Stel je persoonlijke vraag #19

Klopt deze had ik ook!
Sowieso was Samsung populair, ook onderstaand model en nog 1tje met een rond schermpje op de voorkant vond ik ook heel JamesBondy

5 likes

De Swing 200! Mijn eerste telefoon, met Hi-belkaart. Volgens mij pasten er maar 10-20 SMSjes in het geheugen of zo?

Ik had hem wel in het donkerblauw.

Mijn favoriete oude telefoon is de Ericsson T20 die ik in 2001 had, ik had de blauwe en dat klepje vond ik geweldig. :rofl:

12 likes

Ik mis dit vooral

55 likes

Yep, lekker dramatisch ophangen. :heart:

4 likes

Ik heb mijn flip phone nog steeds en af en toe haal ik hem uit de kast om even goed dicht te klappen :heart:

20 likes

Omg goals :joy:

1 like

afbeelding

Ik had deze telefoon en ik zou 'm serieus terug willen. Vind m’n iPhone eigenlijk maar kut want omdat je er zo veel mee kan zit ik veel te vaak naar dat schermpje te turen.

3 likes

afbeelding
Ik mis vooral deze, kon hier echt mega snel (en blind onder tafel op school, voordeel tov een touchscreen) op typen, hij was niet zo heel duur, kon net Whatsapp op maar verder ook niet veel gekkigheid qua apps. Dat was echt ideaal.

20 likes

Ik had een soortgelijke, de e72, en inderdaad je kon hier zo lekker op typen
Ik heb deze ook gebruikt tot ie uit elkaar viel, knopjes eraf enzo. Dit is ook lang m’n “vakantie telefoon” geweest omdat ie zo veel kon hebben.
Ligt hier ook nog in de kast

1 like

Als de flip telefoons nu net zo smart zouden zijn zoals de iPhone of andere mobiele telefoons en ook zo’n goede camera’s etc, wat zou je dan verkiezen?

• Telefoons van nu
  • De flip telefoon
  • De schuif telefoon

0 stemmers

Had iemand deze gouden draai telefoon :joy::sparkles:?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dit ding (Samsung j700) was mijn eerste telefoon! Heeft zelfs een minuut onder water in zo’n zwemplas overleefd. Daarna zat er alleen zoveel zand tussen het schuifgedeelte dat ik niet kort daarna alsnog een nieuwe kocht hahaha.

15 likes

Jaa deze had ik ook :star_struck: vond dat zo fancy, een schuiftelefoon. Voelde helemaal high-tech na een klaptelefoon

Ik wilde deze zo graag!

3 likes

Ik had de Motorola Pebl en ik vond het echt de allercoolste telefoon ooit. Ik was zo trots op dat ding, ondanks dat echt niemand me begreep haha. Om hem open te klappen moest je dat bovenste klepje naar beneden schuiven en dan klapte hij vanzelf open. Nu ik dit typ wil ik hem weer. Zo. Cool.

11 likes

Jaaa ik had de Motorola Dolce & Gabbana en voelde me echt of ik een dure Chanel aan mijn arm had hangen.

21 likes

Haha die had ik ook!! Super fancy was het

Ik had ook zo’n mini lipgloss aan mijn klap telefoon, aan zo’n touwtje dus

10 likes

Mijn eerste mobiel was een samsung star. Had toen ook iedereen bij ons in de brugklas.
En dan ook zo’n lipglossje er aan, totdat er opeens 1 was gaan lekken en ik helemaal een vlek in mijn broek had

1 like

Dit was mijn eerste mobiel. Overgekocht van een klasgenootje. Lag s’avonds stiekem urenlang te sms’en in bed tot m’n tegoed op was :joy:

5 likes