Stel je persoonlijke vraag #19

Ja ik heb Lidl sokken en slippers. Denk dat dit voorlopig wel genoeg is

Ik kom net onder mijn steen vandaan, goedemorgen, maar wat is hier zo bijzonder aan?

1 like

Mijn ex heeft me een keer niet wakker gemaakt voor het eten op een intercontinentale vlucht terwijl hij zelf wel gewoon had gegeten. Ik was echt woest.

39 likes

Same! lk ben echt een prinsesje als ik hier overnadenk.
Ik stop zonder dat ik er over nadenk het laatste stukje chocolade in mijn mond en dan mijn vriend “ah is het op?” Terwijl hij altijd het laatste beetje deelt of aan mij geeft.
Mijn ex heeft een hele vakantie op een dun kut matje gelegen zodat ik op het dikkere fijne matje kon liggen, hij wilde mij daar niet op laten slapen.
Ik gaf een scharrel ooit een hoofdkussen en toen vroeg hij “waarom krijg ik deze?”. Het antwoord was " die ligt minder lekker". :see_no_evil:

6 likes

Zet jij in het vliegtuig je telefoon uit of op vliegtuigmodus?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Neee joh. En terecht dat je boos was. Zou voor mij bijna een reden zijn om hem inderdaad mijn ex te maken :joy:.

Was zijn idee dat hij je niet wilde wakker maken (dus wel een goede intentie)?

2 likes

Hahah is dit expres?

Ik zet hem uit.

Edit: Joke’s on me het was geen of of vraag.

1 like

Hoeee stemmen mensen? Wat is ja wat is nee?

1 like

Wat bedoel je met expres?

Ik dacht dat je twee opties gaf om uit te kiezen.
Dus: “wil je friet of pizza eten?” en dat ik dan reageer met “Ja”.

Is dit expres was wat stom geformuleerd.

Ja is uit of op vliegtuigmodus, nee is dat je dat niet doet

1 like

Oh, nu zie ik dat je 'm ook anders kunt lezen. Het zijn twee opties die samen horen. Uit of op vliegtuigmodus ‘mag’ alle twee. Je telefoon aan laten staan mag eigenlijk niet. Had het beter anders kunnen formuleren, zie ik nu.

Ik wilde weten of mensen zich aan die regels houden. Als ik bv. alleen ‘uit’ had gezegd, zouden mensen die 'm op vliegtuigmodus zetten ook nee stemmen.

1 like

Maar dan wel echt 2x, 1x sporten is meer voor de sier.

Edit : uiteraard sport ik 0 x.

17 likes

Thanks, het lag aan mij hoor ik las het verkeerd :rofl:

1 like

Hahaha ja die anwb slippers en ze zitten echt heerlijk :ok_hand:t3:

1 like

Ooit zei een inspanningsfysioloog dat het nodig is voor je hart en bloedvaten om minimaal 2x een uur in de week flink te pompen. Dus dat heb ik nu altijd in mijn hoofd.

2 likes

“Ja je sliep, ik dacht dat je dan door wilde slapen” Goede intenties zijn niks waard als ik honger heb

6 likes

Niemand wil doorslapen als er eten komt

7 likes

Ik heb een tijd circuit training gedaan (30 min per training) en daar zeiden ze: 1 keer is nodig, 2 keer is voor onderhoud en 3 keer is voor vooruitgang.
Ik doe nu zelf aan bodypump en dat zijn lessen van een uur, dus ik doe twee keer een uur per week, daarvan merk ik in ieder geval heel veel vooruitgang.

3 likes

In principe worden je spieren sterker door de scheurtjes die ontstaan (corrigeer me als ik het fout heb) en dat veroorzaakt de spierpijn. Je moet ze wel flink belasten wil je sterker worden geloof ik

1 like