H&m is veel diverser dan de Zara, jammer dat de kwaliteit ruk meestal ruk is
Echt echt vreselijk. Ik hoop toch echt dat er andere tijden aan gaan komen. Ik probeer mijn zoontjes in ieder geval het goede voorbeeld te geven, alle beetjes helpen. En mijn man gelukkig ook, hij maakt echt nooit dit soort denigrerende opmerkingen dus ik hoop ook dat ze dan hun vader als voorbeeld nemen later.
Ik bedenk me nu zelf ineens ook een vervelende situatie. Toen ik 19 was liep ik stage bij een televisiebedrijf. We reden naar een locatie om te filmen en in de auto maakten de cameramannen al allemaal nare opmerkingen, zo van: als deze draaidag voorbij is, dan nemen we de stagiaire lekker hard in de auto. Dit aan de lopende band. Ik kan me nog herinneren dat ik totaal niet wist wat ik moet zeggen, en dus maar niks zei.
Ik was dit hele incident ook al weer compleet vergeten totdat het door deze vraag dus weer naar boven kwam.
Anoniem:
Wat vind jij van mensen die niet alles scannen in de supermarkt?
- Ik heb hier geen mening over
- Dit kan echtniet, en ik begrijp niet dat mensen dit doen
- Het ligt aan de huidige situatie van deze persoon
- Geen probleem mee, het is maar eten
- Alleen bij bepaalde producten vind ik het ok
- Nee, stelen is stelen, je hoort gewoon te betalen in de supermarkt net als in elke andere winkel?!
0 stemmers
Ik zweet alleen al bij het afrekenen of de vraag of iets van de paspop mag worden gehaald.
Gelukkig nog nooit van collegaās/leidinggevenden, heb altijd bij prettige bedrijven gewerkt (en vooral met vrouwelijke leidinggevenden bedenk ik me nu), maar van klanten/gasten wel
Ja en nee. Ik ben me heel bewust van mezelf en hoe ik kan zijn, maar ik weet ook dat ik een heel vertekend beeld van mezelf heb
Ik krijg semi-regelmatig (want hoe vaak zeggen mensen nou zulk soort dingen maar als ze iets zeggen is het vaak zoiets) te horen dat ik een open uitstraling heb of dat ik er benaderbaar uitzie. Ik ben van mezelf een vrij vrolijk/positief/enthousiast persoon en ik merk dat ik vaak makkelijk dingen voor elkaar krijg/met dingen wegkom, dus ik denk dat ik op veel mensen ook wel zo overkom. Zullen vast ook mensen zijn die dat strontirritant vinden trouwens maar volgens mij zien veel mensen me dus wel als āleuk vrolijk meisjeā. Bedenk me nu trouwens dat ik het heb over mensen die me niet (goed) kennen en nu twijfel ik of je dat wel bedoelde haha
Ik weet dat veel mensen mij onaardig en een kreng vinden. Maar ik heb gewoon snel een hekel aan iemand en kan dat slecht verbloemen.
Ik heb vooral een onrealistisch zelfbeeld haha. Vind mezelf altijd lelijk, te lang, te dik, falend, een slechte vriendin etc etc. Ik vul automatisch in dat anderen dat ook vinden en als ze zeggen van niet dan liegen ze.
Nou wat vervelend!!!
Ik kan volgens mij wel goed inschatten wat mensen van me vinden, maar het is overal anders. Mijn collegaās zien me anders dan mijn vrienden en op FF kom ik vast ook anders over.
Volgens mij ben ik hier een beetje vreemd maar over het algemeen aardig, terwijl mijn vrienden me heel grappig en zelfs wijs/moederlijk vinden en mijn collegaās niet zo goed weten wat ze met me aan moeten, ik merk dat ze me niet in een vertrouwt normatief hokje kunnen stoppen en dat ik ze een beetje ongemakkelijk maak.
*edit voor verklaring
Speelde jij vroeger dit spel?
- Ja!
- Nee
- Misschienā¦
- Ik had/heb het zelfs in mijn bezit
0 stemmers
Zo ja, had je iets opgestoken van dit spel?
- Jaā¦
- Nee
0 stemmers
Oh ik vond dit zo leuk! Maar niks van opgestoken nee.
Ik was toen al een grote meid, maar speelde het met mijn nichtjes
Ja ik ook. In mijn schoolboeken rekende we nog met guldens hoor .
Ik kan me deze doos levendig herinneren, en het moet nog wel ergens bij mān ouders liggen, maar ik heb werkelijk geen idee of ik het überhaupt ooit gespeeld heb.
Dit was de echte hit bij ons thuis:
Hmm daar heb je een punt, al vind ik het niet heel oppervlakkig en de antwoorden op deze vraag tot nu toe best divers eigenlijk, al is dat natuurlijk subjectief. Ik denk trouwens wel dat het op FF moeilijker om in te schatten is wat mensen van je denken versus irl omdat je hier alleen likes en tekst hebt om mee te gissen.
In mijn geval post ik niet echt veel diepgaande dingen dus dan is mijn eerste instinct ook dat inschattingen over mij niet super diepgaand gaan zijn, maar kan zijn dat het niet zo is hoor. Ik hoor het graag.
Ja, en het is ook wel eens voer voor het ājammerlijke cadeautjes topicā
Maar ik moet zeggen dat het nog wel redelijk te doen is, het is niet zo dat ik bekend sta als alleen ultieme muppetfangirl/star wars nerd/potterhead/disneygeek (ik noem maar iets) dus ik krijg wel vaak iets maar het is ook redelijk verdeeld over verschillende series en zijn ook redelijk kleine dingetjes. Maar als ik zo rond kijk zie ik alleen vanaf de plek waar ik zit zo al (onopvallend) 7 dingen staan die met bv een film te maken hebben.
Dat kussen hierboven heb ik natuurlijk ritueel verbrand/āis per ongeluk gescheurd bij het verhuizenā