Ik werk op een plek in het bos dus als ik op m’n werk ben en ik wil even iemand mobiel bellen moet dat altijd via de wifi (dus whatsapp). Zo irritant. Vaste telefoon op m’n werk doet het wel.
Ik vind de kwaliteit van whatsapp bellen vaak beter, ligt er wel aan of je goed internet hebt volgens mij. Ik doe het vaak als ik thuis ben, want dan zit ik op wifi en gaat het niet van mijn belbundel af.
Inderdaad toen mijn vriend in het buitenland woonde altijd zo met hem. Maar vaak werd de vertraging op de lijn groter hoe langer we belden en dan praatte je op een gegeven moment steeds door elkaar. Maar andere dagen was de kwaliteit perfect? Weet ook niet waar dat aan lag.
Ik heb zelfs via Whatsapp videobellen sollicitatiegesprekken gehad met mijn werkgever. Ze kregen skype niet aan de praat.
Zou zakelijk ook niet bellen via Whatsapp hoor, privé wel maar ik bel toch nooit dus hoef me hier niet druk over te maken.
Nee, ik heb altijd juist zo’n gevoel dat het echt elk moment goed fout gaat. Maar goed, daar moet therapie mee gaan helpen. Hoop ik.
Ik vind Whatsapp ook helemaal geen manier om zakelijk of formeel contact te hebben. Ik ga uit mijn huidige woning en kreeg opeens appjes van de makelaar om bezichtigingen te plannen. Zet dat gewoon even op de mail of bel even? Ik vind het zo eng als dat soort gesprekken dan in mijn lijst staan want ben dan bang dat ik dan per ongeluk foto’s ga doorsturen ofzo haha.
Heb jij dit jaar ergens een Apotheek gezien met een gaper?
- Wat is een gaper?
- Ja
- Nee
0 stemmers
In welke winkels ben jij ooit geweest?
- Beter Bed
- Seats & Sofa’s
- Hans Anders
- Boni supermarkt
- Kijkshop
- Halfords
- Marskramer
- Gerry Weber
- Top1Toys
- Paprika
0 stemmers
Welke nek is intrigerender?
- Die van een giraf
- Die van Langnek uit de Efteling
0 stemmers
Heb jij ooit Holle Bolle Gijs iets gevoerd (papier hier dude)?
- Ja echt afval
- ja gewoon iets randoms dat ik bij mij had
- Nee
- Ik ben nooit in de Efteling geweest.
0 stemmers
Heb jij wel eens een naaktfoto van jezelf gecropt?
- Ja
- Nee
- ik maak nooit naaktfoto’s
- Ik weet niet wat croppen is
0 stemmers
Hoeveel sloten heeft jouw voordeur?
- 1
- 2
- 3
- meer dan 3
- Ik heb alleen een achterdeur
0 stemmers
Mijn wasmand is voornamelijk van:
- stof
- karton
- plastic
- hout
- riet oid
- anders…
- ik heb geen wasmand
0 stemmers
Sinds corona doen mn dochter en ik aan videobellen met mn mam/oma. Ik vind Whatsapp voor privé.
Zijn harde lenzen geen optie? Daar doe je veel langer mee en dus niet zoveel verpakking
Voor de vegetariërs/vegans onder ons, letten jullie op de oorsprong van stremsel in producten?
- Ik ben vegetariër en let daar niet op
- Ik ben vegetariër en let daar wel op
- Ik ben vegan en let daar niet op
- Ik ben vegan en let daar wel op
- Ik eet vlees/dierlijke producten en wil toch stemmen
0 stemmers
Ik ben er sinds kort erg op aan het letten en het valt me op dat recepten die vegetarisch zouden zijn dierlijk stremsel bevatten.
Ik ben pescotariër en let er niet op
Ik denk dat ik “lastig” sneller gebruik als iets een beetje moeilijk is, en “moeilijk” als het moeilijker is dan lastig. Oke zo goed kan ik het niet uitleggen dus 
Kan ook, maar wil dan of laseren of harde lenzen. Wil eerst een intakegesprek doen voor laseren, maar dat ligt op z’n gat vanwege Corona
ik gebruik moeilijk meer als: oh die toets was echt moeilijk. En lastig meer als: wat een lastige situatie zeg.
Ik weet niet, in mijn hoofd komt lastig van het woord ‘last’ en moet er dus een soort van last zijn om dat te gebruiken.
Ik werd vegetariër toen ik 10 was en toen wist ik uberhaupt niks van wat er in stremsel en gelatine e.d. zat, nu wel en ik wil er ook beter op letten maar krijg ik het mezelf maar niet aangeleerd 
alle Shania’s!
Alleen als ik ter voorbereiding op mn tandartscontrole een halfuur veel te fanatiek gestokerd en gepoetst heb haha
Wonen in een stad
- JA!
- Ik zie mezelf dat ooit wel eens doen
- Waarschijnlijk niet
- Nee man
- Ik ben er nog niet over uit
0 stemmers
Wonen in een dorp/platteland
- JA!
- Ik zie mezelf dat ooit wel eens doen
- Waarschijnlijk niet
- Nee man
- Ik ben er nog niet over uit
0 stemmers
Als je naar een nieuwe gemeente zou verhuizen, wat zijn de dingen die je dan een afknapper zou kunnen vinden?
- Te druk
- Te saai
- Geen grote tuin
- Geen natuur in de buurt
- Afgelegen van voorzieningen zoals supermarkt, tandarts, cafés etc
- Te anoniem/gebrek aan saamhorigheid met de buurt
- Hipheid
- Gebrek aan hipheid
- Randstedelijke arrogantie
- Dorpse bekrompenheid
- Roddelcultuur in dorp
- Ongezondere lucht door uitlaatgassen
- Weinig m2 voor je euro’s
- Ver van werk(gelegenheid)
- Karakterloze vinexvibe
- Accent in dat gebied
0 stemmers
Welke dingen zoek je juist wel bij een perfecte woonplek?
- Reuring
- Rust
- Grote tuin
- Natuur in de buurt
- Veel voorzieningen in de buurt zoals supermarkt, tandarts, cafés etc
- Anonimiteit, niemand die op je let
- Saamhorigheid met je buurt/contact met je buurtgenoten
- Hipheid
- Gebrek aan hipheid
- Gezonde lucht
- Veel m2 voor je euro’s
- Dicht bij werk(gelegenheid)
- Sfeervolle straten en gebouwen
- Accent in dat gebied
0 stemmers
Ik woon nu aan de rand van een grote stad, sta binnen 10 min midden in de stad maar er is ook (best) veel natuur, vind die combinatie echt perfect.