Stel je persoonlijke vraag #19

Echt zo gek hoe dit veel goedkoper is in Utrecht! Ik vind het nog best prijzig eigenlijk in Rotterdam. Ik haal het er denk ik ook niet uit want slome lezer.

1 like

Oh dat is handig! Hoe werkt dat dan, moet je je Kobo account koppelen aan een bibliotheek account?

Ik wil wel mee gaan doen aan de activiteiten maar de leuke zijn onder werktijd :sob:

Ik heb een abonnement bij de online bibliotheek (los, maar bij veel bibliotheken is dit inbegrepen) en ik kan die boeken downloaden en dan via bepaalde software op mijn Ereader zetten. Die boeken blokkeren zichzelf dan na 3 weken.

Door deze discussie over de bieb overweeg ik nu wel om gewoon lid te worden bij de plaatselijke bibliotheek want daar is die online bibliotheek bij inbegrepen en kan ik ook fysieke boeken lenen die niet als e-book beschikbaar zijn :slight_smile:

3 likes

Moet je dan elke keer als je een e-book op je e-reader wil zetten, dat met een kabeltje via de computer doen? Of synchroniseert het automatisch.

Zwanger worden zou absoluut niet in m’n ‘planning’ passen (woon in een klein appartement en wil volgend jaar na 2 jaar werken weer verder studeren), dus wat dat betreft zou ik er niet om staan te springen. Aan de andere kant heb ik al van kinds af aan het idee dat ik niet of moeilijk zwanger ga kunnen worden, dus zou er op een bepaalde manier toch ook blij mee zijn (ook meegenomen dat het financieel en qua vangnet van familie etc. best wel goed zou komen allemaal)

2 likes

Ja dat moet wel via een kabeltje helaas (ik heb een Kobo). Je kunt de boeken ook op je telefoon of tablet lezen en daar wordt het wel automatisch gesynchroniseerd volgens mij. Je kunt wel 10 boeken tegelijk lenen en het gaat vrij snel dus ik doe het meestal om de zoveel weken een keertje maar hoop dat het nog een keertje makkelijker wordt.

1 like

Er valt voor mij niks over te vinden. Het zit er toch al en er zit niks anders op dan een ouder te worden

Voor mij dus. Iedereen die iets anders wilt doen, you do you

1 like

Love deze!

1 like

Ik denk echt dat ik dan me kapot schrik en het is me al eerder overkomen en dat gevoel wil ik echtniet weer. Ik gooide zelfs de test ver weg omdat ik het niet wilde geloven.

1 like

Je kunt daar toch wel een gevoel of mening over hebben alsnog? En in principe zit er ook niet niks anders op dan ouder te worden toch, je kunt ook kiezen voor abortus of adoptie bijvoorbeeld.

3 likes

Iedereen is vrij om die keuze te maken, maar ik zou daar persoonlijk niet voor kiezen

1 like

Oh oke, ja dat is je goed recht natuurlijk! Ik interpreteerde je eerste post alsof er ĂŒberhaupt geen andere mogelijkheden zouden zijn.

Ja was een beetje raar verwoord. Heb het even aangepast

1 like

Ik koop altijd dit soort dipsticks:

Die gebruik ik elke maand na mijn ongesteldheid (jaja, uitlachen mag). Ik ken echt te veel mensen die er heel laat achterkwamen zwanger te zijn/elke maand bleven bloeden tijdens hun zwangerschap etc om er niet af en toe bang voor te zijn dat dit mij ook overkomt. 7 euro voor 20 tests en elke maand in een bekertje plassen en 5 minuten wachten vind ik een kleine prijs voor mijn gemoedstoestand!

Ik ben niet zozeer bang voor zwanger raken op zich (hoewel het nu niet wenselijk zou zijn), maar specifiek lang zwanger zijn zonder het te weten.

13 likes

Beetje tussen blij en niet blij in haha. Ik zou het geen ramp vinden maar ik denk dat mijn vriend wel een hartaanval krijgt en ik zie hem ook geen kind opvoeden tbh.

1 like

Ik heb een podcast!! Maar wel slecht

Ik denk toch wel over vrouwen en autisme.
En anders filmpodcast zoals de Bechdel Cast, Inside the Disney Vault of MCU in Review. Maar heb geen gekke vriendengroep om dat mee te doen :sweat_smile:

2 likes

Als ik niet een ontzettende hekel had aan mijn eigen stem zou ik het echt overwegen. Lijkt me hartstikke leuk.

Het is dat ik écht geen tijd heb en mijn stem haat, anders had ik wel een Disney podcast mee willen beginnen hoor :joy:

1 like