Ach nee joh, woningnood hoog? In de steden misschien, ga es in oost Groningen kijken. 1000 mensen over heel Nederland is echt niks, dat merk je niet eens. Dat zijn 3 mensen per gemeente. Dus dan stuur je ze liever terug naar oorlogsgebied/onmenselijke omstandigheden dan een paar vluchtelingen die verschrikkelijke dingen hebben meegemaakt onder te brengen? Pfoe, dat is nogal wat hoor. De impact voor hun terugsturen is zĂł veel groter dan de impact voor jou als zij hier komen wonen, dat ik me afvraag hoe je dat over je hart kan verkrijgen 
@kali ik denk (en dat bedoel ik niet naar) dat je je een beetje in Moria moet verdiepen. Wat geld geven om dat kamp op te bouwen lost het probleem niet op. Het was ongeveer zo erg als een concentratiekamp: vrouwen slapen met luiers omdat ze zo bang zijn voor troepen mannen die daar rondliepen, berovingen, geen bedden, geen water, geen medische hulp. En dan al die arme Grieken die daar wonen en hun hele eiland naar de klote ziet gaan. Nee als Europa eindelijk es de menselijkheid zou vinden die ze altijd beweren te hebben zouden ze deze mensen opnemen.