Stel je persoonlijke vraag #19

Ik weet dat veel mensen mij onaardig en een kreng vinden. Maar ik heb gewoon snel een hekel aan iemand en kan dat slecht verbloemen.

8 likes

Ik heb vooral een onrealistisch zelfbeeld haha. Vind mezelf altijd lelijk, te lang, te dik, falend, een slechte vriendin etc etc. Ik vul automatisch in dat anderen dat ook vinden en als ze zeggen van niet dan liegen ze.

Nou wat vervelend!!!

12 likes

Was een grapje, zoals @Victoria begreep.

9 likes

Ik kan volgens mij wel goed inschatten wat mensen van me vinden, maar het is overal anders. Mijn collega’s zien me anders dan mijn vrienden en op FF kom ik vast ook anders over.

Volgens mij ben ik hier een beetje vreemd maar over het algemeen aardig, terwijl mijn vrienden me heel grappig en zelfs wijs/moederlijk vinden en mijn collega’s niet zo goed weten wat ze met me aan moeten, ik merk dat ze me niet in een vertrouwt normatief hokje kunnen stoppen en dat ik ze een beetje ongemakkelijk maak.

*edit voor verklaring

1 like

Speelde jij vroeger dit spel?

• Ja!
  • Nee
  • Misschien…
  • Ik had/heb het zelfs in mijn bezit

0 stemmers

Zo ja, had je iets opgestoken van dit spel?

• Ja…
  • Nee

0 stemmers

Oh ik vond dit zo leuk! Maar niks van opgestoken nee.

1 like

Ik was toen al een grote meid, maar speelde het met mijn nichtjes

Ja ik ook. In mijn schoolboeken rekende we nog met guldens hoor :eek:.

Ik kan me deze doos levendig herinneren, en het moet nog wel ergens bij m’n ouders liggen, maar ik heb werkelijk geen idee of ik het überhaupt ooit gespeeld heb.
Dit was de echte hit bij ons thuis:

25 likes

Hmm daar heb je een punt, al vind ik het niet heel oppervlakkig en de antwoorden op deze vraag tot nu toe best divers eigenlijk, al is dat natuurlijk subjectief. Ik denk trouwens wel dat het op FF moeilijker om in te schatten is wat mensen van je denken versus irl omdat je hier alleen likes en tekst hebt om mee te gissen.

In mijn geval post ik niet echt veel diepgaande dingen dus dan is mijn eerste instinct ook dat inschattingen over mij niet super diepgaand gaan zijn, maar kan zijn dat het niet zo is hoor. Ik hoor het graag. :stuck_out_tongue:

1 like

Ja, en het is ook wel eens voer voor het ā€œjammerlijke cadeautjes topicā€

image

Maar ik moet zeggen dat het nog wel redelijk te doen is, het is niet zo dat ik bekend sta als alleen ultieme muppetfangirl/star wars nerd/potterhead/disneygeek (ik noem maar iets) dus ik krijg wel vaak iets maar het is ook redelijk verdeeld over verschillende series en zijn ook redelijk kleine dingetjes. Maar als ik zo rond kijk zie ik alleen vanaf de plek waar ik zit zo al (onopvallend) 7 dingen staan die met bv een film te maken hebben.

Dat kussen hierboven heb ik natuurlijk ritueel verbrand/ā€œis per ongeluk gescheurd bij het verhuizenā€

7 likes

Muizenval hadden ze bij ons bij overblijven, maar ik heb maar 1 keer mee mogen spelen. :frowning: Het ziet er op die foto minder episch uit dan hoe het in mijn hoofd eruit zag.

@Eddie Ik vind dat een lastige vraag. Misschien ben ik makkelijk traceerbaar want hoeveel mensen lopen er in Nederland rond die die lyrisch zijn van het songfestival maar anderzijds helemaal uit hun dak gaan op ontoegankelijke teringherrie in zwart t-shirts in kleine donkere zaaltjes en dan ook nog designertassen etc. verzamelen?

