Milieu
Ik snap echt niet dat er zoveel kappers zijn die echt niets van krullen snappen. Natuurlijk krullen die omhoog en wordt het veel korter. Nat knippen is sowieso een slecht idee tenzij je echt alleen de puntjes knipt.
@grace bij gas heb je nog dat de pannenhouder zo lang warm blijft, dat kun je dan ook niet direct schoonmaken. Ik was altijd pro-gas maar nu moet ik echt inductie hebben. Zo fijn en het water kookt veel sneller. Keramisch is de duivel.
Ik vind een gasfornuis wel veeeel mooier trouwens.
Gas is duurder en in de toekomst zal gas helemaal afgesloten worden dus ik zou, met oog op de toekomst, geen gas meer nemen. Vind het wel echt chill koken.
We wonen in zoān nieuwbouw wijk, alles is hier gasloos⦠stadsverwarming en koken op gas is dus āonmogelijkā. (Niks is onmogelijk maar we hebben dus geen gas aansluiting).
We hebben nu keramisch maar vind dat maar maag⦠straks (gaan verhuizen) krijgen we zoān inductie Bora⦠ben benieuwd!
Beter voor het milieu! En uiteindelijk moet heel NL toch van het gas af dus dan kan je net zo goed nu al beginnen. Ik was zelf ook altijd fan van gas (mijn ouders hebben zoān 6-pits fornuis⦠) maar sinds ik zelf inductie heb zie ik de voordelen er ook wel van in. Het maakt inderdaad ook makkelijk schoon!
Gewoon nee, ik vind je niet betoeterd
Overigens heeft niet iedereen WhatsApp
Heb toch niet voor niets een telefoon om mee te bellen. En als ik via whatsapp bel en wil dan iets anders doen op mān telefoon, dan valt het weg.
Enige met wie ik via WhatsApp bel is mijn vriendin die in het buitenland woont.
Of als ik even wil videobellen oid.
Werkt die verbinding dan goed?
Ik werk op een plek in het bos dus als ik op mān werk ben en ik wil even iemand mobiel bellen moet dat altijd via de wifi (dus whatsapp). Zo irritant. Vaste telefoon op mān werk doet het wel.
Ik vind de kwaliteit van whatsapp bellen vaak beter, ligt er wel aan of je goed internet hebt volgens mij. Ik doe het vaak als ik thuis ben, want dan zit ik op wifi en gaat het niet van mijn belbundel af.
Inderdaad toen mijn vriend in het buitenland woonde altijd zo met hem. Maar vaak werd de vertraging op de lijn groter hoe langer we belden en dan praatte je op een gegeven moment steeds door elkaar. Maar andere dagen was de kwaliteit perfect? Weet ook niet waar dat aan lag.
Ik heb zelfs via Whatsapp videobellen sollicitatiegesprekken gehad met mijn werkgever. Ze kregen skype niet aan de praat.
Zou zakelijk ook niet bellen via Whatsapp hoor, privƩ wel maar ik bel toch nooit dus hoef me hier niet druk over te maken.
Nee, ik heb altijd juist zoān gevoel dat het echt elk moment goed fout gaat. Maar goed, daar moet therapie mee gaan helpen. Hoop ik.
Ik vind Whatsapp ook helemaal geen manier om zakelijk of formeel contact te hebben. Ik ga uit mijn huidige woning en kreeg opeens appjes van de makelaar om bezichtigingen te plannen. Zet dat gewoon even op de mail of bel even? Ik vind het zo eng als dat soort gesprekken dan in mijn lijst staan want ben dan bang dat ik dan per ongeluk fotoās ga doorsturen ofzo haha.
Heb jij dit jaar ergens een Apotheek gezien met een gaper?
- Wat is een gaper?
- Ja
- Nee
0 stemmers
In welke winkels ben jij ooit geweest?
- Beter Bed
- Seats & Sofaās
- Hans Anders
- Boni supermarkt
- Kijkshop
- Halfords
- Marskramer
- Gerry Weber
- Top1Toys
- Paprika
0 stemmers
Welke nek is intrigerender?
- Die van een giraf
- Die van Langnek uit de Efteling
0 stemmers
Heb jij ooit Holle Bolle Gijs iets gevoerd (papier hier dude)?
- Ja echt afval
- ja gewoon iets randoms dat ik bij mij had
- Nee
- Ik ben nooit in de Efteling geweest.
0 stemmers
Heb jij wel eens een naaktfoto van jezelf gecropt?
- Ja
- Nee
- ik maak nooit naaktfotoās
- Ik weet niet wat croppen is
0 stemmers
Hoeveel sloten heeft jouw voordeur?
- 1
- 2
- 3
- meer dan 3
- Ik heb alleen een achterdeur
0 stemmers
Mijn wasmand is voornamelijk van:
- stof
- karton
- plastic
- hout
- riet oid
- andersā¦
- ik heb geen wasmand
0 stemmers
Sinds corona doen mn dochter en ik aan videobellen met mn mam/oma. Ik vind Whatsapp voor privƩ.
Zijn harde lenzen geen optie? Daar doe je veel langer mee en dus niet zoveel verpakking
Voor de vegetariƫrs/vegans onder ons, letten jullie op de oorsprong van stremsel in producten?
- Ik ben vegetariƫr en let daar niet op
- Ik ben vegetariƫr en let daar wel op
- Ik ben vegan en let daar niet op
- Ik ben vegan en let daar wel op
- Ik eet vlees/dierlijke producten en wil toch stemmen
0 stemmers
Ik ben er sinds kort erg op aan het letten en het valt me op dat recepten die vegetarisch zouden zijn dierlijk stremsel bevatten.
Ik ben pescotariƫr en let er niet op