Voel jij je aangesproken?
- Ja ik maak me hier ook schuldig aan
- Nee ik gooi bijna nooit eten weg
- Ik gooi wel eten weg maar (ik denk) geen 9%
0 stemmers
Voel jij je aangesproken?
0 stemmers
Nee ik heb ze gezien in HMH in 2011.
@Teigetje Het kan erger hoor.
Ik had een jaar of 18 geleden een collega, echt een vervelend patsertje dat zich gedroeg alsof hij alles wist. Hij was megafan van Kane.
We hadden altijd Sky Radio aan en daar kwam op een gegeven moment With Or Without You op van U2. Werd dat joch boos, want dat had U2 van Kane gejat âen het origineel was veel mooierâ.
Heb hem toen maar uitgelegd dat het andersom was en dat U2 dat al speelde toen hij zelf nog vloeibaar was.
Met die kleuter van mij gooi ik wel meer weg dan me lief is. Maar ik denk dat wij het niet heel gek doen.
Ik voel me echt altijd zo schuldig als ik eten weggooi maar toch gebeurt het regelmatig omdat ik de vaardigheid eten plannen nog steeds niet meester ben
Verrot
Ik eet alles gewoon op. En veel restverwerkingsmaaltijden: soep, salade, pastasaus, burritosâŠ
Gooi er gewoon alles doorheen wat ik nog heb en groente en fruit eet ik gewoon rauw op of ik wissel mijn maaltijden.
Gooi eigenlijk nooit wat weg, behalve als ik het niet lekker vind. Dan kan ik mezelf wel voor de gek houden en het in de vriezer stoppen voor later maar dat ga ik toch niet meer eten dan.
Ik zag net vier meiden met ieder minstens vier van die papieren tassen aan iedere arm. Ik vond het er zĂł Sex & The City uitzien (alleen waren het merken als WE en H&M en geen Chanel en Louis Vuitton). Loop jij er wel eens zo bij?
0 stemmers
Nee, zou ik wel vaak graag willen. Alleen koop ik nooit zoveel in een keer of ik bestel het online.
Ja ik hou ook mn kleine tasjes (met bijv alleen haarelastiekjes) apart. Die doe ik echt niet in een groter tasje waar nog ruimte in zit. Ik moet goed kunnen zien wat ik gekocht heb en hoeveel
Werd vroeger op jouw school aan luizeninspectie gedaan?
0 stemmers
Was een van jouw ouders luizenmoeder of -vader?
0 stemmers
Vond jij het ook uitermate vervelend dat ze met zoân kam door je bos haren gingen?
0 stemmers
Maakte die ouders dan wel eens kutopmerkingen over je haar(dracht)?
0 stemmers
Zoân vrouw vond maar dat ik mijn haar moest afknippen omdat ze lastig door mijn dikke bos haar kwam.
Ik vond dat altijd zo een heerlijk relax momentje. Waren ookal tijd van die zachtaardige moeders. Echt chill als mensen aan je haar zitten
Ik vond het heerlijk, fakete ook vaak jeuk zodat mijn moeder ff met zoân kammetje door mijn haar heen ging
Ohhh echt he, echt zoân ontspanningsmomentje
Wel altijd huilen geblazen als mân moeder weer eens niet op de hoogte was van de luizencontrole en ik die dag dan met het meest prachtige maar ook intens ingewikkelde ingevlochten kapsel op school kwam aanzetten
Het was er wel maar ik ging daar niet heen
Dat had ik ook moeten doen. Het was altijd gezeik.
Vond het juist geweldig voelen, zooo lekker als iemand door je haar gaat.
Vooral met van die lange nagels, ik kan me weinig herinneren van kammetjes⊠Maar we hadden 1 moeder met lange nepnagels nou
Oh ik vond dat echt heerlijk! Een van de luizenmoeders was de mama van een van mijn vriendinnetjes en wist dat. Dus die zorgde altijd dat ik bij haar mocht zitten en dan mocht ik een âdubbele rondeâ blijven zitten haha. Zo lief.
Pindakaas met komkommer en pindakaas met honing