Stel je persoonlijke vraag #19

Ik schoot echt te hard in de lach. Doe niet, ik zit gewoon te ‘werken’ en nu zit er komkommer op m’n scherm hahaha

4 likes

breed plakbrood?

1 like

plakband

2 likes

Hartje voor je handschrift :heart:

3 likes

Wel leuk, jij hebt 2 blikken kikker nodig :nerd_face:

1 like

Holy shit misschien heb ik wel een gezin

22 likes

Nu ben ik benieuwd welk geheime supermarktartikel onder de vlek staat :nerd_face:

13 likes

Eens in de zoveel tijd (lees 1x in 8 jaar :smile:) bereken ik wat ik afgelopen jaar gemiddeld p maand aan boodschappen heb uitgegeven. Maar ik geloof dat ik wel ruimer ben gaan leven afgelopen jaar dus zou het nog eens moeten checken.
Ik ben zelf wel zuinig dus kies in de winkel niet voor het duurste en eet met aanbiedingen. Mijn vriend absoluut niet. Denk echt dat ik door hem ook duurder ben gaan eten :sweat_smile:
Oh en ik houd van de Lidl maar het is te ver weg en nu ben ik gebonden aan een AH en ik vind die winkel toch zo kut. Niet van alles is er basic, of het ligt heel erg aan het filiaal. En ik hield echt van die 1+1 en 99ct aanbiedingen maar laatste half jaar zie ik echt amper goede aanbiedingen, wat is daarmee gebeurd. Ok eerst corona en ze wilden hamsteren niet aanmoedigen ofzo, maar die tijd zijn we toch wel voorbij. Kom terug met je goede aanbiedingen.
Boodschappen zijn sowieso veel duurder geworden afgelopen 5/10 jaar en elke keer in de supermarkt baal ik daar weer van.

1 like

Dat nog niemand genoemd heeft dat ze de AH-app gebruiken voor de boodschappen. De looproute-functie is geweldig.

11 likes

Ah dit klinkt als een holy grail voor mijn vriend.

4 likes

Maar voordat mijn hele situatie veranderd was, ging ik altijd naar de Jumbo.
En ik ga geen supermarkt af voor goede deals, maar voor de producten die ze alleen daar verkopen. Dus eens in de zoveel tijd naar de Aldi voor thee, ah heeft ook een paar hele lekker eigen merk theeën, van die kleine zakjes voor groen afval enzovoorts. Maar probeer dat dan zoveel mogelijk in een keer in te slaan anders blijf je bezig op je vrije dag.

5 likes

Omg ja ook voor die van mij. Die loopt echt als een kip zonder kop die supermarkt door. Heb pre corona 1 keer boodschappen met hem gedaan bij de appie, wat een grap was dat.

2 likes

Boodschappen doen we in Auchan. We rijden een keer per maand naar daar en komen met een volle koffer terug. We vullen dan aan met artikels van Delhaize of Lidl.

1 like

Vooral nu in zwanger ben. Kan ik mijn vriend echt niet aandoen om alles maar te laten gaan. Die darmen zijn savonds al weken van slag dus ik neem het maar voor lief om een paar keer naar het toilet te lopen om te ontluchten

1 like

Op werk wel. Maar kans is trouwens ook groot dat ik gewoon moet kakken, voel dat verschil nooit zo, dus dan maar op de wc gaan zitten.
Bij mijn vriend in het begin ook. Maar heb op een gegeven moment gezegd/gevraagd "mag ik… " En toen keek hij eh wat komt er nu voor vraag…?? "Uhm ja vind je het goed als ik ik mijn scheetjes laat gaan? ". Werd echt gek van dat ophouden. Nog steeds gaat dat meer onbewust met het gevolg dat ik s avonds bijna altijd buikpijn heb als ik bij hem ben en het is bedtijd. Blijkbaar laat ik thuis alles onbewust gaan :’).

1 like

Wat vinden we hier van?

  • Belachelijk
  • Neutraal
  • Ben het met het museum eens

0 stemmers

Draag je zelf kleding die net zo onthullend is als deze vrouw?

  • Ja, vaak
  • Ja, regelmatig
  • Ja, soms
  • Niet overdag, alleen met uitgaan etc
  • Nooit

0 stemmers

ik ben praktisch plat dus kleding is niet snel zo onthullend denk ik?

15 likes

Ik heb echt suuupervaak dat ik een jurkje, shirtje of body pas dat op de hanger niet heel “uitdagend” (even voor gebrek aan een betere term) overkomt, maar omdat ik hele grote borsten heb er bij mij heel snel uitziet zoals bij die vrouw. Zeeeker als ik een beetje voorover buig zoals zij op de foto. Ik koop die items persoonlijk dan niet omdat ik me er niet prettig bij voel, maar ik vind het alleen maar begrijpelijk dat zij daar schijt aan heeft, de jurk lijkt haar ook heel mooi te staan en het is niet alsof ze alleen tepelstickers draagt ofzo. :woman_shrugging:

22 likes

Zo gek eigenlijk, dat iets pas onthullend is als je een bepaalde hoeveelheid plaatselijk vet ergens hebt.

Of andersom, er is volgens de maatschappij ook een soort bovengrens van hoeveelheid buikvet die je mag hebben, als het daar onder is mag je je buik laten zien, maar zodra je daar boven zit kan het niet meer. Why :thinking:

16 likes

Oh dit is niks. Museum waar ik werk, liep een keer een vrouw, haar boobies vielen er serieus net niet uit. Mensen struikelden als ze langs liep omdat ze niet voor zich keken.

3 likes