Stel je persoonlijke vraag #18

“Dan moet je buiten gaan staan”

1 like

Hahaha die toevoeging ‘wel als baby natuurlijk’. Ik zie het helemaal voor je me dat je ouders bij jou als slapende baby dachten ja daaag die doet alsof ze slaapt, die gaan we niet tillen, ze loopt maar lekker zelf naar binnen.

4 likes

ik dacht dat ik maar 1 ding mocht kiezen

Haha ja, ik wilde even duidelijk maken dat m’n ouders geen monsters zijn😜

1 like

Wat had je verwacht dat hier uit kwam?

je omschrijft vissen toch?

Toen jij tussen de 4 en 10 jaar oud was en je ging een lange autorit maken, hoe vaak vroeg je dan “zijn we er al?” vanaf het moment dat je het echt te lang vond duren. (autorit richting Frankrijk/Spanje etc.)

• Helemaal niet
  • 1 keer
  • Ieder kwartier (ongeveer)
  • Ieder halfuur (ongeveer)
  • Ieder uur (ongeveer)
  • Veel te vaak want het duurde zooo lang
  • Weet ik niet/anders

0 stemmers

Ik heb mijn moeders favo uitspraak nog niet voorbij zien komen en wil toch even pollen of alleen mijn moeder ons hiermee kwelde of andere ouders ook:

Als je je verveelde: Doe je sokken uit en ga met je tenen spelen

• ja, mijn ouders ook
  • nee

0 stemmers

1 like

Wij gingen niet verder dan Zeeland, vanuit Brabant. Twee keer knipperen en je was er al.

1 like

Nou dat vond 8 jarige Spaarlamp echt teeeeeeeeering ver

1 like

Reden jullie in de zomer ook vaak met de auto Frankrijk in?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Rook je dan wel eens de vuren die de boeren langs de snelweg stookten met hun afval?

• Ja
  • Nee
  • Dat weet ik echt niet meer

0 stemmers

Herinner me vooral die gore pisbakken plee’s langs de snelwegen. Die toiletten waarbij je in een bak op de grond moest plassen :sob:

32 likes

ik vond naar de bibliotheek fietsen al een teeeringafstand (10 minuutjes fietsen)

1 like

Een stoel heeft 4 poten!!

11 likes

Wel kamperen in Drenthe altijd! Al vond ik dat met mijn wagenziekte ook al veel te ver rijden (drie kwartier)

Ah :slightly_frowning_face: nooit? Ook niet binnen NL?

Ik dacht vroeger als dom kind wel dat wij arm waren omdat we nooit met het vliegtuig gingen en altijd gingen kamperen. Dacht heel lang dat m’n ouders geen hotel konden betalen want ik snapte niet dat je de voorkeur aan een tent kon geven.

15 likes

Eigenlijk onderbouw van de basisschool maar geen kleuter meer

7 likes

Mijn ouders hebben een keer een eerste klas upgrade gekregen omdat ik een schattige baby was.

We bleven meestal gewoon in Nederland maar zijn een aantal keer naar het land van mijn moeder op vakantie gegaan met het vliegtuig, dus dat was dan meteen ook heul ver weg.

10 likes

Hoe snel is snel?

Is met snoer niet gevaarlijk :flushed:

Die ene supergoeie microfoonvibrator moet ook gewoon in t stopcontact, die magic wand, is dat gevaarlijk? Weet ik niet eens