Jaa die had ik ook en ik voelde me zo cool met dat open klappen. Ik was ook de enige op school met die telefoon en vriendinnen wilden altijd even mijn telefoon open klappen!
Ik wilde op gegeven moment zo’n mooie ladyphone na mijn Nokia 3410.
Kwamen mijn ouders met dit… Dat was niet helemaal wat ik bedoelde.
Daarna kreeg mijn moeder deze met abonnement, die ik binnen de kortste keren in nam. Daar vond ik mezelf wel cool mee.
Jaaa de D500! Die heb ik ook nog gehad.
Maakte die niet ook een geluidje als je hem open of dicht schoof?
Ja! Nu je het zegt. Volgens mij wel. Je kon deze ook zelf kiezen geloof ik.
Ik hoop stiekem dat mijn ouders hem nog hebben liggen. Zo leuk om die oude dingen weer eens te bekijken.
Ik had als één van de eersten in mijn omgeving een gsm en ik schaamde mij zelfs een beetje. Ik had een vriendin die het belachelijk vond en mij ermee uitlachte.
Deze had ik:
- Die had ik ook!
- Die had ik niet
0 stemmers
Kan ook zijn dat het de Samsung E900 was, dat is de andere schuiftelefoon die ik heb gehad. In het roze.
Het zal wel de D500 zijn geweest. Vond dat zo gezellig klinken, die geluidjes.
Ik weet nog dat ik rond 2010 op de middelbare een hele oude nokia had als tijdelijke telefoon en oh mijn god als ik die tevoorschijn haalde was het echt een jongensmagneet. Soms ging ik dan in de discotheek met dat ding zwaaien en voor je het wist stonden er een paar jongens die graag snake 1 wilden spelen
Deze lijkt op een Sony Ericsson die ik had. Ik heb de k750i in het zwart gehad als werktelefoon, elke collega had die. Maar die joystickjes gingen massaal kapot bij mensen die de telefoon in hun broekzak droegen.
Hij was goed met foto’s en MP3 of radio, maar ik de een of andere manier vond ik hem toch niet veel fijn in gebruik.
Mijn ouders vonden het heel lang niet nodig dat ik een telefoon had dus ik had heel lang helemaal geen telefoon. Moest ik altijd heel treurig aan vriendinnen vragen of ik die van hun mocht lenen haha.
Dit was mijn eerste! Was de oude van mijn vader en er stond Snake op

Toen heel lang niks en later kocht ik deze over van een vriendin. Was er zo blij mee en hij was zo mooi, helaas liet ik hem van de trap flikkeren.
En toen kreeg ik deze van mijn tante en deze heb ik echt heul lang ik gebruik gehad. Was ook echt een onverwoestbaar ding joh niet normaal. Er is een klasgenoot een keer per ongeluk overheen gefietst en er zat nog geen krasje op. Ik voelde me ook heel stoer want iedereen wilde deze toen ook, hij heeft zelfs nog in de schoolkrant gestaan met ‘vetste telefoons van de school’

En deze natuurlijk. Was mijn eerste grote aankoop en ik voelde me echt cool met dit ding. Kon ook super snel typen en pingen! Heb deze later ook nog in het wit gehad.
En daarna overgestapt op iPhone en wil nooit meer anders.
Was het bij jullie op school ook cool/gebruikelijk om als hoesje voor je telefoon een babysok te gebruiken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wou dat ik weer zo’n klein telefoontje had. Toen was des te kleiner ook des te cooler met gadgets.
Hoe is de lunch geregeld op jouw werk?
- Ik neem mijn eigen lunch mee
- Ik ga tijdens de pauze naar huis om thuis te lunchen
- Ik haal zelf wat buiten de deur in de pauze
- Er is een kantine met gratis lunchgerechten
- Er is een kantine waar je lunchgerechten kan kopen
- Er wordt lunch gehaald/besteld en dat is gratis
- Er wordt lunch gehaald/besteld en dat moet je zelf betalen
- Ik/we ga(an) uit eten in een restaurant tijdens de lunch
- Ik werk vanuit huis en regel dus zelf mijn lunch
- Nvt, ik werk 's avonds/'s nachts/niet rondom lunchtijd
- Nvt, ik werk niet
- Anders
0 stemmers
Er word gekookt door collega’s. Maar eet vaak niet mee omdat dingen die hun gewend zijn om eten te avontuurlijk zijn voor deze saaie tatta.
Ik werk in een kookstudio, dus als de Sligro inkopen voor de workshops komt bezorgen bestel ik ook een keur aan beleg, brood, salade etc. voor de lunch. Daarnaast maken we nog dingen als tonijnsalade, gebakken ei, bruschetta etc. en dat zetten we dan allemaal op tafel en dan eten we gezamenlijk. Je pakt gewoon wat je lekker vindt. Hier hoeven we niet voor te betalen.
Haha wat maken ze dan bijv?
Maag, kippenklauw en varkenspoot.
Ik heb een bruiloft van vrienden, eindelijk weer eens een beetje een feestje
Ja, echt. Zijn buitenlanders dus voor hun heel normaal om te eten. Maar als je het niet gewend is het heftig
Hahahaha en ik vond het al vreemd dat mijn collega pannenkoeken meeneemt.
Een andere collega nam vroeger altijd een blikje haring mee. Dat kon zo stinken.
Ja . Zaten ze me helemaal raar aan te kijken, HUH NO MEAT?
@Amandelbloesem Gatver, wie bedenkt om haring uit blik te eten op zijn werk.