Keek jij vroeger All Stars?
- Ja!
- Gewoon nee
- Nee, maar ken 't wel
- Nee, nooit van gehoord
0 stemmers
Ga je vanavond All Stars & Zonen kijken?
- Ja zeker
- Nee
0 stemmers
Keek jij vroeger All Stars?
0 stemmers
Ga je vanavond All Stars & Zonen kijken?
0 stemmers
Oh je helpt me herinneren!! Ik zit te wachten op undercover maar hoe laat komt dit
21:50!
Als Winston nu voor je deur zou staan met een Miljoenenjachtkoffer, zou jij dan in je eigen ogen een beetje toonbaar zijn om meteen op live televisie te verschijnen?
0 stemmers
Ik hoop altijd dat ‘ie aanbelt, maar besef me ook dat ik dan net gedouched met een handdoek op m’n hoofd in ochtendjas op de bank lig en dan zo op televisie zou moeten verschijnen
Ze bellen van te voren als het goed is!
Ik doe de deur gewoon niet open hoor, daaggggggggg. Dat geld wordt vanzelf op je rekening gestort hoor.
Als je serranoham eet, eet je dan ook het witte randje op?
0 stemmers
undercover staat toch al om 2055 op Netflix?
Ik doe dit elke week, zo vaak verwissel ik ook mijn beddengoed. Gooi eerst het beddengoed in de was en de stofzuig ik matras + de rest van de slaapkamer. Allergie voor huisstmijt + ik eet in bed en lange haren. Daarna het schone erop. Kost nog geen 3 min extra en voelt ook meteen nog frisser naar mijn idee 
Het was geen prettig gevoel maar viel mee. Was bij een brazilian wax, nadat ik dus eerst al behoorlijk had liggen pijn lijden bij de voorkant viel de bilnaad gek genoeg mee.
Heb het dus niet bij mezelf gedaan. Dat zou ik niet durven en volgens mij zou me dat fysiek niet eens lukken haha
0 stemmers
Hoe oud was jij toen je voor het eerst op jezelf ging wonen (op kamers telt ook, iniedergeval zonder je ouders)?
0 stemmers
En ben jij in tussentijd/later weer terug thuis gaan wonen bij (één van) je ouders?
0 stemmers
En hoe oud was jij toen je voor het eerst ging samenwonen met een partner?
0 stemmers
Vond deze clip toen ook wel naar hoor
Echt partners of ook huisgenoten?
Ik ga over twee weken samenwonen, dus ik heb nu maar een beetje voorbarig gestemd haha

Je kan natuurlijk een relatie krijgen met een van je huisgenoten, dat komt best vaak voor in studentenhuizen.
Nee gewoon met hoeveel partners je in totaal samengewoond hebt. Dus als dit de tweede partner is met wie je samenwoont dan is je stem goed (als je op 2 hebt gestemd) toch?
Of ik snap ik het nu ook niet meer?
Een serieuze relatie hoeft niet altijd te betekenen dat je ook samenwoont.
Ben zelf 30 en nog nooit samengewoond, maar hier zitten ook genoeg studerende meiden die echt een stuk jonger zijn en wat hierboven gezegd wordt: een serieuze relatie betekent niet per definitie samenwonend.