Hahah is dit expres?
Ik zet hem uit.
Edit: Joke’s on me het was geen of of vraag.
Hahah is dit expres?
Ik zet hem uit.
Edit: Joke’s on me het was geen of of vraag.
Hoeee stemmen mensen? Wat is ja wat is nee?
Wat bedoel je met expres?
Ik dacht dat je twee opties gaf om uit te kiezen.
Dus: “wil je friet of pizza eten?” en dat ik dan reageer met “Ja”.
Is dit expres was wat stom geformuleerd.
Ja is uit of op vliegtuigmodus, nee is dat je dat niet doet
Oh, nu zie ik dat je 'm ook anders kunt lezen. Het zijn twee opties die samen horen. Uit of op vliegtuigmodus ‘mag’ alle twee. Je telefoon aan laten staan mag eigenlijk niet. Had het beter anders kunnen formuleren, zie ik nu.
Ik wilde weten of mensen zich aan die regels houden. Als ik bv. alleen ‘uit’ had gezegd, zouden mensen die 'm op vliegtuigmodus zetten ook nee stemmen.
Maar dan wel echt 2x, 1x sporten is meer voor de sier.
Edit : uiteraard sport ik 0 x.
Thanks, het lag aan mij hoor ik las het verkeerd
Hahaha ja die anwb slippers en ze zitten echt heerlijk
Ooit zei een inspanningsfysioloog dat het nodig is voor je hart en bloedvaten om minimaal 2x een uur in de week flink te pompen. Dus dat heb ik nu altijd in mijn hoofd.
“Ja je sliep, ik dacht dat je dan door wilde slapen” Goede intenties zijn niks waard als ik honger heb
Niemand wil doorslapen als er eten komt
Ik heb een tijd circuit training gedaan (30 min per training) en daar zeiden ze: 1 keer is nodig, 2 keer is voor onderhoud en 3 keer is voor vooruitgang.
Ik doe nu zelf aan bodypump en dat zijn lessen van een uur, dus ik doe twee keer een uur per week, daarvan merk ik in ieder geval heel veel vooruitgang.
In principe worden je spieren sterker door de scheurtjes die ontstaan (corrigeer me als ik het fout heb) en dat veroorzaakt de spierpijn. Je moet ze wel flink belasten wil je sterker worden geloof ik
Ik heb er weinig verstand van maar denk dat dit ook nogal afhankelijk is van wat je doet met opwarmen/afkoelen? Als je dat bij de tijd inrekent en je bent per workout bijvoorbeeld 10 minuten kwijt aan warming up/cooling down, ben je bij 4 x 30 min. dus maar 80 min. echt bezig je spieren sterker te maken en als je 2 keer een uur doet zit je op 100 minuten. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat je bij langere workouts niet het volledige uur 100% kan geven terwijl dat bij kortere misschien wel lukt. En ik gok dat het ook wel uitmaakt hoeveel tijd je spieren hebben om te herstellen tussen workouts door? Maar weet daarin niet wat beter is eigenlijk.
Hmm ik zou zeggen 3x met mildere spierpijn. Heb wel eens gehoord dat sporten met spierpijn ook weer goed is voor je spieren, maar ik lees zoveel fabels en feiten dat ik het soms niet meer weet haha
Ik was benieuwd hoe ‘done’ het was om je telefoon aan te laten staan in het vliegtuig. Een familielid liet 'm aan staan onder het mom: ‘Onzin, we storten echt niet meer. Lekker buiten de lijntjes kleuren.’ en ik merkte dat ik daar best wel pissig over werd. Want je stort misschien niet neer, maar jouw telefoon kan wel voor irritante signalen zorgen in de cockpit. En dat stoort dan weer mensen die hun werk goed proberen te doen: piloten. Die jou weer veilig aan de grond moeten zetten. Vond het vooral niet zo respectvol, denk ik. Aangezien bijna iedereen 'm hier uit (of op vliegtuigmodus) zet, is het waarschijnlijk niet zo’n heel gekke gedachte van mij.
Ik sport sinds anderhalf jaar een uur per week intensief en ik kan bevestigen dat je hier niet extreem veel mee opschiet
Met veel sporten moet je vooral zorgen dat je lichaam tijd krijgt om te herstellen. Rust is bijna net zo belangrijk als het sporten zelf.
Dat meisje in de winkel zei tegen mij dat ze niet wist wanneer het weer leverbaar was maar dat ik me moest inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je asap wist wanneer het weer leverbaar was. Overigens niet gedaan. Ik wist trouwens niet dat er 2 varianten waren. Heb er 1 geroken en die vond ik wel lekker en fris.