Stel je persoonlijke vraag #19

Muizenval hadden ze bij ons bij overblijven, maar ik heb maar 1 keer mee mogen spelen. :frowning: Het ziet er op die foto minder episch uit dan hoe het in mijn hoofd eruit zag.

@Eddie Ik vind dat een lastige vraag. Misschien ben ik makkelijk traceerbaar want hoeveel mensen lopen er in Nederland rond die die lyrisch zijn van het songfestival maar anderzijds helemaal uit hun dak gaan op ontoegankelijke teringherrie in zwart t-shirts in kleine donkere zaaltjes en dan ook nog designertassen etc. verzamelen?

Maar het is wel raar dat jullie wel weten waarmee ik de kost verdien, terwijl veel mensen irl waarschijnlijk nog steeds denken dat ik de meeste dagen op bed doorbreng.

2 likes

Als jij een story hebt gepost op insta, kijk je dan wie hem allemaal gezien heeft?

• Ja, altijd
  • Alleen voor bepaalde personen
  • Soms
  • Nee, boeit me niet

0 stemmers

In mijn directe omgeving ben ik helaas wel een uitzondering, vooral als ik kijk naar de meeste vrouwen om mij heen. Ik vind dat eigenlijk wel jammer. Dat je met bepaalde mensen wel bijvoorbeeld een leuk festivalweekend kan hebben maar verder niet zo veel gemeen hebt. Of dat je met X wel een leuke dag kan winkelen en dingen kan uitwisselen maar dat het verder alleen over de kinderen gaat (om het maar heel zwart-wit te verwoorden).

De meeste mensen hebben wel verschillende vrienden(groepen) ja die verschillen in mate van betrokkenheid/belangrijkheid/soort contact en dat je met de ene groep dit onderneemt en met de andere weer wat anders. Maar vaak heb je dan toch wel een groep mensen waar je veel closer mee bent / meer gemeen mee hebt. Een hechter groepje. Dat mis ik dus een beetje qua vrouwelijke vriendschappen. Ik ben voornamelijk close met twee mannen en dat is op zich prima, maar soms mis ik gewoon meer vrouwen om mij heen waarmee ik bijvoorbeeld meer overeenkomsten heb. Dat we niet alleen dezelfde smaak delen op het gebied van muziek maar ook bijvoorbeeld politieke voorkeur of een sport of zo.

Ja, ik denk het wel. Al ligt het er wel heel erg aan wie je het vraagt (collega’s, vrienden, familie, vage kennissen). Ik denk dat de meeste mensen me wel als een leuk, enthousiast, open meisje/vrouw zien, tikkie naĆÆef soms, maar hart op de goede plek. Hoop ik! Alhoewel anderen me weer veel te aanwezig, dus daarom irritant en gewoon vrij kut vinden. Heb zelfs een keer gehoord dat iemand me intimiderend vond, ā€˜als ik je zie loop ik met een grote boog om je heen’ en dat vond ik echt kut om te horen, dus ik hoop dat dat een uitzondering was.

• Cryptogram
  • Sudoku
  • Kruiswoord
  • Woordzoeker
  • Zweedse puzzel
  • Binaire puzzel
  • Cijfercode
  • Tectonic
  • Filippine

0 stemmers

Voor de mensen die redelijk grijs beginnen te worden (bijv. grijze ā€˜eilandjes’ hebben) en hun haar verven in een donkere kleur:

Hoe vaak verf je het?

