Stel je persoonlijke vraag #19

Aii nee dat klinkt niet goed. Verschrikkelijk zelfs.
(Oh en vriend, hebben jullie het erover gehad? Kun je “leven” met zijn niet monogaam willen zijn. off topic)

Dussss :tractor:

  • Trekker
  • Tractor

0 stemmers

1 like

Ik heb mezelf aangeleerd dat ik 3 minuten mag snoozen haha. Dus m’n wake-up light gaat bijv. om 7:30 en dan zet ik m’n mobiel op 7:33 en dan moet ik er echt uit. Als je dat eenmaal gewend bent is het best wel chill.

Hoe spreken jullie Harry Potter uit?

  • Harrie Potter
  • Herrie Potter
  • Hewwie Pottah
  • Anders

0 stemmers

Haha normaal gewoon op zn Nederlands Harrie, maar soms ook wel de Hewwie Pottah!? Gewoon omdat het leuk is.

3 likes

Ik zeg trekker, ik schrijf tractor.

4 likes

Trekker, natuurlijk. Tractor rijmt toch niet op lekker? :grin:

8 likes

Tot aan de demonstraties begin dit jaar wist ik niet eens dat tractor en trekker hetzelfde waren…

3 likes

Niet :rage:

1 like

Het stond wel bij het lijstje van documenten die ze van me wilden, maar ik had hem wegens corona niet toen ik werd aangenomen dus ik kon hem ook niet aanleveren.

1 like

Hij-van-zij-die-niet-genoemd-mag-worden?

Screen Shot 2020-09-18 at 21.39.59

Als je deze afbeeldingen op Zalando van Levi’s ziet zonder ondertekst. Wat proberen ze dan volgens jou te verkopen?

  • De jassen
  • De tops
  • De broeken
  • Anders…

0 stemmers

Het antwoord is

De tops (2-pack t-shirts) en ik vind dat zo RAAAAAAR

21 likes

Huh?!

Op de Frontpage van Zalando adverteert Levi’s (tegenwoordig meer gepersonaliseerde reclame) en dit waren de eerste 2 afbeeldingen onder die header. Ik vond het zo raar dat ze met deze foto’s t-shirts probeerde te verkopen .

1 like

Alsin, ze hebben natuurlijk gelijk dat we dingen missen en dat dat best lastig en kut is, maar ja dat is nu eenmaal de situatie dus er moet ook niet teveel gezeurd worden vind ik. En met de huidige maatregelen kunnen er echt super veel dingen wel veilig dus daar moeten we ook gewoon van genieten

6 likes

Er was net bij het journaal (of EenVandaag Idk) zo’n studente die heel dramatisch begon over elke dag de hele dag opgesloten zijn en dat dan óók nog eens de bars dichtgaan om 1.

Die gunde ik eigenlijk wel Corona.

29 likes

Ik vind ook dat de horeca zich aanstelt, boehoe

3 likes

Elke dag de hele dag opgesloten lol je kan zo ongeveer alles weer nu

3 likes

Ik snap echt het probleem met 1 uur niet haha. Je kan toch niet dansen dus dan is het toch prima om om 1 uur naar huis te gaan :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Heel bijzonder wel ja!