Nou dat vond 8 jarige Spaarlamp echt teeeeeeeeering ver
Reden jullie in de zomer ook vaak met de auto Frankrijk in?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Rook je dan wel eens de vuren die de boeren langs de snelweg stookten met hun afval?
- Ja
- Nee
- Dat weet ik echt niet meer
0 stemmers
Herinner me vooral die gore pisbakken pleeās langs de snelwegen. Die toiletten waarbij je in een bak op de grond moest plassen
ik vond naar de bibliotheek fietsen al een teeeringafstand (10 minuutjes fietsen)
Meestal na een half uur als ik alles ondergekotst had omdat ik al-tijd ziek werd. Nu overigens niet meer. Maar heb nooit hele lange ritten gemaakt. Een half uur was al genoeg om ziek te worden.
Een stoel heeft 4 poten!!
Ik ben als kind nooit op vakantie geweest want we waren armoedzaaiers
Ben jij als kind op vakantie geweest (binnen- of buitenland, maakt niet uit)?
- Ja, ieder jaar wel een keer
- Ja, paar keer
- Ja, ƩƩn keer
- Nee
0 stemmers
Wel kamperen in Drenthe altijd! Al vond ik dat met mijn wagenziekte ook al veel te ver rijden (drie kwartier)
Ah nooit? Ook niet binnen NL?
Ik dacht vroeger als dom kind wel dat wij arm waren omdat we nooit met het vliegtuig gingen en altijd gingen kamperen. Dacht heel lang dat mān ouders geen hotel konden betalen want ik snapte niet dat je de voorkeur aan een tent kon geven.
Eigenlijk onderbouw van de basisschool maar geen kleuter meer
Mijn ouders hebben een keer een eerste klas upgrade gekregen omdat ik een schattige baby was.
We bleven meestal gewoon in Nederland maar zijn een aantal keer naar het land van mijn moeder op vakantie gegaan met het vliegtuig, dus dat was dan meteen ook heul ver weg.
Hoe snel is snel?
Is met snoer niet gevaarlijk
Die ene supergoeie microfoonvibrator moet ook gewoon in t stopcontact, die magic wand, is dat gevaarlijk? Weet ik niet eens
Oh dat wist ik niet.
Ik stel me meteen scenarioās voor waarbij je jezelf per ongeluk electrokuteert (lijkt me pijnlijk en awkward ) , een elektrische tandenborstel met snoer kan ik me ook niet voorstellen zeg maar, maar dan zal het wel gewoon kunnen!
geen idee maar ik zag gister wel al spullen om een herfststukje mee te maken!
van die eekhoorntjes en paddestoeltroep enzo
Corona testā¦
- Heb ik al meerdere keren gedaan
- Heb ik 1x gedaan bij milde klachten
- Heb ik 1x gedaan bij zwaardere klachten
- Heb ik nog niet gedaan, maar bij milde klachten zou ik het wel doen
- Heb ik nog niet gedaan, maar zou ik pas bij zwaardere klachten zoals koorts of flink hoesten doen
- Zou ik überhaupt nooit doen
0 stemmers
Borstvoedingā¦
- Vegan
- Niet vegan
- Zou ik wel willen geven / heb ik gegeven (ongeacht hoe lang)
- Ga ik niet geven / heb ik niet gegeven
- Ik wil überhaupt geen kinderen
0 stemmers
Hoeveel vazen heb jij in huis?
- Geen
- 1-3
- 4-5
- 5-7
- 8-10
- Meer dan 10
0 stemmers
Sorry de borstvoeding poll moest ff opnieuw!
3 weken geleden!
Ik schrok me rot toen we ineens zo snel gingen voor het opstijgenš
maar verder was het wel te doen
Het is niet dat ik me niet zou laten testen omdat ik niet wil of zo, maar omdat het niet bereikbaar is voor mij. Dan maar in quarantaine met de familie
heb jij een humidifier?
- jazeker
- nee
0 stemmers
zo ja, doe jij er een geurtje in of gewoon water?
- gewoon water
- geurtje
0 stemmers
ik heb hem namelijk naast mn werklaptop staan, en toen ik laatst moest overleggen met de webcam aan bleek dat de helft van mn collegaās nog nooit van zoān ding had gehoord
ik vraag me trouwens wel af hoeveel het doet voor de droge lucht in de kamer, maar dat is een ander verhaal