Stel je persoonlijke vraag #19

Echt een leuk idee!
Ga vandaag nog wel wandelen maar 14:00 red ik niet helaas

1 like

Oh dit vind ik leuk!
Of iets lastigers als fotografeer een fiets met een rode fietsbel ofzo.
Edit; ik kan alleen niet vandaag maar keer in het weekend lijkt me leuk!

2 likes

Ja dit vind ik echt een leuk idee! Vandaag kan ik niet om 14:00, maar volgende keer doe ik mee. Vooral met zo’n opdracht lijkt het me leuk haha

1 like

Er is een wandeltopic, daar misschien? Leuk idee!

1 like

Oh dit lijkt me echt een leuk idee!

1 like

Kennelijk heb ik mijn American Studies boek weggedaan. Echt zo stom! Dat was het enige interessante vak van mijn studie (European Studies nog wel :sweat_smile:).

Welk geslacht is jouw/was jouw laatste:

(als je bij een praktijk zit kies dan degene waar je het vaakst heen gaat)

Tandarts?

  • Vrouw
  • Man
  • Non-binair/anders
  • Weet ik niet
  • Ik heb geen tandarts (gehad)

0 stemmers

Huisarts?

  • Vrouw
  • Man
  • Non-binair/anders
  • Weet ik niet
  • Ik heb geen huisarts (gehad)

0 stemmers

Therapeut/psycholoog/ander soort psychisch hulpverlener?

  • Vrouw
  • Man
  • Non-binair/Anders
  • Weet ik niet
  • Ik heb geen psycholoog (etc.) (gehad)

0 stemmers

Verloskundige?

  • Vrouw
  • Man
  • Non-binair/anders
  • Weet ik niet
  • Ik heb geen verloskundige (gehad)

0 stemmers

Mijn tandarts is een knappe man en ik hoop op een @tantejet moment, maar helaas.

7 likes

Vertelt hij in ieder geval wel leuke verhalen? De mijne stelt me altijd heel veel vragen (hoe het met me gaat enz) en beseft zich dan pas na 10 minuten dat zo lang ik nog zijn vragen aan het beantwoorden ben, hij ook niet naar mijn tanden kan kijken :’)

De assistente is een gezellige Amsterdamse tante van achterin de 50 en dat maakt het geheel alleen maar leuker eigenlijk haha

1 like

Yes! Lekker wandelweer ook hier!

1 like

Ik zit helaas in de trein (slechte planning) maar de volgende keer haak ik aan!! Met opdrachtjes lijkt me leuk

1 like

Ik heb 2 tandartsen en 2 huisartsen en zijn beide een man en vrouw. Ja dit klinkt wellicht wat vaag maar mijn dokterspraktijk heeft 2 huisartsen en die krijg ik ook allebei (ligt eraan wie wanneer aan het werk is) en mijn tandarts heeft ook nog iemand onder haar naam werken dus die krijg ik de laatste tijd ook vaak.

1 like

Alvast alle snacks verorberen en daar tijdens de film spijt van hebben

7 likes

Omdat ik zelf deze programma’s al jaren kijk ben ik wel benieuwd of jullie dit wel eens kijken.

Opsporing Verzocht

  • Ja regelmatig
  • Ja soms
  • Nee (bijna) nooit

0 stemmers

Opgelicht?!

  • Ja regelmatig
  • Ja soms
  • Nee (bijna) nooit

0 stemmers

En kijkt er hier wel eens iemand naar Kassa en/of Radar? (Ik zelf nooit eigenlijk)

  • Kassa wel (eens) maar Radar niet
  • Radar wel (eens) maar Kassa niet
  • Ik kijk het allebei niet
  • Ik kijk het allebei

0 stemmers

Ik vind dit juist allemaal van die programma’s waar alleen 50-plussers naar kijken haha

12 likes

Ik kijk echt een of twee keer per jaar radar met mn ouders als het toevallig op is, de rest van die programma’s vind ik niks

2 likes

Misschien ben je een beetje te hard voor jezelf. Nicotine moet je niet onderschatten, het is een extreem hardnekkige verslaving!

Als ik jouw berichtje zo lees, dan ben je al van volledig roken overgestapt naar tabletten en soms nog een sigaret. Dat vind ik al heel knap hoor.

Het is je dan nog niet gelukt om volledig te stoppen, maar wel om een flink stuk te minderen. Dus dat is absoluut geen falen, daar mag je oprecht trots op zijn! Als je zo door blijft gaan en blijft minderen, komt de geheelonthouding vanzelf ook.

3 likes

Haha ik ben altijd zo blij als ik door dit eet moment heen slaap. Ik vind het eten altijd zoooo vies en wil mezelf graag het ongemakkelijke moment van het niet willen opeten besparen :sweat_smile:

Ik heb een jaar kunstacademie gedaan, was ontzettend leuk en ik heb heel veel geleerd, maar na dat jaar had ik het ook wel gehad :’)

Langs de kinderboerderij geweest? :slight_smile: