Ik had vroeger Friis & Company tassen, vond mezelf ook erg tof
Malukun0na?
Eerste jaar een eastpack, daarna was ik daar natuurlijk veel te cool voor en ben ik overgestapt op Converse
En later deze van Invito (rechtsboven):
Gvd never forget dat ik bij haar een neppe Chanel âparelâ ketting had gekocht en trots dat ik er op was hahaha jezus christus wat ordinair
Ik had ook zoân leren converse maar dan de bowling bag variant in het donkerbruin.
Dat was niet dezelfde persoon toch of wel?
@Trenchcoat ja ik had ook ooit ânikesâ bij haar besteld in leipe kleuren en op school vroegen random meiden telkens waar ik die vandaan has en dan zei ik internet omdat het forum mân geheime leven was (en is lol)
Heb jij Two girls one cup gezien?
- Yes en ik kon het wel afzien
- Ja en ik kon het niet afzien
- Nee, maar ken het wel
- Wat???
0 stemmers
Oh ik vind dit zo zielig om te lezen.
Ik had een beetje het omgekeerde probleem, mijn ouders vonden zoân beetje alle boeken en spullen âte duurâ en âonzinâ, en âje gebruikt maar gewoon de oude rekenmachine van je vader in plaats van die casio82 die op de lijst staat en we hebben ergens nog wel een random atlas liggen, die gebruik je maar in plaats van de Grote Bosatlas, het is allemaal afzetterijâ.
En ik kwam er al snel en pijnlijk achter dat dat dus niet ging want die oude rekenmachine kon geen formules berekenen (zo gek, waarom zou een ding van 40 jaar oud dat niet kunnen?) en de atlas was uiteraard een uitgave waarin de Sovjet-Unie nog een ding was, laat staan dat de paginanummers waarnaar verwezen werd in onze opdrachten ook maar een beetje in de buurt zaten.
Ze nemen het me volgens mij nog steeds kwalijk dat ze die spullen uiteindelijk toch hebben moeten kopen (EN JE HEBT AARDRIJKSKUNDE NA 4 JAAR LATEN VALLEN NU STAAT DIE ATLAS GEWOON IN DE KAST)
edit: ik heb verder lieve ouders hoor
Jaaa die zwarte Converse had ik ook!
En ik had ook vaak van die goedkope tassen van de Primark die je in alle kleuren en patronen had
Ik had die coole brons gouden lady phone. Ik vind een Flip phone nog steeds het lekkerste bellen. Kon je zo lekker dichtknallen.
En er zat een lipgloss bij
Ik gebruik voor dat gevoel zoân dichtklappende brillendoos
Ja klopt, een hele bioritme grafiek kwam eruit hoor.
Je kon ook calorieën tellen haha.
Stel je gaat op restaurant, en je kan kiezen waar je gaat zitten: barkruk of gewone stoel. Wat kies je?
- Barkruk
- Gewone stoel
0 stemmers
En als je gewoon iets gaat drinken?
- Barkruk
- Gewone stoel
0 stemmers
(Ik vind barkrukken echt zo irritant.)
Echt? Ik had dit echt nog nooit gezien!
Maar misschien ben ik gewoon te oud. Volgens mij waren zelf wieltjes onder koffers toen nog redelijk nieuw
Sommige tentjes hebben die hoge tafels met stoelen met rugleuning, die vind ik perfect!
Nog een bijkomende vraag voor wie barkrukken verkiest (bij tenminste één van de twee). Ben je een lang persoon?
- Ja
- Nee
- Ik verkies geen barkrukken
0 stemmers
Als het echt van die krukken zijn zonder leuning een gewone stoel. Maar een paar van mijn lievelingsplekken hebben echt comfortabel barstoelen met leuning. Dan vind ik dat soms gezelliger omdat je naast elkaar kan zitten en lekker met de kok of barman kan kletsen.
en een telefoonsieraad, van otazu
bling bling in de brugklas hoor