Stel je persoonlijke vraag #19

Sowieso vind ik het saai om te lezen op wie mensen lijken zonder dat ze er een foto van zichzelf bij plaatsen, hallo ik wil het goed kunnen beoordelen :unamused: (groetjes an0niempjuh)

56 likes

Ik krijg eigenlijk nooit te horen dat ik op bekende mensen lijk, maar tegen mijn vriend wordt zo ontzettend vaak gezegd dat hij op ~insert willekeurig persoon met donker haar en baard~ lijkt dat ik er plaatsvervangend helemaal klaar mee ben

4 likes

Heb je wel eens iemand ontmoet/een foto van iemand gezien waarvan je zelf ook vond dat je erop leek?

• Ja, ik vond mezelf op diegene lijken zonder dat iemand dat tegen me zei
  • Ja, iemand zei dat ik op iemand leek en dat vond ik zelf ook
  • Mwah ik zag de gelijkenis een beetje
  • Nee nog nooit, maar wel gehoord dat ik op iemand lijk
  • Nee nog nooit, maar ik hoor ook nooit dat ik op iemand lijk

0 stemmers

haha misschien een beetje een vage poll dit maar ik hoor echt noooit dat ik op iemand lijk. Volgens mij in m’n hele leven zelfs nog nooit gehoord! Lijkt me echt leuk om iemand te zien waar ik op lijk en dat ik dat zelf ook vind

Omdat er geen lelijke beroemde mensen zijn? Of bedoel je het anders?

Mijn beste vriendin is ooit naar iemand toegelopen en heeft haar toen te enthousiast begroet, omdat ze dacht dat ik het was. Toen riep ze snel dat ze iemand anders bedoelde en is ze weggerend

3 likes

Mijn vader had een keer bijna ruzie omdat hij zijn hand op de schouder van een vrouw legde waarvan hij dacht dat het mijn moeder was. Hij probeerde uit te leggen dat ze op zijn vrouw leek maar she wasn’t buying it, todat mijn moeder aan kwam lopen en ze zag dat ze inderdaad heel erg op elkaar leken :’)

37 likes

Een Franse actrice die poseerde voor de nieuwste Adidas collectie. Ik heb de foto gescreenshot en naar familie en vrienden gestuurd van eh ja ik ben nu professioneel model. Mijn vader heeft me gebeld om me proficiat te wensen. Hij kon niet geloven dat ik het niet was op die foto.

48 likes

Bij mijn vriend wordt vaak gezegd dat hij op Harry Potter lijkt. Vaak door dronken mensen of in het buitenland. Dat mensen echt naar hem wijzen en lachen ‘hahaha, Harry Potter’!
Hij heeft donker haar en een bril, that’s it :woman_shrugging:

4 likes

Hoeveel Youtubevideo’s kijk jij?

• Youtube staat zo ongeveer de hele dag aan
  • Max 6 video’s per dag
  • Een paar per dag
  • Een paar per week
  • Een paar per maand
  • Een paar per kwartaal
  • Een losse video wel eens, ooit
  • Ik kijk nooit naar een video op Youtube

0 stemmers

Ik was de afgelopen maanden vaak alleen thuis 's avonds, en dan had ik meestal of YouTube of de radio aan want ik vind het wel fijn als er iemand tegen me aankletst dan. Vanaf nu ben ik een stuk minder alleen dus verwacht dat ik ook een stuk minder YouTube ga kijken nu

3 likes

Ik keek dus echt veel meer video’s maar vind mijn oude favo’s helemaal niet interessant meer.

Ik keek graag naar Estee Lalonde (ging uit met haar vriend), Samantha Maria (kreeg baby’s), Mascha (ging in een bunker leven), Vera (is natuurlijk uit de running), Yara (irriteer ik mij inmiddels enorm aan), Sanny (kan haar positiviteit niet meer handelen), Mattijn Nijhuis (gooit bijna niets meer online), Ik vrouw van jou (teveel spon en babygeschreeuw), Annemerel (alleen nog maar Tuur) en 10e/Arjen (ook gestopt).

Zo blijft er toch niets meer over :sob:
Kijk dus alleen nog maar Bonnie, Sofie Roozendaal en Teske soms. Moet zeggen dat ik ook moeilijk wen aan nieuwe kanalen, helemaal aan niet-Nederlandse.

6 likes

Oh wat stom ja! Ik kijk behalve Alice Olsthoorn juist geen Nederlandse kanalen eigenlijk. Maar ik kijk sowieso wel ander soort video’s denk ik, kijk bijna niemand die vlog-achtige dingen doet. Alleen Grackle denk ik? Verder veel beauty (MissDarcei, Nikkie, Nyma Tang, Alexandra Anele) en kunst/crafty/naai dingen (Jim Reno, Cup of Jasmien, The Purple Palace, Anja, With Wendy, Micara Tewers). Verder skate- en rolschaatskanalen, dragdingen (Juno Birch!), Mei Pang voor wholesome content en een paar grote kanalen als Grav3yardgirl en SimplyNailogical. Maar die vind ik eigenlijk allemaal nog steeds heel leuk!

2 likes

Aah bedankt voor de tips! Ik ga eens even rondneuzen. Vind het ook altijd fijn om geklets op de achtergrond te hebben, zet nu vaak gewoon de TV maar weer aan :sweat_smile:

1 like

Telt muziek luisteren via YouTube ook?

Yes, Youtube is Youtube

1 like

Mijn hartsvriendin van de basisschool leek zoveel op me dat toen we per ongeluk dezelfde jas hadden gekocht de lerares ons verwisselde. Heb haar op social media teruggevonden en ze ziet er nu compleet anders uit dan ik.

4 likes

Aah, even m’n stem veranderen dan. Ik heb bijna de hele dag wel muziek aan tijdens het werken eigenlijk, meestal van die lo-fi mixes van een paar uur. Chillhop Music is m’n favoriete kanaal tegenwoordig!

3 likes

Zag op vakantie eens een meisje en dacht echt dat mijn 10-jarige ik binnen kwam lopen, was er echt door in shock gewoon. Mensen waarmee ik was zagen dat overigens niet haha. Verder lijk ik zoals gezegd wel op een vriendin, zie wel de gelijkenissen maar vind ons geen dubbelgangers

4 likes

Ik kijk voor mezelf nooit youtubefilmpjes, maar voor mijn werk nu wel

1 like

Echt heel veel :sweat_smile: Als ik wakker word in bed, tijdens mijn ontbijt, tijdens het douchen, tijdens het koken, in bed voor het slapengaan en dan ook gewoon 's middags als ik niks te doen heb

2 likes