Stel je persoonlijke vraag #19

Ik liet altijd al mijn boeken in mijn locker liggen en nam geregeld een fucking handtas mee naar school, zo’n mini Eastpak, of in de brugklas een gedrocht van Friis & Company waar ik dan alleen mijn mp3-speler, mobiel en een flesje Spa in bewaarde. :woman_facepalming: :woman_facepalming:

Wat voor tas(sen) nam jij meestal mee naar school?

• Een trolley.
  • Een rugzak van Kipling.
  • Een rugzak van Eastpak.
  • Een rugzak van JanSport.
  • Een pukkel/postbodetas.
  • Een handtas.
  • Een buideltas.
  • Een tote bag.
  • Een ander soort tas.

0 stemmers

Ik had een rugzak van Yes or no. En in de laatste jaren een eastpak schoudertas

2 likes

Eerste jaar een veel te grote Kipling rugzak want toen dachten we dat je nog alle boeken mee moest nemen. Jaren erna een Eastpak die steeds leger raakte en op den duur nog maar 1 boek of schrift bevatte

9 likes

Haha ja ik ook. Daarna gauw in het kluisje gepropt. Behalve die van Duits, want ookal gebruikten we die nooit, als je het niet bij je had dan kon je de hele les op de gang staan alsof je in één of ander strafkamp zat

1 like

Ik had volgens mij in de 4e een tas die op je rug hing, maar die je schuin vastmaakte met klitteband, die ging over 1 schouder
Zoiets dus:

5 likes

afbeelding

En de Invitotas van @LizzyBennet. Net zoals de rest van de school.

13 likes

Bij mij hadden een hoop leraressen trolleys, meer als excuus om de lift te pakken naar de 2de verdieping.

1 like

Ik heb wel 4 of 5 invito tassen gehad en elke keer gingen de handvaten stuk omdat die helemaal niet bedoelt zijn voor schoolboeken.

21 likes

Hahaha dat vind ik vet schattig! Ik zat op de basisschool bij een meid in de klas die twee oudere zussen op de middelbare school zat en ons klasgenoten had ingelicht over hoe je echttt niet als een nerd met een grote rugzak mocht komen opdagen!1! Ze had wel meer wijze lessen, net als dat je geen tent mocht dragen maar zeker op de middelbare echt naar strings moest overstappen. :face_with_hand_over_mouth:

Ik kreeg overigens (gelukkig) 20 euro zakgeld per maand ofzo, maar mijn droom was om een Miu Miu Bow Bag te hebben en die als schooltas te gebruiken. Bizar eigenlijk, op mijn twaalfde was ik veel meer op de hoogte van de tassenmode dan nu. :rofl:

Heb er destijds zelfs op Livejournal over geschreven. Hvj Miu Miu tas. <3

22 likes

Love you to the moon and back

• Ik cringe van deze quote
  • Vreselijke quote
  • Ik gebruik deze quote ook wel eens
  • Ik vind het een leuke quote
  • Ik heb geen mening over deze quote

0 stemmers

Dit model Birkenstock

• Vreselijk
  • Leuk
  • Alleen leuk als je het goed combineert
  • Mwah
  • Geen mening
  • Leuk, maar in een andere kleur

0 stemmers

1 like

Ohh ik heb hier ooit een zwarte nepperd van besteld bij de Chinese prullaria hofleverancier van het egf, trendstyle! Kwaliteit was nog verrassend goed

4 likes

Wow dit is net de birkenstockversie van crocs. Waarom heeft iemand ooit bedacht dat je die dingen na moet willen maken? :dizzy_face:

2 likes

Ik vind lelijke schoenen echt leuk, ik vind het eigenlijk ook maar een raar idee dat zelfs iets dat om je flipping voeten heen zit flatterend moet zijn. :sweat_smile:

2 likes

Ja ik houd dus ontzettend veel vocht vast als ik aankom, dus van die dikke voeten en vingers. Plus ik kom ook heel erg aan in mijn gezicht/ nek dus je ziet wel echt een groot verschil tussen mijn studenten-ik en daarvoor/ nu. Maar ik ken mensen die mijn gewicht van toen ook hebben en er echt niet dik of iig niet zo dik uitzagen als ik destijds. Of die gewoon er überhaupt supermooi uitzien met een vol figuur. Meesten herkennen me amper op oude foto’s en komt denk ik echt omdat ik in mijn gezicht aan kom.

2 likes

Eerst een Eastpak en daarna tassen van D.E.P.T. Even kijken of ik een plaatje kan vinden

afbeelding
Deze had ik in het roze en zwart

8 likes

Meer mensen die deze postbank telefoon ook hadden?

• Ja ik
  • Nee niet gehad

0 stemmers

Gingen jullie ook tijdens de les elkaar bellen om te kijken welke sukkel vergeten was zijn/haar telefoon op stil te zetten?

• Jazeker
  • Nee zo kinderachtig waren wij niet

0 stemmers

Ik had deze en voelde me helemaal het baasje hoor naast alle kipling tassen

19 likes

Oh deze had mijn vader (en alle collega’s) voor zijn werk. Weet nog dat ik heel jaloers was haha.

Was trouwens net zoiets als een Nokia. Niet kapot te krijgen. Overleefde zelfs een duik in een verfpot bij een collega van mijn vader haha

3 likes

Deze bestonden al lang voor Crocs.

1 like