Afhankelijk van hoe snel de bediening is en wat de plannen daarna zijn. En ook wel wat voor eten het is.
Gisteren al 1,5u op hoofdgerecht gewacht. Toen hadden we dat binnen 10 minuten naar binnen gewerkt dus stonden we alsnog binnen 2 uur buiten.
Ik draag ook gewoon een zonnebril voor de fasjun
Dit en ook nog een hoed erbij. Vampire lifestyle ♀
Oplikken en nog een keer doen, kwam er hier standaard achteraan.
Ik zat altijd vet lang in een restaurant maar dat komt doordat we na t eten toch nog een drankje doen
En nog één
En nog één…
Deze omschrijving klinkt voor mij echt als ff snel wat eten, bijv voor de bios, tussendoor tijdens koopavond ofzo. Als ik gewoon de tijd heb om uit eten te gaan neem ik sowieso minimaal 3 gangen en zit ik dus veel langer dan dit.
Yes daar doelde ik ook op, staat er ook bij
Deze week weer mn wenkies bijwerken met PMU, dan 2 weken buiten big ass zonnebril op tegen de zon haha!
“Snel” even tussendoor uit eten in een restaurant vind ik echt zonde van de beleving en m’n geld. Dan ga ik liever even snel pizza halen ofzo.
Niet dat ik er altijd een hele avond moet zitten. Maar ik vind het altijd fijn om een voorgerecht te nemen, een drankje, dan het hoofdgerecht, kopje koffie, nog een drankje. Dan zit je vaak wel 2 uren of langer.
Ah dan had ik het wel goed geinterpreteerd. Ik begon te twijfelen door sommige antwoorden haha
Vies verhaal over muizen
Ik heb een tijdje heel veel last gehad van muizen, tot ik een keer m’n kat een muis zag eten. Het staartje hing nog uit haar bek. Sindsdien geen last meer gelukkig!
Gevalletje van mijn kat is dodelijker:
Ik heb een keer gehad dat mijn kat mij echt aanstaarde als de duivel en vervolgens zo het hoofd afbeet van een nog levende muis. Volgens mij hoopte hij dat ik hem trots zou toespreken.
Ah wat nasty! Dat je het ook zag gebeuren, bah
Heb een kat dus als ze er al zitten zijn ze door hem mee naar binnen gebracht. Maar ik red de muisjes altijd als de kat ze mee naar binnen neemt. Vind ik zielig
We hadden een rat die in de kruipruimte woonde. Inmiddels is de gemeente langs geweest en is de rat niet meer.
Nee nog steeds niet goed
Ik heb eigenlijk bijna geen donkere was, maar toen ik met mijn ex samen was had ik het wel vaak. Ik weet het destijds gewoon aan hem en zijn mannengeur. Maar eigenlijk denk ik dat het door jeans/zwaardere stoffen komt. Of misschien iets met de verf.
Ja het ruikt op het moment dat ik het uit de machine haal nooit lekker naar wasmiddel maar altijd een beetje meh. Als het droog is dan ruikt het wel lekker.
Ik heb een zwarte spijkerbroek gehad die altijd is blijven stinken, zo vies. Misschien heb jij ook zon kledingstuk?
Stinkende was wordt vaak veroorzaakt door bacteriën in je wasmachine. Eens in de zoveel tijd een (desnoods lege) kookwas draaien en dan is het over.