Ja idd puur in zakenrelaties. Maar ik heb het gevoel dat hij het na zoveel jaar het misschien ook wel bij familie doet. Hij doet het niet bij mij gelukkig en hij houd gek genoeg helemaal niet van bellen, maar zooo teeenenkrommend vond ik dat als kind al. 
Ja dat ze teveel zuipen. Ik heb weleens tegen vrienden gezegd dat een ieder een fles wijn drinken 's avonds (elke avond). En dat vonden ze al heel heftig. Dat ze in werkelijkheid ook nog wat cognacjes drinken aan het eind van de avond vind ik nu al helemaal gĂȘnant om te zeggen.
Hahaha ja ik weet het niet, dat kan maar zo. Ik vond het destijds ook raar en een beetje cringe maar het werkte wel. Mijn vader deed ook vooral zaken in wat hogere kringen en daar deed iedereen het 
âMaar wat vind je daar dan van, Peter?â
âJa Jan, dat is toch wel blablablaâ
âGoh, ja dat dacht ik inderdaad ook Peterâ
âMaar denk je dan ook niet dit, Jan?â
Om gek van te worden soms inderdaad
Zou me echt rot ergeren als iemand mijn naam zo zou gebruiken haha
Zeker. Had een manager die constant mn naam noemde. In elke zin zowat. Werd er helemaal geĂŻrriteerd door en daarbij kwam ook nog dat het een eikel was dus kon al niks van hem hebben. Toen ik het een keer terug zei (zijn naam in mijn antwoord) kregen we ruzie want hij vond dat ik kinderachtig deed. Het ging ook wel kinderachtig want hij zei op bazige toon Luister eens even Croky!
En ik zei toen Ja Naam.
Ik vind jou echt een leuke forummer, maar jouw polls soms omg lmao
Ja, in die context snap ik het inderdaad. Ik dacht zelf echter niet aan een eenmalig foutje, maar echt aan een verhouding. Bij dat laatste zou ik mezelf bijna verplicht voelen om het te vertellen als het om een goede bekende van me gaat. Bij een slippertje is het niet aan mij om dat te melden.
Ik ben blij dat ik echt sociaal acceptabele ouders heb.
Je kan ze eigenlijk overal mee naar toe nemen en dan passen ze zich aan aan het gezelschap. Ze laten zich niet uit op social media, zijn linkser en woker dan ik en dragen 4 soorten beige of grijs dus ze vallen ook lekker weg in een massa.
Omdat alleen mijn vader nog leeft heb ik nee gezegd want hij doet altijd wel netjes in het openbaar maar mijn moeder was wel echt totaal anders en soms schaamde ik mij daar ook een beetje voor. 
Oh Tess Milne van BNN, volg haar op insta en soms als ze een foto en profil post denk ik wel eens dat ik het zelf ben. Maar zou ook weer niet zeggen dat we als twee druppels water zijn hoor.
Edit: ik zie nu ook echt dat ik de enige ben die ja heeft gestemd, misschien moet ik m aanpassen naar mwah 
Nee joh! Gewoon op Ja laten staan
Wat kun jij van wat op het onderstaande plaatje staat?

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Alles
- Ik kan dit allemaal niet
0 stemmers
Ik stem alles maar wat is 5
Ik ga er vanuit dat het hetzelfde is als hier rechtsboven en dat is hoe ik zelf echt standaard sta als ik rechtop sta.

Oh gewoon je knieeen op slot? Dat doe ik ook
Ik weet niet of dat het is? Staat je been dan ook in deze houding? Ik heb er ook geen last van eigenlijk behalve beetje snel last van mijn rug want niet al te beste houding met staan maar ach.
Ik zag het meer als rechtop zitten en met een gestrekt been je tenen naar je toe halen? Kwam er van de week toevallig achter dat niet alle mensen dat kunnen
Ik kan mân ellebogen ver doorstrekken. Als ik zit kan ik mijn hand plat op mijn bovenbeen en dan de binnenkant van mijn arm naar voren draaien. Vonden mensen er vroegah altijd goor uitzien en ik ben verder ook echt een houten plank dus totaaaal niet flexibel 
Ik dacht dat 4 en 5 één ding waren, dus ik zat al op de grond om te kijken of ik met mijn hand op die manier over mijn voeten heen kon, terwijl mijn benen gestrekt waren