Maar het is wel raar dat jullie wel weten waarmee ik de kost verdien, terwijl veel mensen irl waarschijnlijk nog steeds denken dat ik de meeste dagen op bed doorbreng.

2 likes

Als jij een story hebt gepost op insta, kijk je dan wie hem allemaal gezien heeft?

• Ja, altijd
  • Alleen voor bepaalde personen
  • Soms
  • Nee, boeit me niet

0 stemmers

In mijn directe omgeving ben ik helaas wel een uitzondering, vooral als ik kijk naar de meeste vrouwen om mij heen. Ik vind dat eigenlijk wel jammer. Dat je met bepaalde mensen wel bijvoorbeeld een leuk festivalweekend kan hebben maar verder niet zo veel gemeen hebt. Of dat je met X wel een leuke dag kan winkelen en dingen kan uitwisselen maar dat het verder alleen over de kinderen gaat (om het maar heel zwart-wit te verwoorden).

De meeste mensen hebben wel verschillende vrienden(groepen) ja die verschillen in mate van betrokkenheid/belangrijkheid/soort contact en dat je met de ene groep dit onderneemt en met de andere weer wat anders. Maar vaak heb je dan toch wel een groep mensen waar je veel closer mee bent / meer gemeen mee hebt. Een hechter groepje. Dat mis ik dus een beetje qua vrouwelijke vriendschappen. Ik ben voornamelijk close met twee mannen en dat is op zich prima, maar soms mis ik gewoon meer vrouwen om mij heen waarmee ik bijvoorbeeld meer overeenkomsten heb. Dat we niet alleen dezelfde smaak delen op het gebied van muziek maar ook bijvoorbeeld politieke voorkeur of een sport of zo.

Ja, ik denk het wel. Al ligt het er wel heel erg aan wie je het vraagt (collega’s, vrienden, familie, vage kennissen). Ik denk dat de meeste mensen me wel als een leuk, enthousiast, open meisje/vrouw zien, tikkie naĆÆef soms, maar hart op de goede plek. Hoop ik! Alhoewel anderen me weer veel te aanwezig, dus daarom irritant en gewoon vrij kut vinden. Heb zelfs een keer gehoord dat iemand me intimiderend vond, ā€˜als ik je zie loop ik met een grote boog om je heen’ en dat vond ik echt kut om te horen, dus ik hoop dat dat een uitzondering was.

• Cryptogram
  • Sudoku
  • Kruiswoord
  • Woordzoeker
  • Zweedse puzzel
  • Binaire puzzel
  • Cijfercode
  • Tectonic
  • Filippine

0 stemmers

Voor de mensen die redelijk grijs beginnen te worden (bijv. grijze ā€˜eilandjes’ hebben) en hun haar verven in een donkere kleur:

Hoe vaak verf je het?

• elke maand en ik doe dit zelf
  • elke twee maanden en ik doe dit zelf
  • elke drie maanden en ik doe dit zelf
  • Minder vaak dan eens in de drie maanden en ik doe dit zelf
  • elke maand en ik laat dit doen
  • elke twee maanden en ik laat dit doen
  • elke drie maanden en ik laat dit doen
  • Minder vaak dan eens in de drie maanden en ik laat het doen
  • Er zit geen vast patroon in
  • Soms verf ik het zelf en soms laat ik het doen
  • Ik wil graag stemmen

0 stemmers

Ik ben echt beschamend vaak benaderd door mensen die bleken mee te lezen en me aan de hand van mijn posts herkenden, dus ik denk eigenlijk wel dat mensen vrij makkelijk zouden kunnen raden welke forummer ik ben. Ik moest er even over nadenken omdat ik echt weeeinig post over wat me in het dagelijkse leven bezig houdt enzo, maar mijn manier van communiceren is in het echt net zo warrig als op het forum, en mijn likes en de topics die ik volg enzo indiceren ook wel wat ik waardeer!

1 like