Ik wil er wel graag een
Net een unit opgehaald (van een vriend die een bedrijf heeft) maar ik krijg de printer niet uit de achterbak
Nee en heel dubbel; laatst vond de bank het prima dat ik stukken ivm hypotheek digitaal tekende (Adobe knutsel) maar de lease-maatschappij stuurde onlangs alles direct terug. Moest toch echt met de post. Irri…zeker nu met het thuiswerken, anders had ik het op werk tussendoor gedaan
Gekocht toen broer en zus thuis les hadden en hun wekelijkse taken geprint moesten worden.
Heb jij dit jaar meegemaakt dat je iets wilde retourneren en dat je zelf een formulier moest uitprinten?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Ik bestel nooit dingen online
- Ik hoef nooit iets te retourneren
0 stemmers
Of dat je iets retourneerde en qua geldteruggave echt moest wachten tot de laatste datum van het termijn (bijv. 14 dagen)
- Ja
- nee
- ik bestel nooit dingen online
- Ik hoef nooit iets te retourneren?
- Ik doe altijd achteraf betalen
0 stemmers
Wat vind je een schappelijk aantal dagen om je geld terug te krijgen? (Als het een webshop in je eigen land betreft.)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- langer dan 14 dagen
0 stemmers
Niet per se een negatieve invloed maar ik denk door het forum wel meer over dingen na. Van de week zei mijn schoonmoeder iets over dat ik veel avondeten at die avond. Zo van “je eet er toch zeker geen 2?” en normaal zou ik daar niks van denken maar toevallig was er laatst een discussie op het forum hierover dat dat schadelijk was etc. En ook omdat ik vroeger best wel veel ben gepest en heel zelfbewust ben qua eten etc. Daardoor ging ik er meer over nadenken en trok ik het mij opeens heel erg aan.
Het forum triggert bij mij soms ook dingen uit mn verleden waar ik destijds niks van vond, maar dan lees ik er hier over en dat mensen dat ook hebben meegemaakt en het dus wel heel erg vonden/dat het niet erg is als je je dat aantrekt. En dan ga ik het mezelf dus ook meer aantrekken van “oh, dat was toch best wel heel kut”
Heb jij wel eens bloemen in huis?
- Ja, vaak/altijd en ik koop ze ook voor mezelf
- Ja, vaak/altijd, maar ik koop ze niet voor mezelf
- Ja, soms/zelden en ik koop ze ook voor mezelf
- Ja, soms/zelden, maar ik koop ze niet voor mezelf
- Nee, nooit
0 stemmers
Ik heb sinds vorig jaar een Bloomon abonnement na lyrische verhalen van collega’s en ik moet zeggen, ben fan.
Variant Medium boeket - eens in de 4 weken of soms schuif ik naar 3, tussendoor wel bijhouden, verversen, verlepte weggooien (bloemen gaan sws langgg mee merk ik, langer dan bloemen vd markt en appie).
Plus maak er daarna ook nog leuke droogboeketten van sindsdien (die ik weer in andere vaasjes stop en tussendoor varieer)
Ik kan daar altijd zo geïrriteerd om raken!!! Ik moet het geld ook meteen overmaken dan wil ik het ook snel terug. Maar dan duurt dat 1-5 werkdagen? Flikker toch op gekkenwerk
Het besproken worden alsof ik niet eens een echt persoon ben met echte gevoelens in het beutyblogtopic is voor mij 1 van de redenen geweest om te stoppen met bloggen destijds. Dat vond ik extreem heftig en heb ik echt last van gehad.
Ik ook en daarom vond ik het zo jammer dat een bepaalde vriendin o.a. met mij de vriendschap verbrak want ze wilde alleen nog omgaan met andere vrouwen die wel kinderen wilden/ al kinderen hadden. Ze vond dat we daardoor niet veel meer met elkaar gemeen hadden qua gespreksstof en toekomstplannen.
Welk blog had je?
Ik was al heel lang forummer gewoon niet-anoniem (Lincious), maar op dat moment wel anoniem (memorylane86), dus werd er ook niet meer in getagt ofzo. Ben een poosje wel er af gegaan en terug gekomen op egf nog toen ik een half jaar gestopt was met bloggen en geen onderwerp van gesprek meer was.
Toen een hele tijd niet-anoniem meegepost (Naked), tot ik weer regelmatig getagt werd daar en m’n account omhoog kwam met googlen naar m’n naam en de blognaam. Weer anoniem gegaan (Degas) tot de laatste momenten egf en toen in opbiecht topic mezelf ontmaskerd, dat was wel grappig toen.
WaB met Sanne.
Niet zozeer het forum, maar wel mijn internetgebruik in het algemeen. Ik was echt vroeg actief op sociale media (en ik ben 27, niet 17 ofzo, volgens mij is het voor gen z heel anders/normaler), had op mijn negende een blog op Livejournal en zat daar ook in allemaal communities met veel oudere kinderen en jongvolwassenen, had destijds ook al Last.fm, DeviantArt en profielen op fora. Ik kan niet inschatten hoe groot de invloed van die gemeenschappen op zich is geweest omdat het zo verweven is met mijn puberteit zelf, maar ik vind het wel heel erg jammer dat ik zo vroeg al zo ontzettend imagobewust was door mijn aanwezigheid op internet.
Ja keek weleens jullie YT-filmpjes, heel leuk
Ik zou echt graag regelmatig bloemen willen hebben (want voeltt volwassen) maar dan weet ik dat ik het uiteindelijk weer zielig vind om ze weg te gooien en ik krijg last van hooikoorts maar alsnog vind ik het zielig om ze weg te gooien dus dan staan er weer voor 3 maanden dooie bloemen op mn tafel.
En ik wil dit even illustreren door mn overleden calathea te delen waar ik nog geen afscheid van heb genomen:
Mijn werk is mijn printer en postkantoor.
Hartstikke handig, zou niet meer anders willen.
Ik zie nog zeker twee levende bladeren hoor!
ik denk niet dat deze positiviteit haar terug uit de planten hemel kan halen