Nee en sorry, maar ik snap echt niet waarom je dat nu al zou doen. Het kan echt niet al zo koud zijn dat je tenen er afvriezen. Nu kan je jezelf nog prima met een vest/extra paar sokken/sloffen/plaid oid. verwarmen.
Ik dacht het net bij de neonazi’s die het Duitse parlement bestormden.
Heb eigenlijk geen hoop dat het ooit nog goed komt met zulke mensen en ze leren het nooit.
Toen ik las dat er bij de rellen in Kenosha iemand was neergeschoten en het een rechtsextremist bleek te zijn was ik daar niet echt rouwig om.
Oh shit ja Portland bedoel ik idd
Sterker nog, ik heb het boek al besteld!!
Ik heb nog nooit chateau meiland gekeken of iets anders waar die familie in te zien was. Ben best van zinloos vermaak, maar dit gaat mij te ver.
Ik hoop 2 voor m.
Wist jij dat Jezus broers en zussen had?
- Ja
- Nee
- Wie is Jezus
0 stemmers
Dit wordt op verschillende manieren uitgelegd. Het woord uit de brontekst kan ook neven / nichten (of andere verdere verwanten) betekenen in plaats van broers / zussen.
Katholieken leggen het (in tegenstelling tot protestanten) uit als neven / nichten omdat Maria volgens hun leer immers altijd maagd gebleven is.
Eigenlijk best zielig voor centaurs. Ze zijn zo beperkt in hun standjes bij optie twee en wat doe je dat met het mensendeel van het lijf? Het mannendeel is dan superhoog en het vrouwendeel draait zich een hernia. Tenzij centaurs meer van de orgies zijn, dat maakt het misschien wat interessanter voor ze.
Haha ja ik wilde dus niet in de nuance gaan. Wel mooi dat katholieken per se willen dat ze voor altijd maagd is gebleven. Wat een armoe voor dat huwelijk.
Nou inderdaad. Gun Jozef (en Maria uiteraard ook) ook een pleziertje zeg.
Ik was een vurig betoog aan het typen over waarom hij echt op 2 hoort en dat ik niet snapte waarom je hem op 1 zou zien, tot ik me realiseerde dat ik een betoog over centaurpenissen aan het schrijven was
Tijd om een hobby te zoeken
3 miljoen jaar later maar ik dacht: Nick van Bonnie
Vind jij het oké om een ex vriendschappelijk te knuffelen als je diegene ziet, als je een partner hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Misschien krom, maar bij exen heb ik daar totaal geen problemen mee. Bij een van zijn vriendinnen heb ik wel soort van jaloerse gevoelens, ook alleen bij haar terwijl er geen reden voor is.
Vriendschappelijke knuffel bij groeten bedoel ik dan. Niet samen heel de avond in een stoel knuffelen
Ligt wel aan de omstandigheden. Hoe zijn ze uit elkaar gegaan, etc. Maar in principe moet het kunnen. Al heb ik er zelf bij exen geen behoefte meer aan.
Maar dat is er eigenlijk wel een reden toch? Waarschijnlijk is zij gigantisch mooi, precies het type van jouw partner of is ze heel grappig oid. Anders zou je er ook geen moeite mee hebben
En ja precies, ik bedoelde alleen bij gedag zeggen. De hele avond in een stoel knuffelen is een no go haha.
@Takkie Snap ik!
Wel van plan maar volgens mij overal uitverkocht