Het zijn harde lenzen en ze moeten 1x per jaar vernieuwd worden (maar het paar dat ik nu heb heb ik inmiddels al 2 jaar, oeps…). Ik heb geen idee hoeveel normale lenzen kosten bij een opticien, maar ik betaal nu steeds +/- 250 per jaarlijks paar.
Haha ik ben in de zomer regelmatig de arrogante trut die met zonnebril binnen rondloopt… ach ja, liever arrogante trut dan blinde mol haha
Nee dat is een ander virus. Hpv is humaan papillomavirus. Koortslip en wratten worden veroorzaakt door het herpes simplex virus.
Edit: volgens mij heb je wel gelijk, maar met Hpv wordt over het algemeen het virus in je baarmoedermond/halsstreek bedoeld, en niet de genitale wratten. Maar in de kern heb je geloof ik wel gelijk.
Nee, niemand Showbiz?
Unintended is echt het tweede (na God Only Knows) allermooiste liedje ooit gemaakt.
Is een andere variant van het virus. Zijn wel meer dan 100 types
Ik heb een afspraak om dinsdag m’n ogen weer eens te laten meten en een nieuwe bril uit te zoeken, echt zin in.
Vroeger had ik m’n bril vaak op, vooral tijdens colleges had ik hem echt nodig maar toen de laatste bril een pootje brak heb ik nooit een nieuwe geregeld. M’n vriend roept al heel lang dat ik weer een bril moet want ik heb vaak hoofdpijn als ik de hele dag heb zitten werken of als we een film hebben gekeken. Ik merk ook dat ik m’n boek echt op een bepaalde afstand moet houden om te kunnen lezen haha, heb nu zo’n Hema leesbril als experiment een week gedragen tijdens werken of lezen en het helpt zo.
Dus tijd voor een nieuwe bril! Kan niet wachten.
Ben op het moment superblij (weer) met mijn kapsel. Maar heb nog steeds geen idee wat mijn ‘droomkapsel’ is… altijd zoekende
Als jij nu een nieuwe keuken zou moeten uitkiezen, wat voor type fornuis neem je dan?
- Gas
- Inductie
- Elektrisch
- Keramisch
- Een combi (bv inductie met 1 wok-gaspit)
- Ik hoef geen keuken want ik eet niet
0 stemmers
Is je huis over het algemeen opgeruimd? Ik heb het idee dat die robotstofzuigers alleen nuttig zijn als er ook vloer-oppervlakte vrij is. Is bij mij niet altijd het geval haha
Ik denk dat het dan over HPV in het algemeen gaat, zo lees ik het ook hier:
Het bevolkingsonderzoek in Nederland test overigens alleen op een aantal hoog-risico varianten waarvan bekend is dat er een link is met baarmoederhalskanker, dus niet op alles.
Sowieso een robot
Sinds ik een video heb gezien waarbij de robotstofzuiger poep verspreidde, hoef ik er geen meer. Straks kotst je kat ergens en dan word je de volgende ochtend wakker en zit je huiskamer onder de kattenkots
Ik moet altijd aan de twilight films denken bij dit lied
@Konijntje robot all the way! Hier ook twee katten en baby en 's nachts gaat ie lekker zn gang en dan 's middags als de baby slaapt gooi ik hem vaak nog een keertje aan! Onze katten zitten trouwens 's nachts niet in de woonkamer dus no poep of kots spreading here
Jaa bij mn ouders hebben we al jaren inductie en vind dat echt prima werken. Het reageert snel en koelt ook snel af, je kunt heel snel je hand er weer op leggen haha. Terwijl dat elektrische ding wat ik in mn studentenhuis had echt 100 jaar nodig had om goed warm te worden en nog 100 jaar warm bleef na het koken.
Ik heb een inductiekookplaat en hij wordt inderdaad wel snel warm, maar vind het soms wel lastig inschatten hoe hoog hij nou staat. Met gas kan je heel makkelijk zien en aanvoelen of hij op laag/midden/hoog staat, bij inductie moet ik daar wel altijd over nadenken en ik doe het nog steeds af en toe fout. Want wat is laag? Is dat 1? 2? 4? Halpppp
Overigens blijft mijn inductieplaat ook nog best lang warm na afloop vind ik, lang niet zo erg als elektrisch natuurlijk maar ik had de illusie dat inductie direct weer koud zou zijn hahaha, toen kwam ik wel even van een koude kermis thuis
Haha ik doe het met gas vaak op gehoor, hoe debiel dat ook klinkt. Als ik veel gas hoor staat hij hoog, als ik niks hoor staat hij laag
Mijn vriend is overigens ook zo’n inductiehater maar ik hoor hem nooit klagen als ik kook dus hij accepteert het maar
Ik ben vooral bang dat m’n onhandige thuischef de inductieplaat verneukt
net een jaar nieuwe keuken met inductie. heerlijk! lekker handig schoonhouden
Hahaha dat had mijn zus met haar airfryer, stond per ongeluk de keramische plaat aan terwijl de airfryer er op stond.
Wat kiezen veel voor inductie, is dat omdat het makkelijker schoon te maken is? Ik heb nu inductie maar zo’n 6 pitsgasfornuis lijkt me geweldig. Of het komt omdat ik vaak koks hoor praten dat je hoort te koken op een gasfornuis.