Dit is wel een paar jaar geleden moet ik erbij zeggen maar was ook zo uit het lood geslagen dat ik het allemaal maar aannam :’)
Kun je niet beter een stapel morning after pillen in huis hebben dan? Want als je test en je bent zwanger, dan ben je toch al te laat?
Dat kan ze toch een abortus doen? Elke keer een morning after pil na de seks lijkt me ook niet bepaald gezond
Ja snap ik maar de logica ontging mij gewoon. Je kunt niet altijd gelijk testen dus dan je zit ff in de stress en abortus lijkt me ook geen pretje. Maar wekelijks zo’n pil slikken lijkt me ook geen goed idee nee
Letterlijk, want heb er vannacht nog over gedroomd.
Aan de ene kant verschrikkelijk, aan de andere kant ben ik dan wel een 21e eeuwse Maria dus das wel vet op zich
Over dat wc papier, ik had nog niet eens aan keukenpapier gedacht om eerlijk te zijn haha. Maar aan water + washandjes/doekjes. Veel van mijn vrienden gebruiken bijvoorbeeld ook wasbare luiers voor hun kinderen en ik volg wat zero-waste mensen online die doekjes gebruiken zo’n emmer met deksel naast de wc hebben en het dan wassen, dus ik zou dat doen denk ik (zonder al te veel moeite denk ik? voor een week dan he).
Oh ik kan me dit wel voorstellen! Soms loopt zo’n abonnement door, zonder dat ze dat aangeven. En die paar euro die er verdwijnen van je rekening merkt ook niet iedereen. Haha, zou mij ook kunnen gebeuren…
Ik twijfel tussen niet of wel blij. Zou denk ik wel blij zijn met het kind, maar zou sowieso wel balen van de timing want heb nu net een baby.
Ik weet niet waar ze van zijn maar als je er echt mee wilt wandelen zou ik ze wel alleen kopen als ze van een fatsoenlijk merk zijn. Als ze bij wijze van spreke van de Zara zijn die een keer een ~trendy~ bergschoen maakt zou ik het niet doen. Ik vind ze wel vet leuk!
Ik vind ze heel leuk maar als ze bedoeld zijn als echte wandelschoenen zou ik juist eerder “lelijke” nemen want die worden altijd vies
Of dat moet je niet erg vinden.
De kans dat ik zwanger raak is door een aantal omstandigheden nog steeds klein. Het maandelijks testen is voor mij ook meer een mentale geruststelling die waarschijnlijk niet voor iedereen logisch is maar voor mij wel.
Altijd handig als beide antwoorden bij zo´n poll 50% stemmen hebben
Een vriendin van mij heeft een dochter van 18 en dat zou ik ook eigenlijk bijna zien als een vriendin want dat is eigenlijk zo gezellig als we met z’n drieën zijn.
Ik ging het ook meteen opzoeken in mijn nieuwe woonplaats, ben tot twee jaar geleden lid geweest van een bieb met studententarief, maar nu is het ineens €50? Vind ik echt best veel geld helaas. (gun de bieb z’n geld hoor, maar voor mij nu even te veel). Ik wil het gewoon voor als ik veel vrije tijd heb en zin heb om nieuwe boeken te ontdekken. Voor deze prijs heb ik het idee dat ik het geld eruit “moet” halen, en zonde als de bieb een moetje wordt.
Ik markeer en maak notities in al mijn boeken, dus dan is de Bieb niet zo handig… ik was laatst wel weer een keer in de bieb (toen ik tijd te doden had tussen twee afspraken door) om (gratis) verschillende kranten uit te proberen. Dat vond ik wel heel fijn.
Ik heb een e-reader met Kobo plus waar ik bijna alles wat ik wil kan lezen, maar ik overweeg wel om weer een abbonement te nemen voor de boeken die ik daar niet kan lezen. Ik was altijd veel weg van huis en dan vind ik een e-reader ideaal, je gooit het gewoon in je tas en voor heel weinig extra gewicht kan je altijd een boek lezen. Maar nu we toch zoveel thuis zitten is het gewicht/formaat van boeken minder een issue, dus ik wil gewone boeken dan toch maar weer oppakken.
Vroeger gingen we met het gezin elke week of elke twee weken naar de bibliotheek, echt als een soort uitje haha. We hadden allemaal een persoonlijk abonnement en gingen daar dus elke keer weg met een tas met 50 boeken. Die tijden mis ik wel, heb daar echt goede herinneringen aan.
Als kind en puber vond ik de bieb heel fijn, maar ben er echt al jaren niet meer geweest. Woon nu ook in een andere stad, maar krijg door deze berichten weer helemaal zin om naar de bieb te gaan.
Alleen als het is misgegaan of als mijn cyclus raaf doet.
Eigenlijk weet je met condooms toch sowieso of het goed is gegaan? Als ik niks merk qua kapot condoom, denk ik helemaal niet na over een mogelijke zwangerschap.
Ik kan via mijn bieb ook e-books lenen, mochten de fysieke boeken weer onhandig voor je worden. Volgens mij bieden best veel bibliotheken dat aan :)!