• elke maand en ik doe dit zelf
  • elke twee maanden en ik doe dit zelf
  • elke drie maanden en ik doe dit zelf
  • Minder vaak dan eens in de drie maanden en ik doe dit zelf
  • elke maand en ik laat dit doen
  • elke twee maanden en ik laat dit doen
  • elke drie maanden en ik laat dit doen
  • Minder vaak dan eens in de drie maanden en ik laat het doen
  • Er zit geen vast patroon in
  • Soms verf ik het zelf en soms laat ik het doen
  • Ik wil graag stemmen

0 stemmers

Ik ben echt beschamend vaak benaderd door mensen die bleken mee te lezen en me aan de hand van mijn posts herkenden, dus ik denk eigenlijk wel dat mensen vrij makkelijk zouden kunnen raden welke forummer ik ben. Ik moest er even over nadenken omdat ik echt weeeinig post over wat me in het dagelijkse leven bezig houdt enzo, maar mijn manier van communiceren is in het echt net zo warrig als op het forum, en mijn likes en de topics die ik volg enzo indiceren ook wel wat ik waardeer!

1 like

Japanse puzzel!

5 likes

Lijnenpuzzels!

Ik weet niet of ik dit beter in het sekstopic kan plaatsen, maar vandaag zat ik na te denken over mijn mannelijke sekspartners en nu zit ik met een vraagstuk. Ik besefte namelijk ineens hoe de meest kinky mannen die ik in mijn leven ben tegengekomen ook de meest conventioneel aantrekkelijke mannen waren; hoe heftiger de kinks, hoe knapper de mannen. Ik vraag me af of anderen deze correlatie ook hebben ondervonden, dus: herken jij dit?

• Ja, ik heb zelf in mannen ook een correlatie ondervonden tussen conventionele aantrekkelijkheid en kink.
  • Nee, ik heb zelf in mannen geen correlatie ondervonden tussen conventionele aantrekkelijkheid en kink.
  • Ik heb geen ervaring met knappe mannen en/of kinky mannen.

0 stemmers

Ik heb weinig sekspartners gehad en heb ook al drie jaar in een monogame relatie, dus mijn eigen data is veel te schaars! Maar goed, de enige mannen waarvan ik schaamteloze plasseksvoorstellen krijg en die in m’n dm’s sliden over mijn voeten zijn dus bovengemiddeld knap. Nu kan het dus ook gewoon zo zijn dat ik zelf gewoonweg een fetisjistenmagneet ben en alleen de meest succesvolle mannen ervoor durven uit te komen, maar ik ben toch benieuwd, haha!

Ligt er een beetje aan hoeveel zin ik erin heb en hoe hard ik me stoor aan het grijs als ik in de spiegel kijk. Soms is dat na twee maanden, soms na vijf. Doe het wel altijd zelf, kost me vier euro ipv minstens vijftig, vind ik wel de moeite waard :smile:

Meest saaie en makkelijke spel ooit

Heb jij wel eens over een forummer gedroomd?

• Ja over 1 forummer
  • Ja over meerdere forummers
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ken jij een Pien die niet kan worden omschreven als ā€˜vrolijke, spontane meid’?

• Ja ik ken zo’n Pien
  • Nee ik ken alleen Pienen die vrolijke spontane meiden zijn
  • Ik ken geen Pien

0 stemmers

Ken jij een Pien met donker haar? Dus echt donkerdonker, niet donkerblond.

• Ja
  • Nee
  • Ik zei toch dat ik geen Pien ken

0 stemmers

1 like

Ik ken een Pien die achter iemand aan zat te vangen die in een relatie zat en dat wist zij. Daarom vind ik haar een trut. En het is ook niet gelukt. :upside_down_face:

1 like

Jawel, maar wel over forummers die ik buiten het forum spreek en meerdere malen in het echt heb gezien. Niet over anonieme forumaccounts haha.

1 like

Ongelezen forumposts (grijze of blauwe bolletje met het aantal ongelezen forumposts naast een topic dat je volgt)

• Vind ik irritant
  • Heb ik geen last van
  • Heb ik geen mening over
  • Wil ik zo snel mogelijk bijgelezen hebben
  • Vind ik (soms) vermoeiend om te openen als het in de tientallen/honderden oploopt
  • Vind ik leuk als het in de tientallen/honderden oploopt omdat ik dan lekker veel bij te lezen heb
  • Lees ik altijd bij
  • Sla ik (soms) over als het er naar mijn mening te veel zijn
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ik volg geen topics

1 like