar die beperken zich ook niet per se tot 1 geloofsgroep bijv. :sweat_smile:

2 likes

Misschien is dat juist een goede reden om er wel over te posten op socials? Iemand moet het onderwerp introduceren in hun leven, waarom zou jij die persoon niet kunnen zijn? :blush:

Ik voorzie dan reacties/discussies met rechtse mensen waar ik zelf gewoon echt levensmoe van word :speak_no_evil:. En dat zijn ook niet per se mensen die ik uit mijn leven wil schrappen om puur die reden. Bevind mij privé gezien zeker niet in een linkse bubbel namelijk. Ik rapporteer wel heel veel racistische reacties op FB en Twitter en zo af en toe krijg ik melden dat het in schending is met de regels. Dat doe ik dan weer wel

Me

82 likes

Dit representeert wel mijn leven. Zo opgeruimd :smile:

29 likes

Ik heb het ‘goed’ gelegd na een vorige discussie op het forum hierover
 Volgens mij door @MACdonalds of @Bathwater
 ? Geen idee meer wat de goede volgorde is, maar het ligt goed hoor :+1:

2 likes

Ik vind wie is het altijd leuk, wel leuker met een grote groep maar gaat ook wel prima met z’n 2en. Dus gewoon met zo’n blaadje op je voorhoofd geplakt. Oja dammen vind ik ook leuk! Doe ik best vaak met m’n vriend. En soms een paar potjes 4 op een rij :sweat_smile:.

1 like

ik vind links/rechts sowieso achterhaald, progressief/conservatief is op dit moment veel relevanter

16 likes

Agender/non-binary en mensen die aangeven dit te zijn:

• Heel tof/progressief/ander positief iets
  • Prima
  • Neutraal/geen mening
  • NMSMVPE
  • Heel stom/raar/overdreven

0 stemmers

Ik ben (anoniem)

• Non-binary
  • Meer non-binary dan binary
  • Meer binary dan non-binary
  • Binary
  • Anders

0 stemmers

Non-binary pronouns (dus mensen die liever niet hij/zij of hem/haar worden genoemd maar die/hen/hun of they/them) vind ik (als je geen non-binary personen kent, dan of je ze zou gebruiken):

• Goed en gebruik ze
  • Goed maar vind lastig om mezelf eraan te herinneren
  • Neutraal en gebruik ze
  • Neutraal en gebruik ze niet
  • Stom maar gebruik ze wel
  • Stom en gebruik ze niet
  • Anders

0 stemmers

Ik ken non-binary personen:

• Ja
  • Misschien
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Er zouden volgens een onderzoek 4 soorten streamers zijn. Welk type ben jij (vooral)?

Therapeutic streamers look for content that helps them decompress, and that content is often nostalgic. This is the biggest group of streamers, and the demographic that most closely represents the population.

Classic streamers watch content at set times on a regular basis, with family or friends or as part of a routine. These streamers are more likely to be married and are slightly more affluent than the general population.

Indulgent streamers are binge watchers, who devour seasons or entire series in quick succession. This group tends to be slightly older than the general population, and its members are more likely to live alone.

Curated streamers seek out shows or movies that are being talked about in order to participate in the cultural conversation. These streamers skew younger in age, and are often members of Gen Z.

• Therapeutic
  • Classic
  • Indulgent
  • Curated
  • Ik stream (vrijwel) nooit.

0 stemmers

Ja, guillotine!

Neutraal als in: gewoon voor mij. Ik maak er geen ding van en ik ben niet de persoon die er iets van moet vinden.

8 likes