Ondertussen heeft Marcel inmiddels een kunstgebit.
Oh ja haha, âdan ga je lekker bij Marcel wonenâ kreeg ik dan altijd te horen. Of âjij bent Marcel toch nietâ
zou me niks verbazen, of gewoon geen tanden zoals zn vader had
Als ik zat te jengelen of op andere wijze irritant deed nadat ik bij iemand had gespeeld: âdeed je dat bij (de ouders van) Pietje ook?â.
vinden jullie polls met oordeel erin leuk?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
(dit is een neutrale)
- nee man gek wat denk jij nou
- ja ik ben namelijk wel normaal
0 stemmers
(dit is er één met oordeel)
Ja, maar ik werd dan gewoon âwakker gemaaktâ haha. Net als âslapenâ in de auto als je zag dat je je straat in reed. Ik werd echt niet naar binnen getild (wel als baby natuurlijk )
Ik deed altijd of ik in slaap viel op de fiets want ik wilde graag bijna met mân been tussen de spaken komen want dat leek me echt heel cool.
Maar ik durfde nooit door te zetten, en niemand geloofde ooit dat ik achterop zittend sliep.
Wat zei je? (Als je ouders iets zeiden dat niet per se voor jou bedoeld was maar je wel wilde weten waar het over ging)
Dat je zo lekker kan dansen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat ben je aan het doen?
Poepen in een oude schoen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben moe
Dan moet je pa worden
- Ja
- Nee
0 stemmers
Soms denk ik weleens dat mijn ouders alleen maar in dit soort termen kunnen antwoorden, ze hebben er echt zoveel
Auw me teen!
- Nee, nu!
- HĂš, wat?
0 stemmers
Hoe laat het is het?
- Pilatus is dood
- HĂš, wat?
0 stemmers
Vroeg/zeurde jij ook elke dag wanneer het eten klaar was?
- Ja
- Nee
0 stemmers
wel: ik ben mooeee
âDan moet je naar bed tooeeâ
Ik woon in een straat met 2 snackbars dus hebben een smaaktest gedaan en ze zijn allebei ruimschoots goedgekeurd. Dus nu kiezen we op basis van welke snacks we willen waar we het dan halen die dag.
âIk wil wat fris.â âDan moet je de brievenbus openen en er met je mond voor gaan hangen.â
- Ja
- Nee
0 stemmers
âDan moet je buiten gaan staanâ
Hahaha die toevoeging âwel als baby natuurlijkâ. Ik zie het helemaal voor je me dat je ouders bij jou als slapende baby dachten ja daaag die doet alsof ze slaapt, die gaan we niet tillen, ze loopt maar lekker zelf naar binnen.
ik dacht dat ik maar 1 ding mocht kiezen
Haha ja, ik wilde even duidelijk maken dat mân ouders geen monsters zijnđ
Wat had je verwacht dat hier uit kwam?
je omschrijft vissen toch?
Toen jij tussen de 4 en 10 jaar oud was en je ging een lange autorit maken, hoe vaak vroeg je dan âzijn we er al?â vanaf het moment dat je het echt te lang vond duren. (autorit richting Frankrijk/Spanje etc.)
- Helemaal niet
- 1 keer
- Ieder kwartier (ongeveer)
- Ieder halfuur (ongeveer)
- Ieder uur (ongeveer)
- Veel te vaak want het duurde zooo lang
- Weet ik niet/anders
0 stemmers
Ik heb mijn moeders favo uitspraak nog niet voorbij zien komen en wil toch even pollen of alleen mijn moeder ons hiermee kwelde of andere ouders ook:
Als je je verveelde: Doe je sokken uit en ga met je tenen spelen
- ja, mijn ouders ook
- nee
0 stemmers
Wij gingen niet verder dan Zeeland, vanuit Brabant. Twee keer knipperen en je was er al.