Stel je persoonlijke vraag #19

Heb jij ooit iets gehad met een…

• Aad
  • Klaas
  • Piet
  • Geert
  • Gerrit
  • Bert
  • Hans
  • Herman
  • Koos
  • Gerard
  • Johan
  • Henk
  • Wim
  • Cor
  • Nope, geen van allen

0 stemmers

Heb je iemand in je whatsapplijst die je al veel eerder had willen/moeten beantwoorden maar het inmiddels zo lang geleden is dat je het ongemakkelijk vindt?

• Ja meerdere
  • Ja 1
  • Nee niemand

0 stemmers

Ik wil dus al heel lang iemand beantwoorden van 28 april.

1 like

Geef jij wel eens je pinpas aan iemand?

• Ja, partner
  • Ja, vrienden
  • Ja, familie
  • Ja, anders
  • Nee

0 stemmers

Geef je dan ook de pincode?

• Ja, partner
    • Ja, vrienden
    • Ja, familie
    • Ja, anders
    • Nee

0 stemmers

Volgens mij kan ik contactloos pinnen tot 100 euro?? Is dat mogelijk? Ik dacht dat ik zoiets zag staan laatst. Partner zou ik m’n pinpas wel geven maar die heeft ie sowieso wel bij zich als het nodig is. Eerder andersom dat ik m’n portemonnee vergeet.

Als je met je partner uit eten gaat wie betaalt dan meestal?

• 50/50
  • Meestal m’n partner
  • Meestal ik
  • We hebben een gezamenlijke rekening waar we dit van betalen
  • Anders
  • N.v.t.

0 stemmers

Wij hebben hier serieuze ruzie om gehad dat ik 50/50 wil.

En als je met je ouder(s) uiteten gaat wie betaalt dan meestal?

• M’n ouder(s)
  • Ik zelf
  • Ligt aan de gelegenheid/wie wie heeft uitgenodigd
  • N.v.t. / ga nooit uit eten met m’n ouder(s)

0 stemmers

Heb jij geld gedoneerd aan stichtingen of goede doelen die helpen in het vluchtelingenkamp Moria na.v de brand?

• Ja
  • Nee, maar ga ik nog doen
  • Nee, en ga ik ook niet doen

0 stemmers

Ik volg dus Because we Carry op IG, en vind het zo schrijnend om die situatie daar nu te zien. Al die kindjes, soms pasgeboren baby’s die op straat moeten slapen. Vreselijk.

Hmm nee volgens mij niet. Kijk maar terug. Dan zou het al 7 maanden alleen maar dat soort polls zijn. Nee het gaat over kranten, een ventilator, appelstroop, een vierkanten of een rechthoekige tafel etc. Iig de laatste weken.

2 likes

Is mij ook opgevallen hoor!

Ja dat kan absoluut meer zijn, maar het is gewoon niet waar dat elke poll daarover gaat dusja. Kun je zien als je op de berichten die ik in dit topic heb geplaatst klikt.

1 like

Wat vind jij ervan als je ongevraagd advies krijgt in de sportschool?

• Fijn juist
  • Vervelend
  • Wel oké

0 stemmers

Nee ik wil er wel op letten want ik kan me voorstellen dat het kan irriteren.

Doe het gewoon. Niks laten weten is veel erger. Ik had dus zo’n vriendin en inmiddels heb ik de vriendschap opgegeven, bye bye :wave:t3:

2 likes

Ik heb toevallig vanochtend geantwoord op de berichtjes die ik al weken had gearchiveerd! Ik ben zo’n struisvogel die dan berichtjes in het archief op whatsapp zet als ik geen zin heb om te antwoorden, meestal wanneer ik superdown ben en iemand me een confronterende vraag stelt of plannen wil maken (bij plannen geef ik mezelf wel maar een paar dagen de tijd voor ik MOET antwoorden, maar toccch gaan de berichtjes in die dagen naar het archief). :sweat_smile:

3 likes

Altijd ik (maar over een paar maanden heeft hij hopelijk ook een baan (:pray:) en dan ga ik al m’n etentjes terugeisen :stuck_out_tongue:)

1 like

Gebruik jij de digid app?

• Ja
  • Nee
  • Ben niet Nederlands/gebruik nooit digid/nvt

0 stemmers

Hoezo kom je er niet meer vanaf?

Volgens mij ben ik 1 of 2 kilo te zwaar voor een gezond BMI. Oké inmiddels iets meer want er groeit een baby bij maar daarvoor was ik nét te zwaar. Het kon dus ook flink schommelen en soms had ik dan ineens een goed BMI. Dus het is een beetje een arbitraire lijn maar volgens BMI was ik te zwaar, ja.

2 likes

Dat dacht ik dus van mezelf ook. Ik vind mezelf echt niet te dik eruit zien, maar ik ben het wel. Een BMI van 25 ziet er toch anders uit dan je zou verwachten, vooral als de verdeling van het vet/het gewicht goed is. En BMI houdt geen rekening met spieren, maar dat is voor mij helaas geen goede smoes.

2 likes

Ben je gespierd? Want je gewicht van je spieren tellen ze mee in je bmi, waardoor hij best onbetrouwbaar is

2 likes