Stel je persoonlijke vraag #19

Waarom heb ik dan net een halfuur naar iets gezocht wat op zo’n lijstje had kunnen staan? :cry:

Dan was je dat halfuur kwijt geweest aan het maken van lijstjes!

4 likes

Ik ben ook voor dit topic!

1 like

Oooh dit was niet heel serieus bedoeld hoor! Al kwam het wel toevallig op een moment dat ik dus alles moest organiseren :sweat_smile:

Mensen met lijstjes kunnen ook gekkies zijn. Ik heb niet echt vaste weekboodschappen en gebruik de AH app als houvast. Elke week selecteer ik alle bonusproducten die me interessant lijken wat resulteert in vaak een lijst van 456 producten. Dan ga ik naar de appie en ga ik die lijst af en haal ik alleen waar ik dan trek in heb of verzin een gerecht met een bonusproduct. Niet eens goedkoper maar als soort houvast omdat ik anders geen idee heb wat ik wil eten. Plus ben allergisch voor vaste weekmenu’s. Ik vind het zelf perfect werken maar vriendinnen kijken altijd alsof ik gek ben.

11 likes

Rip Wunderlist :pensive:

Ik kan de app nog gebruiken maar ben voor de zekerheid ook maar op zoek naar een vervanger. Maar ik wil uit principe geen Microsoft To Do :fu::joy: Ik ben nu naar Todoist aan het kijken…

Keep vind ik fijn voor losse notities en lijstjes, maar vind ik vervelender qua overzicht, en dat vond ik juist het fijne aan Wunderlist, dat je het kon indelen.

1 like

Probeer Zenkit To Do eens! Lijkt precies op Wunderlist. Ik heb Microsoft To Do geprobeerd en vond het een verschrikking.
Als je iets afvinkt krijg je in de app van Zenkit To Do geen pling maar wel een blllllrp-geluid.

Ja dit is zo chill. Ik heb een boodschappenlijst en daar zetten we allemaal iets in of halen het eruit als we iets nodig hebben in huis!
Doe het wel gewoon via notities dus weet niet hoe deze app precies werkt

1 like

Ik maak altijd deze lijstjes als ik boodschappen ga doen, eindstand is dat ik als ik de supermarkt uitloop pas weer denk aan mijn georganiseerde lijst.

1 like

Als het maar geluid maakt haha, fijnste aan lijstjes apps.

1 like

Ik vind Taskade wel een fijne vervanger voor Wunderlist, kan je ook werken met meerdere categorieën en inspringende regels en al van zulke leuke dingen. Er is een desktop en mobiele app die synchroniseren en hij is helemaal gratis!

Oh en bonus: het icoontje is een leuk schaapje

afbeelding

2 likes

Ik ga nu naar de supermarkt met mijn lijstje :ok_hand:

69 likes

Wel Nice dat je alsnog het dikgedrukte titel format van de notitieapp hebt aangehouden.

78 likes

Bestaat dit ook al voor algemene organisatie in huis? Ik ken alleen de voorraadkast haha. Ga binnenkort verhuizen en wil graag Marie K. worden dus wel zin in wat inspiratie!

moest hier echt veel te hard om lachen

5 likes

Ik schoot echt te hard in de lach. Doe niet, ik zit gewoon te ‘werken’ en nu zit er komkommer op m’n scherm hahaha

4 likes

breed plakbrood?

1 like

plakband

2 likes

Hartje voor je handschrift :heart:

3 likes

Wel leuk, jij hebt 2 blikken kikker nodig :nerd_face:

1 like