Ja, ik zou mezelf ook niet als dik bestempelen eigenlijk, dus vond het ook een beetje stom op Ja te stemmen. Maar sinds ik me kan herinneren is mijn bmi altijd tussen de 27 en 30 geweest (nu meer richting de 27), en dat is helaas wel iets meer dan ‘er mag wel 5 kilo af’, dus toch maar op ja gestemd.
129 hahaha wtf Wist niet eens dat ik zo veel wachtwoord überhaupt heb
Wel chill dat je dan gewoon een mooie booty krijgt! Soms is het echt raar hoe vetverdeling werkt en hoe sommige mensen wel overgewicht hebben en andere mensen niet
Ik ben ook niet mega-veel te zwaar, maar wel (qua BMI althans, wat natuurlijk geen perfecte maatstaf is maar goed je moet het ergens op baseren haha, m’n middelomtrek is bijv. wel “gezond”) een paar kilo en dat wel al vrij lang/consistent (sinds m’n 17e/18e). Wat @Nefertiti ook zegt, mijn BMI is rond de 25.5-26 geloof ik
Hahaha ja ik herken dit, heb je ook zo’n brede ribbenkast? Ik heb echt weinig figuur, geen taille, ben gewoon lang en breed qua botbouw
Oh dat vind ik altijd super sexy, nu zie ik echt een fashion nova model voor me met taille en booty
Oh ja ik snap wel wat je bedoelt! Bij sommige mensen gaat een buikje of een vet laagje gewoon niet weg. Net als dat sommige mensen snel een ingevallen gezicht krijgen als ze afvallen en andere mensen dat vrijwel nooit hebben
301 wachtwoorden en accounts maar ik gok dat ik daar 260/270 niet van weet/gebruik maar ik heb gewoon al heeeel lang apple en meerdere mailadressen XD
Niks mis met een brede ribbenkast lekker subtiel wel van je fysio hahaha, zou dat ook niet leuk vinden om te horen
Ik ben op het moment echt te dik, denk dat er wel 10 kilo af mag. Weeg nooit dus geen idee officieel, maar ik merk het aan m’n kleren en hoe ik me voel.
Tot een klein jaar geleden sportte ik echt heel veel, door een kickboksblessure mocht ik ineens helemaal niks meer doen, zelfs zwemmen en hardlopen was verboten. Dieten en mezelf uitgebreid koken/etentjes/gezelligheid ontzeggen vind ik persoonlijk erger dan iets te dik zijn dus daar begin ik niet aan.
Binnenkort mag ik met begeleiding eindelijk weer gaan sporten, zo’n zin in!
Gefilmd worden van achteraf is ook confronterend :’)
Ik zie nu dat ik een tijdje bijna een BMI van 25 had, maar ik ben klein en helaas ook breed gebouwd en niet echt dikke kont en borsten ofzo. En het is ook snel te zien in mijn gezicht. Dus ik leek wel gewoon bol/dik ook al was het maar net 25.
Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik verwacht ook nooit een taille onder de 70 cm te krijgen. Ook al zou ik een BMI van 18 hebben.
Wel jaloers op mensen waarbij het allemaal veel mooier verdeeld is.
Edit; oja ik vind rug/schouders trainen dus heel leuk, maar besefte me van de week pas dat ook zonder veel trainen ik geen bloesjes of blazers pas. Dus misschien is dat gedeelte van mijn lichaam trainen niet zo handig.
Als ik dit zo lees heb ik echt exact hetzelfde figuur als jij. Ben er trouwens wel blij mee. Als ik dan aankom, dan liever op mn kont en dijen dan op m’n buik. En omdat ik 1.80 ben is de verdeling wel goed. Al zou er momenteel wel iets van af mogen. Zeg ik terwijl er een Big American in de oven zit
Ik denk dat veel mensen precies weten hoe ze zichzelf goed op de foto moeten zetten (waarbij goed voor veel mensen betekent; er zo slank mogelijk uitzien), en ook goed weten hoe ze zich moeten kleden, en dat het daarom niet zo opvalt. Als je een spiegelfoto naast een foto van mij legt die door een ander op een ongelukkig moment is gemaakt, zit daar ook zo 20 kg verschil tussen haha.
Waarom niet? Sinds wanneer hebben maten iets met sexy te maken?
Nouja dus om mijn eigen ervaring. Eeehm, had ook wat te maken met dat je dan een kinderlichaam had. Nou echt, feel sorry voor die trut die dat zei. Maar misschien kan ik dit beter verwijderen.
Dan mag “nog enigszins vrouwelijk” ook meteen weg als je toch bezig bent
Ik ben niet Nederlands dus ik heb niet gestemd (ik heb wel overgewicht ahah), maar wat ik merk is dat mijn Nederlandse vriendinnen die ik slank zou omschrijven over het algemeen wel een stuk steviger zijn dan mijn Italiaanse vriendinnen, en dat mijn Italiaanse vriendinnen zichzelf over het algemeen een stuk eerder dik vinden dan mijn Nederlandse vriendinnen. Ik heb daarom het idee dat er in Nederland relatief veel mensen rondlopen die volgens BMI-maatstaven misschien wel overgewicht hebben, maar die in feite een hartstikke gezond gewicht hebben en er ook slank uitzien.
Fuuucking moeilijk om over gewicht te praten, trouwens, ik heb dit berichtje duizend keer opnieuw getikt omdat ik steeds bang ben dingen verkeerd te formuleren en iemand onbedoeld te kunnen kwetsen. Echt kut dat zo’n cijfertje zo’n beladen onderwerp is voor veel mensen.
Mijn BMI was nooit te zwaar, maar vaak wel te licht. Toch was ik de dikke van de klas en van de school. Echt fucked up.
Ik zag gisteren een middelbare scholier met een boekentas op wieltjes. Dit idee
Let niet op het ontwerp/de kleur van de tas zelf, maar het concept
- dit had ik NOOIT gedragen op de middelbare school
- dit had ik best wel gedragen op de middelbare school
- ik wou dat dit er was toen ik op de middelbare school zat
- als ik dit nu zie lijkt het me handig en een goede oplossing
- als ik dit nu zie lijkt het me niet handig en geen goede oplossing
- dit had ik vroeger stiekem ook handig gevonden maar had dat nooit willen toegeven
- ik had dit vroeger cool gevonden
- Ik had dit toen ik op school zat en gebruikte het ook
- ik had dit toen ik op school zat maar gebruikte het niet
- ik heb nog steeds een hernia van mijn boekentas op de middelbare school
- ik weet niet wat ik hier vroeger van gevonden zou hebben
- dit is privé, ga weg met je vragen
- ik wil hier iets anders over zeggen namelijk…
0 stemmers
Bij mij op school was er elk jaar wel een brugklasser met zo’n tas. Er was zelfs een woord voor bij ons, trolleywup ofzo?