Ik denk wel dat het dan meetelt als een ja in de poll, want de schenking heeft wel invloed gehad op het feit dat je een huis kon kopen of op het soort huis dat je kon kopen neem ik aan
Hier ook! Bovendien liggen bij mij al mijn bezittingen zo in het oog, ik vind het niet fijn dat een ONS dat dan allemaal ziet en een te groot inkijkje in mijn leven/hoofd krijgt.
Liever met de ander mee en dan naar huis wanneer ik wil. Dan dat iemand hier komt en het iets awkwards wordt qua blijven slapen ofzo.
Een vaste scharrel vind ik trouwens al anders, bij mij thuis is ook wel chill want dan hoef ik niet te reizen en/of de deur uit :’) Laat hem maar moeite doen.
Het vervelende van bij de ander afspreken vind ik dat hij misschien camera’s heeft om het te filmen
Ja en stel dat iemand naar blijkt te zijn, dan lijkt het me nog rotter dat dat gebeurt op een plek waar ik me veilig wil voelen.
Haha ja dat ken ik. Ik heb dan wel eens in mijn tasje gestoken; een condoom en oordopjes
Dat vind ik ook zoiets engs. Las toevallig gister ook weer dit https://nhgooi.nl/nieuws/57007/vrouw-stiekem-gefilmd-douche-bussumse-sportschool-hilversummer-aangehouden
Ook 1 van de redenen dat ik voor geen prijs in de sportschool douche oid.
Ja een ex heeft dit een keer bij mij gedaan, was echt heel naar dus ben echt huiverig hiervoor
Heb jij wel eens room service besteld?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
36 uur per week werken is volgens jou:
- Fulltime
- Parttime
0 stemmers
En 32 uur per week:
- Fulltime
- Parttime
0 stemmers
Ja dat dacht ik dus ook, maar het komt nog relatief veel voor.
In mijn functie is 36 uur fulltime maar volgens mij is 40 in andere sectoren gebruikelijker
Ik zat vacatures te bekijken en zag soms advertenties voorbij komen als “Parttime baan: 36 uur”, ik vind zelf ook dat 36 uur fulltime is dus daarom was ik benieuwd hoe andere mensen hier over denken
Love dit en dit zouden ze in elke sector als standaard moeten hebben.
Inderdaad, dit is eigenlijk gewoon een feit
Per cao is “fulltime” verschillend toch. In mijn cao is het 38 uur maar in andere 36 of 40. Ben wel benieuwd of er al bedrijven zijn die 32/34 uur als fulltime beschouwen.
Bij het bedrijf van mijn man (hij is directeur) kan je maximaal 32 uur werken.
Ik werk nu 32 omdat ik een kind heb maar vind 40 best prima. Zou 36 denk ik perfect vinden als ik geen kind had en dan 1 keer in de 2 weken een dag vrij.
32 uur werken is echt de hemel
Sinds ik bij mijn nieuwe baan ben gestart werk ik weer 40 uur maar ik mis mijn 4x9 werkweek zo! Nu met thuiswerken is het nog wel oké maar heb ook echt geen zin in 5 kantoordagen en reistijd .
Ik ben van 40 naar 32 gegaan en het was een verademing. Dat ik dat niet een paar jaar eerder even gedaan had. Ik had veel te veel in m’n hoofd dat ik ‘jong ben, geen kinderen, 40u moet prima kunnen!!’. Blij dat ik het licht, deels gedwongen, zag.
Ik ben meteen goed begonnen met een baan van 32 uur. Vind die extra vrije dag heerlijk!