Stel je persoonlijke vraag #18

Zijn ook evenveel kcal ongeveer

8 likes

Ik heb dit eerder al eens gelezen bij iemand die dat hier ook zei en sindsdien denk ik precies hetzelfde. Eet ze dus ook niet meer :joy:

2 likes
  • Bubbles
  • Blossom
  • Buttercup
  • Wtf?

0 stemmers

Iedereen die wtf stemt weten niet waar ik het over heb? :scream:

4 likes

Als jullie koken is het dan na het koken op het aanrecht

• Netjes, want ik ruim tussendoor op
  • Één grote chaos, alle ingrediënten overal door elkaar, een soort slagveld

0 stemmers

Oja en please, voor de mensen die het ‘netjes’ antwoord kiezen: teach me???

Jawel

Meer Wtf omdat ik geen zin had te kiezen tussen 3 karakters waaraan ik al zeker 15 jaar niet gedacht heb.

6 likes

Ik heb eens de tip gelezen ‘als je langer dan 1 minuut ergens op moet wachten, ruim dan iets op’. Dus als je even een minuut niet hoeft te roeren/bakken/snijden, ga dan niet naar je pan staan kijken maar pak iets beet en leg het weg! :nerd_face:

5 likes

Raak je dan niet te verdiept in het opruimen dat je na 5min denkt, KUT aangebrand?

2 likes

Neejoh, zo leuk is het ook weer niet! Ik blijf ook wel in de keuken of ik pak iets, ren naar de kamer waar het hoort en ren terug. Of ik doe de afwas terwijl ik kook en dan roer ik af en toe. Ook win-win!

3 likes

Bedoel je Okidoki? Die had dit ook, ook meerdere ‘kamers’ waar je dan kon praten en idd ook één op één

2 likes

Oh haha, heb dit altijd voor waar aangenomen maar dit is wel een groot verschil ja.

1 like

Of de variant honing met chilipeper van de Aldi!

Ja garant staan bedoel je/jullie denk ik?

Dat heeft mijn pa ook wel eens aangeboden. Met de overwaarde van zn eigen woning (nadeel voor de ouders is dan het risico dat als jij in de shit komt zij moeten verkopen, of anderszins de cash moeten hebben).
Maar dat wordt idd niet meer gedaan… althans, wij konden toen niemand vinden die dat wilde doen.
Uiteindelijk was het ook niet nodig, dus hebben niet elke optie onderzocht. Maar wa vroeger wel normaler ja…

1 like

Lekker toch

En dan heeft je opa ook nog eens een guldens betaald ipv euro’s.

Random hersenspinsel maar ik maak mij hier soms best zorgen om. Je hoort nu ook dat er door de coronacrisis ontzettend veel geld wordt bijgedrukt door de centrale Europese bank. Dat geld wordt weer mooi uitgeleend (met rente) aan landen/grote banken. Ik vraag me altijd af waar die rente dan van betaald wordt?

En geld is best een bizar medium. De hele wereld draait om geld maar als je er goed over nadenkt kan het zomaar gebeuren dat het straks geen waarde meer heeft. Tot in de jaren 70 stond geld nog garant voor een bepaalde hoeveelheid goud wat in de bank opgeslagen werd. Soms die gedachte los gelaten is, is de inflatie enorm gestegen.

1 like

Ik ben een ongeduldige koker, dus ik ruim tussendoor op om de dingen in de pan de kans te geven daadwerkelijk kleur te krijgen zonder dat ik als een malloot blijf roeren en staren.
Zoveel tijd tussendoor. En vaak is het net zoveel moeite om een ingrediënt terug te zetten in het kastje als op het aanrecht. Ik snap dus nooit dat dat mn vriend niet lukt, bij hem is het aanrecht echt ontploft na het koken.

3 likes

jij bedoelt denk ik chatpoint!

6 likes

Nee dat is echt zooooooo veel meer moeite :weary:

7 likes

Hahaha precies zoals jij niet snapt waarom je vriend dat niet kan, snap ik niet hoe je dat wel kan. Iets terugzetten in de la/kast/koelkast vind ik toch veel lastiger dan het gewoon neerknallen waar ik op dat moment sta. Iets weggooien tijdens het koken is ook zo moeilijk doordat het afval wel goed gescheiden moet worden. En dan nog troep die ik in de wasbak smijt wat eigenlijk in de vaatwasser moet.

Bedoel je misschien de Dommelsch chat? Dan hing je in een bar ofzo. Anyway, dit alles brengt zoveel leuke herinneringen op aan chatrooms! Ik ben ook nog wel eens terug naar Habbo geweest, maar kan daar niet meer van genieten zoals vroeger.
Oja en vroeger was ik ook platinablond met cup dubbel D op Ilse chat.

4 likes