Ik heb er toen ook een thermometer bij gekocht die de luchtvochtigheid aangeeft en als ik de humidifier aan zet dan zie ik de luchtvochtigheid echt stijgen! Had ergens gelezen dat de beste luchtvochtigheid tussen de 40 en 60% ligt, dus als ie rond de 50 staat zet ik de humidifier meestal uit.
Welke heb jij? Wij hebben echt zo’n groot lelijk ding maar ik wil eigenlijk eentje kopen die bedoeld is voor van die geurolie. Maar ik vraag me af of die kleintjes ook wel iets doen voor de luchtvochtigheid.
Ja ik snap je helemaal!
Ik heb heeeel lichte keelpijn nu, maar echt zodanig dat ik het alleen door heb als ik er op focus zeg maar. Dus ik wacht ff af of het morgen weg is (grote kans). Zo niet dan bel ik meteen voor een test.
Ik heb deze, fijn ding en ziet er niet super lelijk uit!
Als je wasbare mondkapjes hebt, hoeveel heb je er dan?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Meer dan 6
- Ik gebruik geen mondkapjes of heb wegwerp mondkapjes
0 stemmers
En was je ze na elk gebruik
- Ja
- Nee, ik draag ze een aantal keer voor ik ze was
- Shit moet je die dingen wassen?
- Ik gebruik geen wasbare mondkapjes
0 stemmers
En als je wegwerp mondkapjes gebruikt, gebruik je die ook echt maar één keer?
- Ja, ik gebruik ze maar één keer
- Nee, ik gebruik dezelfde voor de heen- en terugweg en gooi hem daarna weg
- Nee, ik gebruik ze vaker
- Ik gebruik geen wegwerp mondkapjes
0 stemmers
Er zitten een paar kettinkjes in de knoop.
Jij…
- Gaat er random aan pulken tot er een loskomt
- Kijkt heel goed hoe de knoop precies zit en haalt hem op logische manier uit de knoop
- Anders
0 stemmers
Ik heb er 2
Bekijk Medisana UHW - Luchtbevochtiger op: https://www.bol.com/nl/p/medisana-uhw-luchtbevochtiger/9000000012018833?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Deze op de slaapkamer, is wel lelijk maar er deze gaat automatisch uit als het water op is dus vind dat heel fijn voor ‘s nachts.
Bekijk Progenion PR108 - Luchtbevochtiger - met luchtreinigingsfunctie op: https://www.bol.com/nl/p/progenion-pr108-luchtbevochtiger-met-luchtreinigingsfunctie/9200000105027934?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Deze staat in de woonkamer, staat op een kast tussen plantjes en eigenlijk valt deze helemaal niet op. Mijn woonkamer is ongeveer 30m2 en met deze merk ik echt wel verschil.
Ik associeer luchtbevochtigers echt met muji. In elke winkel hebben ze die aan staan en het zijn volgens mij altijd wel mooie kleine modellen. Ze hebben volgens mij geen winkels in Nederland, maar je kunt denk ik wel online bestellen.
https://www.muji.eu/pages/online.asp?Sec=20&Sub=12
Misschien heb je er iets aan
Begin eerst rustig te ontwarren volgens een logisch systeem. Vervolgens lukt het niet snel genoeg, raak ik gefrustreerd ruk ik random aan wat kettinkjes voor ik het scheldend in de la gooi en zonder ketting de deur uit ga.
Huh? Waarom?
Wist niet dat dit een ding is. Heb echt al zoveel zakjes kaas weggegooid in mijn leven.
Dat is echt vet slim
Ik krijg wel een lichtelijke kortsluiting in mijn hoofd bij dit idee. Is het dan nog net zo lekker als je het uit de vriezer haalt? En doe je dat in kleine porties in de vriezer of gewoon de hele zak? #zoveelvragen
Oke oke haha ik ga dit proberen.
Ik gebruik alleen soms wat kaas in overschotels of iets als risotto. Ik doe het er gewoon bevroren bij en je merkt totaal geen verschil!
Omg… ik lees het net. Wat triest. Dat je uit wanhoop hiertoe in staat bent. Zou absoluut niet in zijn schoenen willen staan, vond het een heftig verhaal
Dat vind ik echt heel sneu. Vond dat verhaal al zo heftig.
Mag ik vragen waarom je laten testen niet bereikbaar is voor jou? Dat is echt erg en zou toch niet mogen kunnen?
Het zit als ik het begreep in een andere stad waar ik dus met de bus heen zou moeten. Lijkt me nou niet echt verstandig en ik ga niet doodziek naar die stad fietsen. Als ik een auto zou hebben zou ik natuurlijk wel gaan, want dan kan ik niemand besmetten.
Wat een goeie tip, ga dit ook doen!