Haha normaal gewoon op zn Nederlands Harrie, maar soms ook wel de Hewwie Pottah!? Gewoon omdat het leuk is.
Tot aan de demonstraties begin dit jaar wist ik niet eens dat tractor en trekker hetzelfde warenā¦
Niet
Het stond wel bij het lijstje van documenten die ze van me wilden, maar ik had hem wegens corona niet toen ik werd aangenomen dus ik kon hem ook niet aanleveren.
Hij-van-zij-die-niet-genoemd-mag-worden?
Als je deze afbeeldingen op Zalando van Leviās ziet zonder ondertekst. Wat proberen ze dan volgens jou te verkopen?
- De jassen
- De tops
- De broeken
- Andersā¦
0 stemmers
Het antwoord is
De tops (2-pack t-shirts) en ik vind dat zo RAAAAAAR
Huh?!
Op de Frontpage van Zalando adverteert Leviās (tegenwoordig meer gepersonaliseerde reclame) en dit waren de eerste 2 afbeeldingen onder die header. Ik vond het zo raar dat ze met deze fotoās t-shirts probeerde te verkopen .
Alsin, ze hebben natuurlijk gelijk dat we dingen missen en dat dat best lastig en kut is, maar ja dat is nu eenmaal de situatie dus er moet ook niet teveel gezeurd worden vind ik. En met de huidige maatregelen kunnen er echt super veel dingen wel veilig dus daar moeten we ook gewoon van genieten
Er was net bij het journaal (of EenVandaag Idk) zoān studente die heel dramatisch begon over elke dag de hele dag opgesloten zijn en dat dan óók nog eens de bars dichtgaan om 1.
Die gunde ik eigenlijk wel Corona.
Ik vind ook dat de horeca zich aanstelt, boehoe
Elke dag de hele dag opgesloten lol je kan zo ongeveer alles weer nu
Ik snap echt het probleem met 1 uur niet haha. Je kan toch niet dansen dus dan is het toch prima om om 1 uur naar huis te gaan
Wat is de tweede optie hier nou? Ze stellen zich niet aan, maar ze hebben ook geen ongelijk = ze hebben dus gelijk,
Dat is toch hetzelfde?
Wat geldt voor jou
- Mijn duimen lijken op elkaar.
- Ik gebruik soms het gezegde āik zal voor je duimenā.
- Ik ben bekend met het verhaal van klein duimpje.
- Van sommige posts op FF denk ik dat mensen het uit hun duim hebben gezogen.
- Ik heb wel eens met een hamer of ander object op mijn duim geslagen.
- Mijn duim heeft wel eens klem gezeten tussen iets (bijv. een deur)
- Ik weet wat āde duimschroeven aanzettenā betekent.
- Ik ken iemand die de wereld om zijn duim laat draaien.
- Ik ken mijn huidige woonplaats op mijn duimpje.
- Ik kan zelf mensen onder de duim houden.
- ik typ vooral met mijn duimen op mijn mobiel.
- Ik ken iemand die een duim mist.
0 stemmers
Helemaal met je eens. Die T-shirts vallen niet eens op. Echt weird.
Of het is een gevalletje van herbruik
Ehm niet? Haha. Een kiwi is zo klein dat ik die altijd in 1 keer opeet.
Ughhh maar jongens met een beetje geluk begint het min of meer normale leven over een halfjaar ongeveer weer.
Van de meeste mensen is toch niet meteen de heeeeele studententijd naar de knoppen? Ja een jaar ervan, of een halfjaar, het is echt flink jammer, maar met een beetje geluk heb je straks nog 2 of 3 of 4 dolle studentenjaren voor de boeg.
Het is wel kut allemaal maar niet huilen op social media kut.
Oh nou ik denk gewoon zolang het er nog goed uitziet en ruikt dat het wel prima is, dag of 2 ofzo denk ik? Zou vooral op je zintuigen vertrouwen, dan kan er niet echt iets ergs gebeuren lijkt me.