Het is ook niet raar, maar gebeurt wel minder vaak denk ik! De meeste mensen, zeker als je kijkt naar de doorsnee op op dit forum, gaan op jongere leeftijd eerst in een studentenhuis of iets vergelijkbaars wonen, ook als ze op dat moment een relatie/jeugdliefde hebben. Samenwonen komt daarna pas een keer meestal, maar dat jij dat eerder hebt gedaan is natuurlijk niet raar ofzo!
Doe jij vandaag twee verschillende sokken aan?
- Jazeker
- Ik was het niet van plan maar ik ga het nu wel doen!
- Nee, al mijn sokken zijn dezelfde kleur dus dat kan niet
- Nee, maar ik doe vandaag ĂŒberhaupt geen sokken aan
- Gewoon nee
- Huh?
0 stemmers
Uitleg: het is vandaag wereld Alzheimer dag.
De twee verschillende sokken symboliseren de verwarring waarmee mensen met alzheimer of een andere vorm van dementie dagelijks te maken hebben. Door het kopen Ă©n dragen van de vierde editie van Alzheimer SOCKS: âSokken met een boodschapâ , steun jij zichtbaar de strijd tegen Alzheimer Ă©n maak je alzheimer bespreekbaar.
Overigens niet omdat ik zoveel geld had. Ik stond vanaf mijn 18e ingeschreven bij de woningbouw. Was wel chill, een eigen appartementje en minder betalen dan je medestudenten op kamers
Ik woonde eerst een jaar anti-kraak en had daarmee een heel appartement voor mezelf middenin de stad.
Ik heb in vijf verschillende studentenhuizen gewoond en het was 2x heel leuk, 1x neutraal en 2x vervelend. Dus ligt vooral aan wie die andere studenten in het huis zijn
Ik heb een âonconventioneelâ verhaal met uit huis gaan denk ik haha. Ik ging op mijn 18e meteen samenwonen met mijn vriendin terwijl we nog niet eens een jaar samen waren. Maar ik wilde niet op kamers en alleen kon ik de huur niet betalen.
Ben heel blij dat het allemaal goed is gegaan, als we na een paar maanden uit elkaar waren gegaan had het echt ongemakkelijk geweest en veel gedoe met welke spullen naar wie gingen denk ik
Anders het âleed dat daten heetâ topic eens lezen, leuke mannen (met fatsoen) zijn schaars.
Ik was eerder terug gekomen uit het buitenland en mijn kamer was nog voor 3 maanden onderverhuurd, dus zou ik tijdelijk bij mijn ouders wonen. Maar na 2 weken was ik er al wel klaar mee (mijn moeder was ook ziek destijds) en heb ik voor de resterende maanden een andere kamer ondergehuurd in een andere stad.
Nu zou ik echt heel graag een periode bij mijn ouders willen wonen denk ik, ze wonen heel ruim in een prachtig huis met tuin in een mini dorpje. Ik zit nu al een week opgesloten met mijn vriend in een huis van 40 m2 midden in de stad, ik wil ruimte haha
Bedoel je dan mensen met de gemiddelde leeftijd van hier? Want iemand kan ook 60 zijn, 20 jaar een relatie hebben en 20 jaar single zijn geweest. Ik noem maar wat
Lijken me echt oncomfortabele en dikke stoffen voor mondkapjes.
Als ik naar mezelf kijk; ja haha. Je kunt toch veel makkelijker alles samen doen als je een partner hebt. En je kunt klusjes voor elkaar oplossen, bijv dat ik hem help winkelen voor kleren en hij mijn band plakt (gatver wat een gendernormatief stel zijn we eigenlijk hahaha) dus als je ergens slecht in bent en die ander is er goed in, dan is dat wel lekker makkelijk.
Geldt natuurlijk niet voor Ăedereen, er zijn ook single mensen die heel erg leunen op een ouder/beste vriendin bijv, dat is dan eigenlijk hetzelfde.
Ik ben zo benieuwd hoe ik ben als ik een vriend(in) heb. Ik denk echt een moedertje.
Ja ik deed dat, ik weet niet of je alleen op FF bedoelt of in heel EGF. Want dan zit ik wel boven de 5 denk ik.
Ik las gepost i.p.v. geflagd en toen zag ik de opties en dacht ik, hm, dat is wel erg laag dan, even de vraag opnieuw lezen
Geflagd als in dat je wil dat 1 van de Admins meekijkt en dan het bericht weghaalt? #forumnoob
Niet per se onzelfstandig, maar veel dingen gaan wel een stuk makkelijker als je een relatie hebt om op terug te vallen. Ik zit nu bijvoorbeeld een paar dagen thuis in afwachting van een coronatest, en het is heel vanzelfsprekend dat mijn vriend vanavond even boodschappen komt brengen. Als ik hem niet had, dan had ik het wel op een andere manier geregeld, maar dit gaat toch sneller. Ik denk dat je na lang een relatie te hebben gehad daar snel aan went en als je dan ineens single bent is het wel even uitzoeken hoe je zulke dingen het beste kan aanpakken. Als je langer single bent, ben je daar waarschijnlijk meer aan gewend en kan je daar sneller je weg in vinden. Maar ik zou dat niet (on)zelfstandig noemen, want ook na een lange relatie ben je meestal prima in staat je eigen zaakjes te regelen.
Mijn moeder wel, want die is precies hetzelfde gebleven qua gezicht. Alleen wat ouder.
Elke keer als ik oude fotoâs van mijn vader zie, herken ik hem er niet in. Ik zou hem pas vanaf zijn 22e ongeveer herkennen.
Denk dat als je dat hier in de wijk doet, je de komende week sowieso niet meer kunt zitten.
Mijn oude bijbaan had zoân bankje, in het centrum van Amsterdam, je stond daar altijd in je eentje op die locatie en dan was je constant bezig met het wegjagen van dronken/blowende/kotsende mensen terwijl het ook altijd super druk was met een rij klanten tot buiten. En dan stond je zwetend in je uppie de mega rij weg te werken en dan was er weer een klant die dan zo was van wEEt jE wEL dAT Er eEn KotSEnde MAn oP jE BanKJE ZiT, echt toppp. #bankjestrauma