Stel je persoonlijke vraag #19

Welk van deze koosnaampjes vind je het meest kut?

  • Scheetje
  • Poepie
  • Lievie/liefje
  • Beertje
  • Duifje

0 stemmers

Zeggen mensen echt beertje en duifje?

7 likes

Ik heb m’n ex jarenlang beertje genoemd. Echt OMG, het begon voor de grap en daarna zette zich het voort. Hij noemde zichzelf dan de grote beer. Walgelijk😂

11 likes

Ah joh, koosnaampjes zijn ook vaak een beetje walgelijk voor buitenstaanders. Hoort er een beetje bij vind ik. Ik gebruik die ik voor mijn vriend heb HEEL vaak, maar nooit als iemand anders het kan horen eigenlijk.

Maar bij sommige koosnaampjes kan ik me gewoon bijna geen voorstellen maken. Nu jij dat uitlegt over beertje snap ik hem wel.

2 likes

Ik ging me tijdens de therapie wel beter voelen, maar dat had vooral te maken met het feit dat ik er veel meer en openlijk met mijn vrienden en familie over ging praten. Daarvoor deed ik dat niet, maar dat ik in therapie was, was wel een opening om het gesprek erover te beginnen.

2 likes

Nee idd ik zei het ook echt nooit in het bijzijn van anderen. Die milou en die boer van BZV zijn gaan vloggen en echt om de 5 minuten noemen ze elkaar poepie.

Ah ik vind poepie en scheetje dus echt leuke koosnaampjes hahah

Ik zeg ook poepie (en piepoe en nog allerlei andere dingen, omg op mezelf) maar zou me echt teveel schamen om dat telkens te filmen haha.

1 like

Maar dat komt vooral doordat het vroeger een scheldnaam was :expressionless:


Testers die je niet gebruikt als kado geven

  • Ja, leuk om als kado te geven
  • Ja, maar wel als extraatje
  • Ligt aan wie ik het geef
  • Nee kan echt niet

0 stemmers

En om te krijgen?

  • Ja, vind ik leuk om als kado te krijgen
  • Ja, vind ik leuk als extraatje
  • Ligt eraan
  • Nee, echt een kutkado

0 stemmers

Als je toch al iets van Douglas o.i.d. geeft, past het er gewoon wel bij. Als het iets heel anders is, ziet het er misschien een beetje vreemd uit.

Oja, en de kwaliteit van testers gaat hard achteruit, dus alleen als het een vrij nieuwe is.

1 like

Ik heb een bladwijzermapje genaamd “spullen die ik wil” waar ik regelmatig dingen in zet. Maar dat zijn gewoon allemaal random dingen die me wel leuk/handig lijken, ik denk dat ik misschien 10% ervan daadwerkelijk ga afschaffen. Soms ga ik er doorheen en kom ik allemaal leuke dingen tegen die ik alweer was vergeten, Dombo uit het verleden verrast me soms wel positief hahah

8 likes

Dit is zo slim!

Deze heb ik ook, werkt ideaal :ok_hand:

Maar eigenlijk dit

5 likes

Wel maar héél kort hoor. Ik was ooit op schooltrip in Parijs waar ik op krukken liep en in het Louvre hadden ze ook rolstoelen die je kon huren. Mijn docent heeft me toen het hele Louvre doorgeduwd maar ze deed daar ook best wel lacherig over van hihi, grappig dit. En ik dacht echt van nou écht hiLaRiSch

11 likes

Ik ook maar heel kort toen ik 4 Ă  5 jaar was en mijn been had gebroken. Verder dus ook geen idee meer of mensen toen anders tegen me praatten.

1 like

Toen ik een virus had op m’n evenwichtsorgaan. Ik viel continue om. Maar na 1,5 dag was ik er wel weer klaar mee en ben ik gewoon thuis gebleven en heb ik mezelf op m’n billen door het huis verplaatst zodat ik niet ineens van de trap kon vallen ofzo :joy:

3 likes

Mijn telefoon heeft zo’n ingebouwde stappenteller. Maar gebruik dat niet bewust.

N.a.v. De korte discussie over de nieuwe openingstijden van horeca, vroeg ik me af of de cafés (dus niet restaurants) waar jullie komen/zijn geweest zich netjes aan de regels houden. Van waar ik ben geweest en wat ik van andere mensen hoor, houden er best veel zich niet echt aan de regels, dus het verbaasde me niet dat het weer wordt aangescherpt, maar wellicht is dat niet representatief voor de rest van Nederland.

  • De meeste cafĂ©s waar ik ben geweest houden zich netjes aan de regels
  • De meeste cafĂ©s waar ik ben geweest houden zich niet echt aan de regels
  • Ik ben niet in cafĂ©s geweest sinds die weer open mochten

0 stemmers

En voor mensen die in cafés zijn geweest waar de regels niet nageleefd werden, wat gebeurde er zoal (hoeft niet allemaal in hetzelfde café geweest te zijn):

  • Er werd niet geregistreerd wie er binnen was
  • Er zaten te veel mensen aan een tafel
  • Mensen zaten niet aan een tafel, maar mochten gewoon rondlopen
  • Er werd gedanst
  • Er was een signaal/teken dat gegeven werd wanneer er handhaving kwam en iedereen aan tafel moest gaan zitten, los daarvan mocht je gewoon doen wat je wil
  • Anders, namelijk


0 stemmers