Alleen als ik mijn tanden weer eens met een handtandenborstel poets.
Mijn moeder werkt op de OK bij oogoperaties. De verhalen waar ze mee thuiskomt, ik kan er na 24 jaar nog steeds niet aan wennen. Ik vind net zoals jij lenzen al verschrikkelijk, maar het kan nog heel veel griezeliger hahaha
Vertel, hou van gruwelverhalen
Heb mij bril niet altijd op, dus lenzen zie ik niet zitten. En heb wel een brillenhoofd
Mijn voorkeur was jarenlang lenzen, maar ik heb de laatste tijd zoveel last van droge ogen door hooikoorts dat ik nu juist alleen nog maar mijn bril draag
Ik heb beide, bril en lenzen, maar vind een bril veeel fijner. Alleen irritant zoals sommigen aangeven als het regent. Oh en als de zon schijnt, dan wissel ik steeds tussen bril en zonnebril.
Lenzen kan ik niet aan wennen, heb al verschillende soorten geprobeerd. Zei tegen de opticien dat ik het gevoel had dat er wat in mân oog zit, de tranen stroomden over zijn wangen van het lachen bedoelde natuurlijk alsof er een vuiltje in je oog zit. Ben ook gewoon echt gewend aan een bril, ook als ik hem niet op zet wil ik hem telkens âaanduwenâ en heb ook echt een brillenhoofd vind ik
Ik heb chlamydia gehad maar ât zou me niks verbazen als ik ook HPV heb (gehad), maar ben nog nooit getest.
Fun fact: ik hoorde van de dokter dat ik chlamydia had op dezelfde dag als mijn neefje geboren werd. Dus toen ik âs middags daar de puurheid van een uren oude baby in mân arme had kon ik alleen maar denken: ik ben een vieze, bezoedelde vrouw, wat een contrast
Ik draag al vanaf mijn 14e nachtlenzen, daarvoor 2 jaar een bril gehad maar dat vond ik vreselijk. Bevalt nog steeds helemaal prima. Na een paar weken ben je het al zo gewend. Eerst zit je steeds met een spiegeltje te klooien, nu kan ik gewoon makkelijk in het pikkedonker lenzen in en uit doen en nooit problemen gehad met iets in mân oog. Zou ook gewoon met mân vinger over mijn oogbol heen kunnen gaan zonder maar ook te knipperen Maaaar ik wel wel ooit mân ogen laseren, lijkt me heerlijk.
Wat weinig mensen hebben Hpv. Of ja denk dat veel meer vrouwen dit hebben maar het niet weten. Want 80-90% van de vrouwen is hier ooit mee besmet dus 10% lijkt me weinig. Maar ja als je nooit getest bent weet je het ook niet
Ik ben pas 23 en heb ĂŒberhaupt nog geen uitstrijkje gehad. Geen idee dus of ik hpv heb
Ik had dat gevoel aan het begin ook, dat ging na een tijdje wel over. Heb het alleen nog als ik de lens per ongeluk verkeerd om in heb gedaan
Heb jij op dit moment contant geld in je portemonnee?
- Nee
- Ja
- Weet ik niet
0 stemmers
Hiervoor heb ik dus een zonnebril op sterkte, het enige nadeel is dat ik soms mijn normale bril vergeet (of bewust niet meeneem als ik maar even de deur uit moet) en ik dan met zonnebril op binnen moet rondlopen. Geeft leuke blikken
Hoe lang is jouw haar? (afgerond)
- Gemillimeterd
- Kort/Oorlengte
- Kinlengte
- Schouderlengte
- Borstlengte
- Taillelengte
- Enorm lang
0 stemmers
Hoe lang zou je je haar idealiter hebben?
- Gemillimeterd
- Kort/Oorlengte
- Kinlengte
- Schouderlengte
- Borstlengte
- Taillelengte
- Enorm lang
0 stemmers
Ben je momenteel tevreden met je kapsel?
- Ja
- Nee
- Mwoah
0 stemmers
Lenzen, maar ik draag nu al 2 weken bril vanwege een gesprongen ader. Bril heeft ook zijn voordelen, maar soms zit het in de weg
Ik wil ook weer nachtlenzen. Die waren echt geweldig!
De kapster heeft het een tijd geleden echt verziekt. Ik heb krullen en wilde dat die tot iets over mân schouders zouden vallen. Toen heeft ze het nat geknipt tot boven mân schouders, dus toen het droogde en de krul kromp werd het nog korter. En ze heeft er lagen in gesneden wat nu echt zorgt voor lelijke krullen. Het is nu een paar maanden geleden en nu eindelijk op de goede lengte, maar die lagen moeten er nog uitgroeien.
Dit lijkt me heel chill! Zijn ze echt veel duurder dan normale lenzen? En hoelang kan je met een set doen? Of heb je meerdere sets nodig?
Ik zou juist wel kinlengte willen, vind dat zo tof maar ik heb daar te rond gezicht voor, staat niet
Ja ik heb ook een zonnebril op sterkte! Maar als ik dan bijv een winkel in ga wissel ik dus idd wel, anders voel ik me zoân arrogante trut die ook binnen met zonnebril loopt