Stel je persoonlijke vraag #18

Ik rasp meestal van zo’n blok parmi nogwat kaas af want die geraspte kaas zakjes beschimmelen vrij snel idd.

Dat is lastig ja! Ik weet wel dat ze deze opties en (on)mogelijkheden van het bereiken van de testlocatie met je bespreken op het moment dat je telefonisch een afspraak maakt voor de test, en je mag inderdaad niet met het openbaar vervoer, maar ik weet niet wat de oplossing zou zijn in dit geval.
Als je thuis blijft zit je inderdaad sowieso goed, maar ik zou denk ik altijd wel even bellen om de mogelijkheden te bespreken als je echt klachten hebt…

1 like

Reddit

• Leuk/interessant
  • Soms leuk/interessant
  • Stom

0 stemmers

Hangt toch af van de subreddit? De subreddits die ik volg en de layout van de app vind ik leuk.

3 likes

Je mag wel met een familielid in de auto mee geloof ik.
Ik werk boven een teststraat en zie vaak genoeg man en vrouw samen in de auto zitten. Eventueel met mondkapjes.

1 like

Vind je het raar als iemand een zonnebril draagt terwijl het (normaal/redelijk) bewolkt is?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee hoor

0 stemmers

Doordeweeks is er helaas niemand die een auto heeft (en kan rijden) en dan zou ik tot het weekend moeten wachten. Maar idd wat @LaPetiteRobeNoire zegt, ik denk dat ik dan wel contact op zou nemen.

1 like

Nee helemaal niet zelf. Ook als het bewolkt is kan het licht fel zijn. Ik draag vaak een zonnebril, ook als het niet extreem zonnig is.

21 likes

Hahaha oké… Ik heb bijna altijd behoefte aan een zonnebril, maar als het erg bewolkt is, durf ik het niet altijd. En dan heb ik buiten spijt/pijn aan mijn ogen van het dichtknijpen.

1 like

Hahaha ja ik heb niks voor niks een enorme grote zwarte diva zonnebril :raising_hand_woman:

Overigens ook zonder kater of wat dan ook. Vindt een grote zonnebril echt ideaal, niemand die iets aan je af kan lezen. En hoef dan ook niet zo te fronsen, is weer beter voor mijn rimpel

10 likes

Nou ik heb echt dikke skijt of mensen denken dat ik een kater heb of denk dat ik famous ben. Ik draag denk ik bijna alle dagen van het jaar wel mijn zonnebril buiten. Kan slecht tegen licht :vampire:‍♀ en vind de anonimiteit vooral heel chill.

11 likes

Ik heb letterlijk altijd een zonnebril op mn kop, zelfs bij first dates :joy:

8 likes

Ik draag echt nooit een zonnebril.

Ik denk dat ik 8 vd 10 keer dat ik naar buiten ga in de lente en zomer een zonnebril draag. Wil echt niet zonder. Al heb ik geen zonnebrillenhoofd.

Wel een goed idee om dan maar meteen voor zo’n grote bril te gaan ja! Ook handiger tegen wind en pollen etc.

1 like

Dit.
M’n favoriet is zonnebril plus mondkapje. Heerlijk anoniem.

10 likes

Ik heb echt spijt dat ik niet jaren eerder ben begonnen met consequent een zonnebril dragen. Denk serieus dat die fronsrimpel dan minder diep was geweest.
Juist nu met die rare bewolking vind ik de lucht heel fel.

2 likes

Haha ja ik zit zelfs zo in de trein.

Ik vind dit echt kut en ook niet verbazend als ik mijn instagram Stories bekijk. Echt samenkomsten in huizen en op terrassen alsof niemand ooit van corona gehoord heeft.

Als je uit eten gaat, geen veel-gangen diner maar gewoon een hapje eten (een drankje en hoofdgerecht, evt nagerecht), hoe lang zit je dan meestal in het restaurant?

• 0-30 minuten
  • 30-60 minuten
  • 1-1,5 uur
  • 1,5-2 uur
  • 2-2,5 uur
  • 2,5-3 uur
  • 3 uur of langer

0 stemmers