Normaal - zonder Corona - leveren wij per week een paar euro in wat ingehouden wordt op je loon en mogen wij in de kantine eten wat we willen (Wij huren een verdieping van een groot bedrijf). De andere locatie heeft zelfs een eigen kok
De appie brengt elke dag een volle koelkast/voorraadkast aan lunch. Echt alles is er. Inclusief een saladebar en een 2e koelkast vol blikjes drinken. En alles gratis. Geniet elke dag weer van die koelkasten.
Welke carriereswitch moet ik daarvoor maken?
We hebben gratis soep en fruit. Maar ik werk meestal in de avond en dan krijg je niks.
Deze had ik ook! En dan die roze editie, daar kreeg je toen een Gooische vrouwen dvd bij ofzo
Ik heb die telefoon echt van 2009 tot 2014 gebruikt ofzo. Daarna een Windows phone. Volgens mij hebben niet veel mensen die gehad, maar was echt super chill met een simpele indeling.
Nog even door over de telefoons: hoe oud was jij toen hij je eerste mobieltje kocht / kreeg?
- Jonger dan 8
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Ouder dan 20
- Ik heb nog steeds geen mobiele telefoon
- Weet ik niet meer
0 stemmers
Is er geen avondeten? Dat vind ik echt raar zeg! Hoe doe je dat dan?
Ook gewoon zelf meenemen
Toen ik naar de middelbare school ging kreeg ik er een
Zelf meenemen! We hebben wel altijd genoeg brood en beleg voor de cliënten dus een tosti maken of een boterham kan wel. Maar mag eigenlijk niet
Ik had zelf niet vaak een nieuwe telefoon en ook niet de nieuwste, maar ik vind het bizar dat bij heel veel toestellen van hierboven een naam op komt. Oja die had Pietje. Oja die had Truus, oh en die had Els.
Het meest trots was ik op mijn LG cookie
Ik ook pas 5 jaar! Het jaar daarvoor heb ik zonder telefoon geleefd, dat zou ik me nu niet meer kunnen voorstellen!
Toen mijn eerste iPhone kapot ging had ik geen zin om veel geld uit te geven aan een nieuwe en heb ik nog een tijdje met deze rondgelopen (terwijl iedereen onderhand wel over was op smartphones). Best relaxed eigenlijk, onverwoestbaar en de batterij ging een week mee. Ik gebruik hem nog steeds soms op festivals als back-up!
Omg wat een hel elke dag 32 km fietsen
Oh ik dacht al, arm kind. Ik had dus serieus een aantal in de klas die 32 km per dag moesten fietsen omdat die ouders per se ze op die school wilden hebben. Dat doe je je kind toch niet aan. Ga zelf lekker 32 km per dag fietsen.
Voor degenen die op de fiets naar de middelbare school gingen. Hoeveel km fietste je heen en weer?
- 0 - 5 km
- 5 - 10 km
- 10 - 15 km
- 15 - 20 km
- 20 - 25 km
- 25 - 30 km
- 30 - 35 km
- Meer dan 35 km
0 stemmers
Ik vind het echt niet erg om zoveel te fietsen. Alleen bij regen is het echt heel kut omdat je dan nat aankomt. En vaak ook zo bezweet. Met de bus en auto kan je je ook wat leuker kleden is mijn ervaring. Maar fietsen in de ochtend is goed wakker worden en terug fietsen is alle stress en andere onzin weg trappen.
Ik heb een tijd 1,5 uur gerezen naar mijn werk, maar met de trein vind ik het wel chill omdat je dan gewoon een boek kan lezen oid. 1,5 uur met de auto zou ik echt niet willen omdat je je dan lang moet concentreren.
Maximum wat ik wil of maximum wat ik ooit heb hoeven doen?