Stel je persoonlijke vraag #19

Jaaa, ik heb dit in Rotterdam. Bij een kledingwinkel waar ik vaak kwam en de verkoper ook vaker had gezien. Ik liep samen met mijn man binnen en hij zei: wacht even, en kwam dus later terug met een jas. Toen ik hem vragend aan keek zei hij, huh heb je vorige week niet deze jas gereserveerd? Ik kon toch zweren dat jij het was. Ja, je was wel met een andere man, maar ik dacht ik zeg niks.

Hij is dus iig discreet :joy:

Edit: maar ben dus heel benieuwd hoe diegene eruit ziet, wss ook gewoon als een pad. Altijd teleurstellend.

19 likes

Haha het heeft ook vaak gewoon iets gezelligs! Wat kijk je allemaal?

Ja maar je lijkt ook echt zoo op haar, ik zie alleen al de vergelijkenis met je avatar. Is echt 1 gezicht. Own it gewoon want je lijkt er echt op. :heart:

1 like

Ik had een keer een match op Tinder met iemand die ervan overtuigd was dat ik Benthe* was met wie hij had gestudeerd. Ik ben er even in meegegaan voor de lol om te kijken hoe lang ik een gesprek kon voeren zonder feiten/concrete zaken die me door de mand zouden laten vallen.

Uiteindelijk heb ik het verteld en hij vond het supergrappig en was ook heel verbaasd: hij had het echt zeker geweten, ik bleek zelfs een dezelfde moedervlek op mijn arm te hebben als Benthe. Ik was uiteraard razend nieuwsgierig hoe de echte Benthe er dan uitzag, maar hij durfde mij geef foto te sturen, omdat hij dat achter haar rug om niet zo netjes vond enzo
 Wel netjes van hem, voor mij een desillusie. Ben nog steeds nieuwsgierig.

*naam heb ik verzonnen

3 likes

Ik zou niks durven te vragen

21 likes

Iemand tagde me afgelopen maand onder een filmpje op instagram, met (als grap) de vraag of ik dat was. Was voor het eerst in m’n leven dat ik vond dat ik wel op iemand leek, heel vreemd om te zien.
Vraag me nu dan ook heel erg af of dit degene was waarvan random mensen op m’n werk zeiden ‘hee zat jij niet op die basisschool?’ of ‘jij zit bij mijn dochter in de klas! ja echt wel!!!’. Maar ik vind het een beetje gek om een dm te sturen met de vraag of ze uit dezelfde omgeving komt lol

2 likes

@midheavenmoon Ik ken inderdaad ook iemand die hier vrijwillig voor heeft gekozen. Denk dat dat al wel vijf jaar geleden is en volgens mij leeft diegene nog steeds overal en nergens.

Ik ken er ‘zelfs’ vier. Bij ieder van hen weer verschillende omstandigheden.

Ja inderdaad! Ben veel alleen thuis en dan voelt het minder eenzaam haha. Ik kijk de standaard NL’se youtubers zoals Aimee van der pijl, Rebecca denise, Kristina K, Leonie, Jessie maya, Alice Olsthoorn, etc. Nikkietutorials en James Charles als ik daarvoor in de mood ben. Dan crime/murder mystery’s van Eleanor Neele en Bella Fiori. Susie J Todd (hele leuke Australische meid, ze is heel relatable voor mij). Bald and Bankrupt (coole avontuurlijke gast die reisvideo’s maakt in Oost-Europa). En enige vloggers die ik al 8 jaar eens in de zoveel tijd volg zijn de SacconeJoly’s (en ook het hoofdkanaal van Anna Saccone).

3 likes

Ik ken wel wat mensen die hun hele leven in Nederland incl huis hebben opgegeven om te gaan reizen en digital nomad te worden. Weet niet of ik dat echt dakloos zou noemen?

Aaah bedankt! Voelt toch alsof er nog genoeg te ontdekken is weer zo :blush:

1 like

Door werk

1 like

Wow Anna, die modevlogs van vroeger. Echt 1 van de eerste die ik volgde

1 like

Haha ja, toen was ze nog TheStyleDiet! Ik volg haar sinds Emilia een paar weken oud was en die is net 8 geworden nu :eek:

1 like

Ik ken iemand die ik wel eens op feestjes tegenkom (nu dus al een tijdje niet gezien) waarover ik vorig jaar hoorde dat ie geen eigen woning meer had en ook geen vaste woon- of verblijfplaats had. Ik weet niet hoe dat nu zit, dus mijn stem op ‘iemand die het is geweest’ is een gok

Dat zijn toch ook meer thuislozen? Die hebben wel een plek om te overnachten enzo maar geen eigen thuis.

4 likes

Ja, ik ook! weet niet of dat echt onder ‘kennen’ valt

Hoe denk jij over Africa van Toto?

• Fantastisch nummer!
  • Één van de beste liedjes ooit
  • Mwah het gaat
  • Als het op de radio komt dan luister ik het wel, maar ik zou het zelf nooit opzetten
  • Echt een verschrikkelijk nummer
  • Kutste liedje ooit
  • Als het op de radio komt zet ik het gelijk af.
  • Anders

0 stemmers

#ouwetaartmodus

Ik heb ze zelfs live gezien en het live horen spelen. Erg mooi.

7 likes

Ok misschien is dit een biecht. Maar toen dit liedje uitkwam (8 jaar geleden):

Vond ik m echt heeel leuk en liet m vet enthousiast aan m’n moeder horen en toen zei ze “dit is gewoon Africa van Toto hoor”. Verbijsterd was ik. Ik was trouwens 16.

Tot zover mijn kennismaking met Africa.

7 likes