Ik doe tijdens het koken vaak dingen snijden die later moeten worden toegevoegd.
Bijv recept zegt eerst knoflook en ui fruiten, daarna de im stukjes gesneden courgette erbij. Ik gooi die knoflook en ui in de pan, ga courgette snijden en dan zijn die kmoflook en ui al zowat aangebrand als ik eens klaar ben met die courgette. Zo heb ik chronisch tijd tekort en is de keuken dus altijd een slagveld als ik ga eten
Bij mij verschilt het nogal. Als ik echt netjes kook, dan heb ik heel veel al van de voren voorbereid. Hele recept doorgelezen, alles alvast gesneden voordat ik de olie verhit enzo (@Luipaard misschien helpt het ;)) en dan lukt het best goed om het aanrecht netjes te houden.
Maar goed dit is zeldzaam en alleen voor als ik heel wat uren in de keuken sta. Meestal is het gewoon een grote chaos. maar dat geeft niet. Ik sta toch alleen in de keuken en het is zo opgeruimd.
OMG dit herken ik! Maar iedereen in privegesprek wilde meteen je tieten zien Ik was 13
Ja, ik vond het in al mijn naïviteit gewoon heel leuk om met vreemden te praten. Heb ook nog een tijd gechat op de site van Foxkids geloof ik, dat was wel wat kindvriendelijker
Pff als ik kinderen had echt no way dat ze een ton zouden krijgen. Je leert je eigen boontjes maar doppen terwijl ik een wereldreis maak
Ik denk het wel zou helpen om alles vooraf te snijden ja haha! Vind het ook wel succesful adult eigenlijk.
Chatpoint, geloof ik!
Edit: zag dat je het inmiddels al wist
Omg die Magnum bonbons lijken me vet lekker maar nooit gehad dus niet op gestemd.
Echt zo’n ver van mijn bed show. Ik heb een schuld bij mijn pa en toen zei een vriendin “misschien hoef je het nu niet terug te betalen maar kan het in mindering worden gebracht op de schenking/erfenis”. Welke schenking/erfenis
Deze maand wordt Iers betaald voor mij van €100 en daar mag ik al heel blij mee zijn. Duizenden euro’s of tienduizenden is echt onvoorstelbaar.
Vraag me wel af waar. 30000 gulden lijkt mij sterk. Mijn ouders kochten 40 jaar geleden een minihuis in een kleine stad en dat huis was toen 135k in guldens. Dat was destijds niet duur ofzo (op een Jan modaal inkomen gekocht).
Ik zou denk ik ook wel zelf een groot deel opmaken trouwens. Daar heb je je leven lang voor gewerkt toch (of ook geërfd, dan is het misschien anders).
Ja of wat denken jullie van chatroulette. Zat ik dan met mijn onschuldige hoofd met heel de wereld te webcammen
mijn ouders kochten 35 jaar voor 90.000 gulden een pand in het centrum van Amsterdam, een verdieping van zo’n pand kost nu zo’n 300.000 euro.
Hmm ik weet niet goed wat ik moet stemmen. Mijn man en ik hebben samen een huis gekocht; hij heeft van zijn ouders een schenking gekregen, maar met een contract dat dat geld van hem is, niet van mij. Ik heb niets van mijn ouders gekregen.
Ohhh jaa, dat was alleen met chatten toch? Wo zoveel memories aan 14jarige August op haar slaapkamertje.
Oke nu klink ik als een prostituee.
Ik ben best benieuwd waarom iemand kiest voor bij de ander thuis, zodat je niemand de deur uit hoeft te kijken?
Ik vond het altijd heel leuk om rond te snuffelen in de huizen van mijn dates (als in kijken wat er in de boekenkast staat etc., niet dat ik de laatjes open ging trekken).
Tevens voelde t altijd als een leuk uitje om eens ergens anders wakker te worden en als er sprake was van ontbijt hoefde ik het tenminste niet te maken
Het grote voordeel aan bij de ander thuis vond ik inderdaad altijd dat je dan weg kan wanneer je wilt. Dan zit je ook niet met het probleem dat je iemand de deur moet wijzen als je er genoeg van hebt. Maar ik vind het sowieso chiller in mijn eigen omgeving, lekker douchen en geen walk of shame in je kleding van de vorige nacht met je make-up overal en nergens.
ja en vooral dat ik zelf kan gaan wanneer ik wil als het leuk was kan ik altijd nog besluiten om te blijven voor ontbijt ofzo, maar als het niks is zeg ik gewoon hé ik moet gaan! dat je zelf kunt bepalen of je wil blijven of gaan vind ik een fijn idee haha
De jongens die ik date wonen meestal in studentenhuizen met chips en muizen en vieze bedden en dat wil ik niet aanraken